Tegen verveling: Chatroulette!
+9
Toet
Filoria
Miss-Rose
ijsjemeisje
Jerry
Lady Starstruck
Sugarfall
Nora
SoGood
13 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Tegen verveling: Chatroulette!
Gisteren gechatrouletted (??) samen met een vriendin, we hebben ons echt suf gelachen!
Je kan gewoon via tekst chatten maar ook via de webcam. We hebben veel leuke en interessante gesprekken gehad met mensen over de hele wereld. Zoals met brandweermannen die nachtdienst hadden, studenten die op school zaten, kleine meisjes, huismoeders enz. Maar jeetje, ik weet nu ook weer hoeveel idioten er bestaan op deze wereld. (Denk dat we wel 343 stijve piemels gezien hebben, en ik weet nu ook dat óók mannen gebruik maken van vibrators)
http://www.chatroulette.com/
Je kan gewoon via tekst chatten maar ook via de webcam. We hebben veel leuke en interessante gesprekken gehad met mensen over de hele wereld. Zoals met brandweermannen die nachtdienst hadden, studenten die op school zaten, kleine meisjes, huismoeders enz. Maar jeetje, ik weet nu ook weer hoeveel idioten er bestaan op deze wereld. (Denk dat we wel 343 stijve piemels gezien hebben, en ik weet nu ook dat óók mannen gebruik maken van vibrators)
http://www.chatroulette.com/
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Re: Tegen verveling: Chatroulette!
Toen ik het stukje stijve piemels las dacht ik......... laat maar..........
Gast- Gast
Super grappig die site!
Deed het wel eens met mn zusjes. Man met een gitaar die een liedje voor ons ging spelen. En een paar jongens op een mexicaanse middelbare school die het helemaal geweldig vonden dat ze drie blonde meiden zagen. Super grappig. Inderdaad soms ook rare mensen, maar je kan leuke gesprekken voeren:)
Deed het wel eens met mn zusjes. Man met een gitaar die een liedje voor ons ging spelen. En een paar jongens op een mexicaanse middelbare school die het helemaal geweldig vonden dat ze drie blonde meiden zagen. Super grappig. Inderdaad soms ook rare mensen, maar je kan leuke gesprekken voeren:)
Nora- Prater
- Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10
www.omegle.com
Geen webcam, maar wel met random strangers over de hele wereld praten.
Gast- Gast
Ik heb het een tijd geleden ook weleens gedaan, heb toen een uur met een meisje uit Californie gepraat, was echt een leuk gesprek.
Toen er een man voorbij kwam die een potlood ergens in wilde steken en vroeg of ik wilde toekijken, ben ik er maar mee gestopt. Best wel jammer dat zulke mensen het verpesten, want je kunt er echt leuke contacten van over de hele wereld opdoen.
Toen er een man voorbij kwam die een potlood ergens in wilde steken en vroeg of ik wilde toekijken, ben ik er maar mee gestopt. Best wel jammer dat zulke mensen het verpesten, want je kunt er echt leuke contacten van over de hele wereld opdoen.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Sugarfall schreef:Ik heb het een tijd geleden ook weleens gedaan, heb toen een uur met een meisje uit Californie gepraat, was echt een leuk gesprek.
Ja, dat is inderdaad heel jammer. Helaas kan je dit moeilijk voorkomen.
SoGood- Ratel
Ik heb dit ook wel eens gedaan, kan erg leuk zijn inderdaad! Helaas heb je er soms aparte mensen tussen, maar die heb je dan ook zo weer weggeklikt.
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:www.omegle.com
haha daar zit ik ook vaak. Ze hebben nu ook iets nieuws. Je kan een question to discuss neerzetten. Als je ziet wat daar voor een vragen voorbij komen :o
Afgezien van de vele "horny" mannen die er zitten. Heb ik echt hele leuke contacten daar gevonden. Een jongen uit India en een jongen uit Portugal. Ik heb ze nu beide in mijn Facebook.
Laatst aangepast door Lady Starstruck op za 17 sep 2011 - 1:45; in totaal 1 keer bewerkt
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Lady Starstruck schreef:Tea-Leaf schreef:www.omegle.com
haha daar zit ik ook vaak. Ze hebben nu ook iets nieuws. Je kan een question to discuss neerzetten. Als je ziet wat daar voor een vragen voorbij komen :o
Maar eens even kijken dan!
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Lady Starstruck schreef:Tea-Leaf schreef:www.omegle.com
Maar eens even kijken dan!
Zeker doen. Het is wel lachwekkend.
Lady Starstruck- Ratel
Waar kan je die vragen zien dan?
Edit: al gevonden
Edit: al gevonden
Laatst aangepast door Tea-Leaf op za 17 sep 2011 - 2:02; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Waar kan je die vragen zien dan?
Als je de vragen wil zien. Moet je eerst gewoon chatten met iemand. Na ongeveer 15 antwoorden in het chatvenster kan je diegene disconecten. En dan moet er onderaan staan een blauw venster met een heel verhaal. Onderaan staan een button met "check it out". Als je daarop klikt krijg je die vragen.
Lady Starstruck- Ratel
hihihi, ik opende de site en zag best wel snel een ander. Best eng
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Stranger: hi
You: hi:)
Stranger: asl
Stranger: ?
You: 24/f/holland
Stranger: 17 m UK
You: u?
Stranger: hi:)
Stranger: horny?
You: get lost
*gaap*
*gaap*
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Jerry schreef:Stranger: hi
*gaap*
Zo gaat het daar dus 9 van de 10 keer
Lady Starstruck- Ratel
Die brandweermannen klinken dan wel weer goed!!! haha
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
Een tijdje terug zat ik op chat roullete.
Toen kwam er een man voorbij die met zijn kleine nichtjes, jaar of 6, gewoon sex had voor de webcam. Ik kon nergens iets vinden om hem aan te geven, ik was zo van slag en sinds dien kom ik niet meer op die site.
Toen kwam er een man voorbij die met zijn kleine nichtjes, jaar of 6, gewoon sex had voor de webcam. Ik kon nergens iets vinden om hem aan te geven, ik was zo van slag en sinds dien kom ik niet meer op die site.
Miss-Rose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 64
Punten : 81
Registratiedatum : 28-12-10
Miss-Rose schreef:Een tijdje terug zat ik op chat roullete.
Heb je een gesprek met hem gehad?
SoGood- Ratel
Sogood schreef:Miss-Rose schreef:Een tijdje terug zat ik op chat roullete.
Ja heb hem voor rot gescholden, en heb met open ogen zitten kijken.
Miss-Rose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 64
Punten : 81
Registratiedatum : 28-12-10
Jeetje, ik heb in twee minuten 'volgende' klikken alleen maar mannen gezien! Of was dat even toevallig?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Dat is echt shocking. Ik kan me voorstellen dat je nu nooit meer op die site komt.Miss-Rose schreef:Sogood schreef:Miss-Rose schreef:Een tijdje terug zat ik op chat roullete.
Lady Starstruck- Ratel
Miss-Rose schreef:Sogood schreef:Miss-Rose schreef:Een tijdje terug zat ik op chat roullete.
Oh, wat erg zeg. Kun je niet alsnog naar de politie stappen, misschien is na te gaan als jij het precieze tijdstip nog weet met wie je chatte. Wie weet kunnen ze via het IP-adres achterhalen wie het was. Ik heb er echt geen verstand van of dat soort dingen wel kunnen, maar probeer asjeblieft wel wat, voordat hij die (of andere) meisjes nog meer aandoet!
Gast- Gast
Miss-Rose schreef:Sogood schreef:Miss-Rose schreef:Een tijdje terug zat ik op chat roullete.
Print screen?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Jerry schreef:Stranger: hi
*gaap*
heb idee dat het gewoon een pc is die terug praat
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
was lang geleden dat ik op CR was gweest, was de blote mannen flink zat haha..
Nu net maar weer eens gekeken en een erg leuk gesprek gehad met een poolse jongen, gewoon over alledaagse dingetjes.. Daarna alleen maar stomme engerds gezien
Nu net maar weer eens gekeken en een erg leuk gesprek gehad met een poolse jongen, gewoon over alledaagse dingetjes.. Daarna alleen maar stomme engerds gezien
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Vragenlijstje tegen de dinsdagavond verveling;)
» Verveling!
» Verveling!
» Verveling! Tips?
» Anti verveling: plaatjes PIM, PAM, PET!
» Verveling!
» Verveling!
» Verveling! Tips?
» Anti verveling: plaatjes PIM, PAM, PET!
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: