Verveling!
+5
Kabouter
CarpeDiem
Snoes
VeryCherry
silly-one
9 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Verveling!
Ik verveel me, echt ik heb vakantie en de afgelopen 2 dagen al mijn kamer helemaal schoon gemaakt. Kasten afgedaan met een natte doek en al mijn was is gedaan. Weet nu gewoon niet wat ik moet gaan doen.
Iemand nog een tip? Of iemand die in hetzelfde schuitje zit? Echt, het is gewoon saai zo haha.
Iemand nog een tip? Of iemand die in hetzelfde schuitje zit? Echt, het is gewoon saai zo haha.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Verveling!
Ga een rondje kringloop doen, das mijn favo hobby
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Jep. Ik ben totaal mijn concentratie verloren deze week en ik zit hier nu dus eigenlijk een beetje te lanterfanten. En dat terwijl ik een vrij drukke week heb met een cursus op vrijdag en het gehele weekend werken.
Ik ben er nu gewoon al moe van....
Mijn huis is ook nog een puinbak van mijn verjaardag, gewoon de kracht niet om schoon te maken.
Dus nu zit ik me op mn werk te vervelen.
Gast- Gast
Probleem is wil niks gaan doen wat eventueel geld kan kosten haha. Net salaris gehad en wil even hard sparen deze maand. Zeker nu we gisteren onze wintersportbestemming hebben gekozen en we waarschijnlijk deze week ook al gaan boeken. Wil daar ook even geld voor opzij zetten haha.
silly-one- Ratel
Ik heb genoeg dingen te doen (maar geen zin in)
Ben nu op marktplaats (oude) boeken aan het zoeken voor W. en heb vakantieveiling aan staan
Ben nu op marktplaats (oude) boeken aan het zoeken voor W. en heb vakantieveiling aan staan
Gast- Gast
Ik heb nu ook vakantie, maar ik verveel me niet, gelukkig
Scheelt natuurlijk wel dat mijn vriend ook vakantie heeft dus dat we samen dingen kunnen doen.
Scheelt natuurlijk wel dat mijn vriend ook vakantie heeft dus dat we samen dingen kunnen doen.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik zit al een maand thuis zonder werk.. ben 20, dus verveel me kapot!! :cyclops:
CarpeDiem- Fluisteraar
- Aantal berichten : 275
Punten : 1298
Registratiedatum : 20-04-11
Heb je een fotocamera? Trek een dikke jas aan en een sjaal en ga foto's maken in het park ofzo. Of naar de bibliotheek. Of scrappen! Man, als ik zo lang vrij had wist ik het wel hoor....
Gast- Gast
Offe, lekker naar het terras om daar een warme chocomel met slagroom te drinken dat kost niet zoveel.
Gast- Gast
Storm schreef:Heb je een fotocamera? Trek een dikke jas aan en een sjaal en ga foto's maken in het park ofzo. Of naar de bibliotheek. Of scrappen! Man, als ik zo lang vrij had wist ik het wel hoor....
Dit is wat ik ook wilde zeggen..en anders mag je wel even komen leren voor mij!
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Storm schreef:Heb je een fotocamera? Trek een dikke jas aan en een sjaal en ga foto's maken in het park ofzo. Of naar de bibliotheek. Of scrappen! Man, als ik zo lang vrij had wist ik het wel hoor....
jaaa dat is ook mijn ding! Zo heerlijk lekker wandelen en leuke foto's maken
Gast- Gast
silly-one schreef:Ik verveel me, echt ik heb vakantie en de afgelopen 2 dagen al mijn kamer helemaal schoon gemaakt. Kasten afgedaan met een natte doek en al mijn was is gedaan. Weet nu gewoon niet wat ik moet gaan doen.
Ik heb hier nog een kamer en flink wat meubels die je af kan nemen met een natte doek etc?
Gast- Gast
Heerlijk he? Dat vind ik ook echt leuk, in een mooie omgeving met weilanden en bossen enzo.Theedoosje schreef:Storm schreef:Heb je een fotocamera? Trek een dikke jas aan en een sjaal en ga foto's maken in het park ofzo. Of naar de bibliotheek. Of scrappen! Man, als ik zo lang vrij had wist ik het wel hoor....
Mijn vriend voelde zich schuldig omdat hij mij in Spanje zoveel alleen liet (hij ging heel vaak golfen met de andere 2) maar ik vond het heerlijk. Ik ging lekker op pad met de camera, naar zee om daar foto's te maken. Of ik ging bij het zwembad liggen lezen. En als mijn vriend dan terugkwam gingen we samen iets doen. Heerlijk leven!
Gast- Gast
Hahaha +1Parels schreef:silly-one schreef:Ik verveel me, echt ik heb vakantie en de afgelopen 2 dagen al mijn kamer helemaal schoon gemaakt. Kasten afgedaan met een natte doek en al mijn was is gedaan. Weet nu gewoon niet wat ik moet gaan doen.
Ik heb hier nog een kamer en flink wat meubels die je af kan nemen met een natte doek etc?
Gast- Gast
Storm schreef:Heerlijk he? Dat vind ik ook echt leuk, in een mooie omgeving met weilanden en bossen enzo.Theedoosje schreef:Storm schreef:Heb je een fotocamera? Trek een dikke jas aan en een sjaal en ga foto's maken in het park ofzo. Of naar de bibliotheek. Of scrappen! Man, als ik zo lang vrij had wist ik het wel hoor....
Mijn vriend voelde zich schuldig omdat hij mij in Spanje zoveel alleen liet (hij ging heel vaak golfen met de andere 2) maar ik vond het heerlijk. Ik ging lekker op pad met de camera, naar zee om daar foto's te maken. Of ik ging bij het zwembad liggen lezen. En als mijn vriend dan terugkwam gingen we samen iets doen. Heerlijk leven!
Oh ja heerlijk Stom. Ik geniet daar ook zo van. Helemaal als er een lekker zonnetje bij is. Kou maakt dan niet zo veel uit
Gast- Gast
Ik kan me er ook bij aansluiten. Alleen ik heb dan geen vakantie maar ben aan het werk, maar het is zo ontzettend stil. Heb vanaf 9 uur vanochtend maar 5 klanten gehad! En ik moet nog tot half 6
Maar foto's maken buiten is wel een leuk idee. Of gaan lezen.
Maar foto's maken buiten is wel een leuk idee. Of gaan lezen.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Ga je nou zitten schelden?Theedoosje schreef:Storm schreef:Heerlijk he? Dat vind ik ook echt leuk, in een mooie omgeving met weilanden en bossen enzo.Theedoosje schreef:Storm schreef:Heb je een fotocamera? Trek een dikke jas aan en een sjaal en ga foto's maken in het park ofzo. Of naar de bibliotheek. Of scrappen! Man, als ik zo lang vrij had wist ik het wel hoor....
Oh ja heerlijk Stom. Ik geniet daar ook zo van. Helemaal als er een lekker zonnetje bij is. Kou maakt dan niet zo veel uit
Gast- Gast
Deze houd ik in de gaten, doordat ik geen werk heb. Verveel ik mij dagelijks . En die tips die je vind via google zijn voor 15 jarigen.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Ga denk ook zo richting de ooijpolder met mijn compact camera. Baal er zo van dat ik op zit soort momenten geen SR heb, maar ja dat geld heb ik voorlopig nog niet.
silly-one- Ratel
silly-one schreef:Ga denk ook zo richting de ooijpolder met mijn compact camera. Baal er zo van dat ik op zit soort momenten geen SR heb, maar ja dat geld heb ik voorlopig nog niet.
Ach ik heb ook een simpel ding en soms ga ik met mij telefoon alleen maar haha. Dus zo goed worden ze niet Maar het is gewoon leuk er mee bezig te zijn en lekker te lopen
Gast- Gast
Lijkt me heerlijk om met de camera op pad te gaan! Ik vind alleen te veel dingen leuk, waardoor ik maar weinig vrije vrije tijd over houd De enige momenten waarop ik me verveel zijn tijdens mijn werk, volgens mij moet ik op zoek naar iets anders...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Hardstikke leuk toch met de camera op pad!
En voor het geval je je verder nog verveelt hier wat ideetjes (die geen/weinig geld kosten):
- lekker uitgebreid koken (hoeft niet veel geld te kosten)
- filmpjes kijken / uitzending gemist kijken (favoriet bij mij zijn bijv. afleveringen van Jong/je zal het maar zijn etc.)
- je inrichting in huis eens veranderen
- eindelijk die... administratie ordenen/ kleren uitzoeken / foto's uitzoeken en inplakken
- dagboek schrijven / gewoon een stuk schrijven
- die tante/oom/grootouder/kennis bezoeken die al zolang vraagt of je eens komt
- ga met je hond op pad, of leen een hond van iemand die bijv. werken is.
- grote schoonmaak in bijv. klerenkast, keukenkastjes etc.
- jezelf verwennen: lekker badderen/douchen, maskertje van honing of yoghurt (Op internet genoeg zelfmaakmaskertjes te vinden), epileren, onzuiverheden verwijderen, scrubben etc.
als ik er nog meer weet.. dan hoor je het nog wel. Maar lijkt me dat er genoeg is dat geen geld kost!
En voor het geval je je verder nog verveelt hier wat ideetjes (die geen/weinig geld kosten):
- lekker uitgebreid koken (hoeft niet veel geld te kosten)
- filmpjes kijken / uitzending gemist kijken (favoriet bij mij zijn bijv. afleveringen van Jong/je zal het maar zijn etc.)
- je inrichting in huis eens veranderen
- eindelijk die... administratie ordenen/ kleren uitzoeken / foto's uitzoeken en inplakken
- dagboek schrijven / gewoon een stuk schrijven
- die tante/oom/grootouder/kennis bezoeken die al zolang vraagt of je eens komt
- ga met je hond op pad, of leen een hond van iemand die bijv. werken is.
- grote schoonmaak in bijv. klerenkast, keukenkastjes etc.
- jezelf verwennen: lekker badderen/douchen, maskertje van honing of yoghurt (Op internet genoeg zelfmaakmaskertjes te vinden), epileren, onzuiverheden verwijderen, scrubben etc.
als ik er nog meer weet.. dan hoor je het nog wel. Maar lijkt me dat er genoeg is dat geen geld kost!
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Verveling!
» Verveling! Tips?
» Anti verveling: plaatjes PIM, PAM, PET!
» Tegen verveling: Chatroulette!
» Arm gebroken: tips wat te doen, verveling!
» Verveling! Tips?
» Anti verveling: plaatjes PIM, PAM, PET!
» Tegen verveling: Chatroulette!
» Arm gebroken: tips wat te doen, verveling!
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: