Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bezoek osteopaat bij een futloos gevoel in zwangerschap?

Ga naar beneden

Bezoek osteopaat bij een futloos gevoel in zwangerschap? Empty Bezoek osteopaat bij een futloos gevoel in zwangerschap?

Bericht  Mizzie di 15 maa 2011 - 7:08

Hoi!

Ik zal even een korte samenvatting geven van de afgelopen weken.
Na weken van vervelende krampen in mijn buik moest ik van de verloskundige urine inleveren voor een mogelijke blaasontsteking. Dit heb ik niet, maar er zaten wel rode bloedcellen in wat niet hoort. Dagen erna veel kramp gehad en met de verloskundige afgesproken even rust te nemen. Zondag werd het heel heftig, doorgestuurd naar het ZH en daar bleek het gelukkig alleen maar een over/verstrekte band te zijn en moet ik rustig aandoen.

Nu zit ik alweer voor de 2e week thuis niet omdat die band zo'n pijn doet, maar ik voel me een vaatdoek. Ben totaal futloos, geen energie om op te staan, te werken oid. Ik probeer dagelijks iets in het huishouden te doen, boodschapjes halen, maar moet daarna bijkomen op de bank of bed. Allemaal erg vervelend en frustrerend vooral omdat ik graag wil werken, maar het idee heb opgesloten te zitten in een lichaam dat niet wil. Vandaag bij de HA geweest en krijg nu allemaal bloedonderzoeken om te kijken of er iets anders aan de hand is, want de verloskundige weet het ook even niet. Gelukkig gaat alles met de baby goed!

Nu hebben mensen in mijn omgeving me geadviseerd om naar een osteopaat te gaan. Ik ben benieuwd of er hier dames zijn die dat hebben gedaan en wat hun ervaringen zijn.
Andere tips of ideeen zijn uiteraard ook welkom, want ik ben aardig gefrustreerd.

Bedankt!

X Mizzie


Mizzie
Mizzie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 416
Punten : 571
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amstelveen

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum