Misselijk, moe en zo futloos.. Maar ook zo blij!
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Misselijk, moe en zo futloos.. Maar ook zo blij!
Ik ben zoooo blij dat ik weer zwanger ben na mijn mk! Maar oooooh wat voel ik mij de afgelopen 3 weken al vreselijk Ik ben 24/7 misselijk maar overgeven kan ik niet. Ik heb misschien maar 2 x overgegeven..... En ik ben de hele dag zo moe. Ik ga al op tijd naar bed maar ik kan geen genoeg slaap hebben... Ik heb het idee dat ik mijn man en dochter soms ook tekort doe. Daar heb ik het over gehad met mijn man en hij had alle begrip voor mij en vond dat ik helemaal niets tekort doe.
Zo, ik heb ff lekker geklaagd. Maar van binnen ben ik zo gelukkig dat ons dit weer mag overkomen dat wij een 2e kindje krijgen
Zo, ik heb ff lekker geklaagd. Maar van binnen ben ik zo gelukkig dat ons dit weer mag overkomen dat wij een 2e kindje krijgen
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Re: Misselijk, moe en zo futloos.. Maar ook zo blij!
Af en toe klagen mag ook toch?! Ook al ben je erg gelukkig met een zwangerschap, je lichaam doet zoveel dat het ook weleens even niet leuk mag zijn. Volgens mij heeft iedere zwangere weleens zo'n moment dat je even je eigen niet zwangere lichaam en energie terug wilt. Gewoon nu voor jezelf aan toegeven, het gaat over
Nijntje- Prater
- Aantal berichten : 512
Punten : 519
Registratiedatum : 18-11-10
Ik was ook hondsberoerd de eerste maanden, ook zonder overgeven. Maar voelde me echt ziek. De huisarts heeft toen suprimal voorgeschreven, dat lijkt op emefasene maar is vrij verkrijgbaar (het is een reisziektetablet) werkte bij mij ontzettend goed! Voelde me gelijk stukken beter als ik dat slikte en dan had ik ook meer fut!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Wat balen dat je je zo rot voelt! Misschien eens overleggen met de huisarts of je er iets voor kunt krijgen?
Ik heb emesafene gebruikt, maar vond het niet helpen (ik moest wel heel veel overgeven). Ik hoop dat je snel een beetje opknapt! Ik weet wat voor ellende het is.
Ik heb emesafene gebruikt, maar vond het niet helpen (ik moest wel heel veel overgeven). Ik hoop dat je snel een beetje opknapt! Ik weet wat voor ellende het is.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Gefeliciteerd!!
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Soortgelijke onderwerpen
» Zooo onwerkelijk, maar zo blij!
» Ik ben ook heel trots & blij, maar ...
» om misselijk van te worden...
» Futloos, herkenbaar?
» Bezoek osteopaat bij een futloos gevoel in zwangerschap?
» Ik ben ook heel trots & blij, maar ...
» om misselijk van te worden...
» Futloos, herkenbaar?
» Bezoek osteopaat bij een futloos gevoel in zwangerschap?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: