Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De pil tegen acné, wanneer effect?

+2
Phileine
PapillonRose
6 plaatsers

Ga naar beneden

De pil tegen acné, wanneer effect? Empty De pil tegen acné, wanneer effect?

Bericht  PapillonRose di 15 maa 2011 - 3:29

Sinds 6 weken gebruik ik de Diane-pil vanwege acné die ik heb overgehouden aan de zwangerschap, en maar niet wil verdwijnen. Het wordt juist steeds erger!

Nu vroeg ik me af, hoe snel zou dit gaan werken? Ik weet dat ik geduld moet hebben, maar ben wel benieuwd naar ervaringen. Dan weet ik ook een beetje wat ik kan verwachten.

Sinds een paar dagen lijken er wel al minder nieuwe ontstekingen bij te komen, hopelijk is dat geen toeval en blijft dat verbeteren. Want ik voel me echt zwaar voor schut lopen, zelfs met een dikke laag make-up clown
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

De pil tegen acné, wanneer effect? Empty Re: De pil tegen acné, wanneer effect?

Bericht  Phileine di 15 maa 2011 - 3:30

Dat heeft bij mij wel een poos geduurd, een maand of drie zeker wel.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

De pil tegen acné, wanneer effect? Empty Re: De pil tegen acné, wanneer effect?

Bericht  Blond di 15 maa 2011 - 4:13

Ik heb de Dianepil 3 maanden gebruikt, en toen ik nog geen verbetering zag, ben ik teruggegaan naar de Stediril.

Heb je benozyl perioxide al geprobeerd?
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De pil tegen acné, wanneer effect? Empty Re: De pil tegen acné, wanneer effect?

Bericht  PapillonRose di 15 maa 2011 - 5:14

_Chance schreef:Ik heb de Dianepil 3 maanden gebruikt, en toen ik nog geen verbetering zag, ben ik teruggegaan naar de Stediril.

Heb je benozyl perioxide al geprobeerd?

Ooit heb ik dat weleens gebruikt toen ik in de puberteit erg last had van acné. Maar ik vond het wel heftig spul! Ik denk dat ik sowieso maar wacht tot 3 maanden, en als het dan nog niet verbeterd is dan moet ik toch maar eens wat anders proberen. Misschien durf ik het dan nog wel een keer, misschien reageert mijn huid nu beter op de benozylperoxide.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

De pil tegen acné, wanneer effect? Empty Re: De pil tegen acné, wanneer effect?

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 6:05

Benzoylperioxide helpt bij mij totaal niet meer, ook niet de sterkere versie. Mijn huid wordt droog maar de pukkels zeker niet minder.

De Diane is geweldig, het duurt alleen echt even 2 a 3 maanden, maar zou zeker even doorzetten!! Had echt bijna nooit last meer...

Totdat ik stopte en zwanger werd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De pil tegen acné, wanneer effect? Empty Re: De pil tegen acné, wanneer effect?

Bericht  Jeanette di 15 maa 2011 - 6:56

Ik ben niet zwanger (geweest), maar ik had een huidinfectie, daar kreeg ik een kuur voor.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De pil tegen acné, wanneer effect? Empty Re: De pil tegen acné, wanneer effect?

Bericht  PapillonRose di 15 maa 2011 - 7:26

ProudMama schreef:Benzoylperioxide helpt bij mij totaal niet meer, ook niet de sterkere versie. Mijn huid wordt droog maar de pukkels zeker niet minder.

De Diane is geweldig, het duurt alleen echt even 2 a 3 maanden, maar zou zeker even doorzetten!! Had echt bijna nooit last meer...

Totdat ik stopte en zwanger werd

Mijn huid werd er toen ook heel droog en schilferig van, en als het nou nog zou werken.. Met de Diane ga ik voorlopig zeker door, gebruik 'm nu al 6 weken dus hopelijk wordt het vanaf nu in elk geval niet meer erger Very Happy

En die zwangerschapshormonen ook hè laughcry
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

De pil tegen acné, wanneer effect? Empty Re: De pil tegen acné, wanneer effect?

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 7:29

PapillonRose schreef:
ProudMama schreef:Benzoylperioxide helpt bij mij totaal niet meer, ook niet de sterkere versie. Mijn huid wordt droog maar de pukkels zeker niet minder.

De Diane is geweldig, het duurt alleen echt even 2 a 3 maanden, maar zou zeker even doorzetten!! Had echt bijna nooit last meer...

Totdat ik stopte en zwanger werd

Mijn huid werd er toen ook heel droog en schilferig van, en als het nou nog zou werken.. Met de Diane ga ik voorlopig zeker door, gebruik 'm nu al 6 weken dus hopelijk wordt het vanaf nu in elk geval niet meer erger Very Happy

En die zwangerschapshormonen ook hè laughcry
Nou he?! Stralende zwangere vrouwen hebben ze het dan over Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De pil tegen acné, wanneer effect? Empty Re: De pil tegen acné, wanneer effect?

Bericht  Happydobby di 15 maa 2011 - 9:01

ProudMama schreef:
PapillonRose schreef:
ProudMama schreef:Benzoylperioxide helpt bij mij totaal niet meer, ook niet de sterkere versie. Mijn huid wordt droog maar de pukkels zeker niet minder.

De Diane is geweldig, het duurt alleen echt even 2 a 3 maanden, maar zou zeker even doorzetten!! Had echt bijna nooit last meer...

Totdat ik stopte en zwanger werd

Mijn huid werd er toen ook heel droog en schilferig van, en als het nou nog zou werken.. Met de Diane ga ik voorlopig zeker door, gebruik 'm nu al 6 weken dus hopelijk wordt het vanaf nu in elk geval niet meer erger Very Happy

En die zwangerschapshormonen ook hè laughcry
Nou he?! Stralende zwangere vrouwen hebben ze het dan over Rolling Eyes


Precies BA,
Bij mij was de acne weg, nu heb ik wel weer een puistjes aanval Cry

Ik heb ooit de diane pil geslikt maar bij mij bleef de acne wel, het werd er wel minder van.
Misschien kan benzoylperoxide erbij, je kan het gewoon bij de apotheek kopen zonder recept. Ik had het 4 weken gebruikt en toen was ik van de acne af.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De pil tegen acné, wanneer effect? Empty Re: De pil tegen acné, wanneer effect?

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 9:36

Kan zeker wel 3 maanden duren voor je verschil gaat zien, dus gewoon even doorgaan smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De pil tegen acné, wanneer effect? Empty Re: De pil tegen acné, wanneer effect?

Bericht  Natural do 17 maa 2011 - 22:33

Ik slik sinds oktober weer de pil en het heeft dik 3-4 maanden geduurd voordat de acne echt weg was. Wel heb ik nog steeds een onrustige rug, iets waar ik voorheen nooit last van heb gehad. Hoop maar dat ook dit nog gaat verdwijnen.. Denk maar zo, de aanhouder wint Wink!
Natural
Natural
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 174
Punten : 184
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De pil tegen acné, wanneer effect? Empty Re: De pil tegen acné, wanneer effect?

Bericht  PapillonRose vr 18 maa 2011 - 7:38

Klinkt dus toch wel hoopgevend allemaal! Een paar maandjes wachten is ook niet zo erg, zolang ik maar weet dat er nog hoop is Wink Dat vergeet ik op sommige dagen weleens als ik in de spiegel kijk en dan wil ik er het liefst meteen vanaf :P
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

De pil tegen acné, wanneer effect? Empty Re: De pil tegen acné, wanneer effect?

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 7:45

PapillonRose schreef:Klinkt dus toch wel hoopgevend allemaal! Een paar maandjes wachten is ook niet zo erg, zolang ik maar weet dat er nog hoop is Wink Dat vergeet ik op sommige dagen weleens als ik in de spiegel kijk en dan wil ik er het liefst meteen vanaf :P
Troost je, voor mij gaat het nog veeeeel langer duren :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De pil tegen acné, wanneer effect? Empty Re: De pil tegen acné, wanneer effect?

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 7:49

ik heb m ruim 9 jaar geslikt ivm puistjes, en moest DIRECT stoppen van mijn dokter ivm teveel hormonen.
Ben toen paar maanden de 'standaard' pil gaan slikken (weet naam ff niet meer, microgynon ofzoiets) en na de zwangerschap wel iets meer last, maar vooral als ik ongesteld ben (nu dus grrrrrrrrr)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De pil tegen acné, wanneer effect? Empty Re: De pil tegen acné, wanneer effect?

Bericht  PapillonRose vr 18 maa 2011 - 7:54

ProudMama schreef:
PapillonRose schreef:Klinkt dus toch wel hoopgevend allemaal! Een paar maandjes wachten is ook niet zo erg, zolang ik maar weet dat er nog hoop is Wink Dat vergeet ik op sommige dagen weleens als ik in de spiegel kijk en dan wil ik er het liefst meteen vanaf :P
Troost je, voor mij gaat het nog veeeeel langer duren :P
Ik hoop voor je dat het meevalt, de HA zei tegen mij dat het soms na de bevalling weer vrij snel weer kan verdwijnen. Maar niet altijd dus Rolling Eyes Ach, het is voor een goed doel moeten we dan maar denken Laughing En hopelijk komen we er uiteindelijk vanaf. Jij moet inderdaad waarschijnlijk wel nog wat langer geduld hebben hug Lijkt me trouwens nog steeds echt heel bijzonder, 2 kindjes tegelijk in je buik I love you
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

De pil tegen acné, wanneer effect? Empty Re: De pil tegen acné, wanneer effect?

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 10:46

Ik heb ook last van acne vanwege PCOS, behalve tijdens de zwangerschap, dan heb ik een stralend huidje :flower: . Toen ik aan de Diane pil ging, kon ik met drie maand echt verschil merken, na een half jaar ongeveer was alle acne echt weg. Hoop dat je er snel van af bent, het is toch altijd vervelend. Gelukkig heb ik er momenteel, ondanks geen pil, weinig last van (momenteel zelfs niet).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De pil tegen acné, wanneer effect? Empty Re: De pil tegen acné, wanneer effect?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum