Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Acne conglobata

+4
Zininzon
Sylvana
Benthe
Plien
8 plaatsers

Ga naar beneden

Acne conglobata Empty Acne conglobata

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 21:28

Ja helaas heb ik de ergste vorm van acne..

Iemand nog goudentips?? Want haast niets helpt meer.....

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Acne conglobata Empty Re: Acne conglobata

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 21:31

Wat balen zeg!

Ik heb geen flauw idee welke producten je wel en niet mag gebruiken etc. En of je al eens naar de huisarts bent geweest.

Maar gisteren zocht ik naar wat reviews van La rocha Posay en toen vond ik deze blog met foto's van de huid van een meisje. Bij haar werkt het product echt heel erg goed. (huidverschil in 3 maanden).

Misschien vind je het een interessant stukje om te lezen.

http://www.beautylab.nl/2011/04/review-la-roche-posay-effaclar.html

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 21:45

Ja ben al meerdere keren onder behandeling geweest bij de dermatoloog.. Deze zegt dat er maar twee opties zijn.. Namelijk de dianepil (werkt bij mij prima!) of roaccuttane (erg zwaar medicijn) maar beide gaat niet werken op dit moment omdat we bezig zijn voor tweede kindje!

Hèb zelf al heel veel geprobeerd.. Accupunctuur tot schoonheidsbehandelingen.. Tot noem maar op...

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 21:48

Vervelend! Ik heb verder geen ervaringen met het product hierboven of andere producten voor acne. Maar volgens mij is het echt een kwestie van kijken wat werkt.

La roche posay droogt in iedergeval de huid niet uit (zoals veel agressieve middelen wel doen). Er zijn hier op het forum wel wat andere meiden die ook La roche gebruiken maar ik weet niet of zij de Effaclar gebruiken.

Gast
Gast

Bericht  Plien wo 27 jul 2011 - 21:57

Je hebt een PM

Plien
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 24
Punten : 37
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Plien wo 27 jul 2011 - 22:00

Nog even een kleine aanvulling. Is er al eens naar je voedingspatroon gekeken?

Plien
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 24
Punten : 37

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 23:25

Plien schreef:Nog even een kleine aanvulling. Is er al eens naar je voedingspatroon gekeken?

Nee ook nog niet.. Ik ben wel op i-net opzoek gegaan en probeer ook zo weinig mogelijk koemelk te nuttigen... Ik heb soya pas geprobeerd maar dat is ook absoluut geen succes!

Bedakt voor je PM

Gast
Gast

Bericht  Benthe do 28 jul 2011 - 0:15

Wat vervelend. Wel fijn dat de pil wel goed voor je werkt, al heb je er nu dan even niets aan. Roaccutane zou ik niet zo snel doen, zeker niet als je nog kinderen wilt.
Ben je wel eens bij een huidtherapeut geweest? Die hebben wel goede behandelingen, ook voor actieve acne. Daarnaast slik ik vitamine B en dat werkt bij mij erg goed. Ook de producten van Louis Widmer en Meditopics ben ik erg tevreden over. Net als de huidproducten van Ha-Ra (ook van de schoonmaakmiddel). Hopelijk vind je een manier om het tijdens pil-loze periode toch een beetje dragelijk te houden, want ik weet hoe vervelend het is.
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Bericht  Sylvana do 28 jul 2011 - 2:55

Misschien zijn de producten van Paula Begoun wat voor je.
Zij is een expert op gebied van huidverzorging en wat ingredienten daarin voor je kunnen doen (of niet).

Ze heeft ook veel kennis van acne en daar ook een speciale lijn voor ontwikkeld (de CLEAR lijn geloof ik).
Op haar site vindt je een hoop informatie over verschillende huidtypes en huidverzorging etc., en je kunt hier ook de producten bestellen.

Ik heb zelf ervaring met de exfoliants van Paula Begoun en deze kan ik je uit ervaring zeker aanraden. Deze verwijderen als het ware het bovenste laagje van je huid, maar zijn toch anders dan 'normale' scrubs etc. Op de site kun je er meer over lezen, ik denk in ieder geval dat jouw huid er wel baat bij kan hebben.

www.paulaschoice.nl

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Zininzon do 28 jul 2011 - 4:51

Heb je al eens biergisttabletten geprobeerd?
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Jerry vr 29 jul 2011 - 8:37

die website met die foto's vind ik nogal een milde variant van acne...

Heb 'n vriendin met hele erge acne, ook op dr rug, borst en bovenarmen. Daar zie je de bulten door dr shirtje heen.... Rolling Eyes
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 29 jul 2011 - 9:17

Jerry, ik heb t ook over heel mijn rug en borst gehad met uitloop op mijn armen, gezicht en hals.. En onder mijn haar.. Conglobata is de zwaarste vorm.

Gast
Gast

Bericht  PapillonRose vr 29 jul 2011 - 9:22

Ik heb ook vrij ernstige acné gehad, gelukkig dan wel niet de ergste variant. Maar met name mijn gezicht zat wel geheel onder en niks hielp..

Heb een paar jaar geleden een kuur Roaccutane gehad, dat zou ik echt nooit meer doen! Het werkt uiteindelijk super, dat moet ik toegeven. Maar wat een agressieve troep, de bijwerkingen waren onderhand erger dan de kwaal :shock: En je hebt er inderdaad niks aan als je zwanger wilt worden, moest toen zelfs een verklaring tekenen dat ik wist dat ik niet zwanger mocht worden. Kan je nagaan hoe erg dat spul is!

Nu na de zwangerschap zit ik aan de Dianepil en dat werkt redelijk goed. Alleen daar heb jij inderdaad ook weinig aan nu laughcry

Omdat de pil alleen naar mijn idee niet voldoende werkt heb ik een tijdje geleden ook een topic geopend over producten die helpen tegen acné. Een van de tips was slakkenslijmgel erop smeren. Heb een potje gehaald bij de Action en ik vind het goed werken. De pil werkt al een eind, en dit spul geeft net het laatste zetje zodat het er nog beter uitziet. Misschien is het wat, geen idee of het ook helpt bij de ernstigste vorm van acné..
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast vr 29 jul 2011 - 9:25

Hier werkte de Diane pil pas na 6 maanden optimaal maar dan wel heel goed!

Roaccutane zie ik idd echt niet zitten, nu zoieso niet met onze kinderwens maar eigenlijk nooit niet, wat een troep hè!

Bedankt nog voor je tip!

Ik heb ook vandaag nog biergistpillen in huis gehaald!

Gast
Gast

Bericht  Natural vr 29 jul 2011 - 19:39

Biergistpillen heb ik vorig jaar ook een tijd geslikt, zonder resultaat. Uiteindelijk weer aan de pil gegaan.
Wat bij mijn vriend zorgt voor verlichting is het bezoeken van een huid- en oedeemtherapeut. Huidtherapeuten behandelen patiënten met een zieke of beschadigde huid met als doel van de behandeling het opheffen, verminderen of voorkomen van een stoornis of beperking als gevolg van een huidaandoening zoals acne.
Als je een verwijzing van de dokter hebt, krijg je het vergoed van je ziektekostenverzekering (dacht 6 keer per jaar). Het zal niet DE tip zijn, maar het kan wel al helpen.
Natural
Natural
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 174
Punten : 184

Bericht  Coccinelle vr 29 jul 2011 - 22:44

Laurientje85 schreef:
Plien schreef:Nog even een kleine aanvulling. Is er al eens naar je voedingspatroon gekeken?

Nee ook nog niet.. Ik ben wel op i-net opzoek gegaan en probeer ook zo weinig mogelijk koemelk te nuttigen... Ik heb soya pas geprobeerd maar dat is ook absoluut geen succes!

Bedakt voor je PM

Ipv sojamelk zou je misschien eens rijstemelk kunnen proberen, ik vind het lekkerder!

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven