Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

baby acne?

+3
Pandora
Lejow
Wennes
7 plaatsers

Ga naar beneden

baby acne? Empty baby acne?

Bericht  Gast zo 30 sep 2012 - 22:50

Nu heeft F sinds vorige week wat pukkeltjes alleen wordt het met de dag erger en nu sinds gisteren ook rode vlekken. Ze zitten over z`n hele gezicht, hals en nek. Ook een paar op z`n borstkas. Is dit babyacne? En hebben jullie kindjes dit ook gehad en zo ja wat hebben jullie gedaan of gewoon uit zichzelf laten genezen?

*foto weg*


Laatst aangepast door Lily op ma 1 okt 2012 - 21:17; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

baby acne? Empty Re: baby acne?

Bericht  Wennes zo 30 sep 2012 - 22:56

Met deze uitslag zou ik gelijk naar de dokter gaan!
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

baby acne? Empty Re: baby acne?

Bericht  Lejow zo 30 sep 2012 - 23:09

Ik ook! Ik weet dat N van CCC dit ook had en bij haar bleek het eczeem te zijn.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

baby acne? Empty Re: baby acne?

Bericht  Gast zo 30 sep 2012 - 23:10

hmm dan toch maar even bellen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

baby acne? Empty Re: baby acne?

Bericht  Pandora zo 30 sep 2012 - 23:11

Geef je bv? F. had dit ook toen ze baby was. Bij haar kwam het door mijn (vette?) moederrmelk. Toen ik stopte met bv ging het langzaam over.
Heeft je kindje er ook last van? Jeuk, of droogte bijvoorbeeld? Je kunt altijd even contact opnemen met de ha of het cb.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

baby acne? Empty Re: baby acne?

Bericht  Gast zo 30 sep 2012 - 23:15

nee hij krijgt flesvoeding en hij heeft er verder geen last van.

Heb zojuist de HA gebeld en kan vanmiddag langskomen dus ben benieuwd. Zag nu net alleen dat het weer wat weggetrokken is (je voelt de bultjes wel zitten) Dus print voor de zekerheid maar wat foto`s uit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

baby acne? Empty Re: baby acne?

Bericht  Pandora zo 30 sep 2012 - 23:18

Lily schreef:nee hij krijgt flesvoeding en hij heeft er verder geen last van.

Heb zojuist de HA gebeld en kan vanmiddag langskomen dus ben benieuwd. Zag nu net alleen dat het weer wat weggetrokken is (je voelt de bultjes wel zitten) Dus print voor de zekerheid maar wat foto`s uit.

Oké, dan zou ik inderdaad even langs gaan. Misschien is het nog iets van jou hormonen ofzo?? Bij F. zag het er precies zo uit maar dat kwam (volgens mij) door de bv....
Hoop dat het meevalt!
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

baby acne? Empty Re: baby acne?

Bericht  Océane zo 30 sep 2012 - 23:21

V. Heeft dit nu ook, niet zo vurig als op jouw foto, maar zijn huidje in zijn gezicht voelt aan als schuurpapier. Bij V. Is het echt baby acne, komt door de hormonen die er nog uit moeten. Dit kan nog wel een poosje duren hoor. Heeft hij elders ook deze vlekken/pukkeltjes? Zo niet, dan is het echt baby acne...

Edit: V. krijgt ook fv trouwens...


Laatst aangepast door Aquala op zo 30 sep 2012 - 23:22; in totaal 1 keer bewerkt
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

baby acne? Empty Re: baby acne?

Bericht  Gast zo 30 sep 2012 - 23:21

ja maar zou ie dat dat niet eerder gekregen moeten hebben, hij is nu ruim 7 weken. Ach we horen het vanmiddag wel. Denk wel dat de HA onderhand gek wordt van m`n bezoekjes, kom er normaal nooit en nu al 3 keer in zeer korte tijd haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

baby acne? Empty Re: baby acne?

Bericht  Océane zo 30 sep 2012 - 23:23

V. is nu 9 weken...
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

baby acne? Empty Re: baby acne?

Bericht  moepie zo 30 sep 2012 - 23:35

M. heeft sinds vrijdag pukkeltjes op zijn rompje, het voelt wat droog aan. het trekt steeds iets weg en af en toe wordt het weer wat erger. Ik kijk het nog even aan.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

baby acne? Empty Re: baby acne?

Bericht  CCC zo 30 sep 2012 - 23:36

Klopt wat Lejow zegt. N. jheeft dit ook gehad, zal zo even een foto uploaden.

Ik heb met N. wat aan lopen modderen, naja ik niet, maar de HA en CB gaven aan dat het eerst babyacne was, toen was het berg in haar gezicht en heb ik van de HA anti schimmelcreme meegekregen (die je bijv. ook bij voetschimmel ed. gebruikt). Die heb ik een week gebruikt, geen verandering. Vervolgens had ik nog een afspraak bij de KA staan en was ik het zo zat dat ik daar mijn verhaal heb gedaan en hij bevestigde mijn vermoeden, toch eczeem. Bij N. was het op een gegeven moment zo erg dat ze haar oortjes zowat van haar hoofdje afkrabde en ook in haar gezichtje de hele tijd zat, en continu huilen. Echt heel sneu. Ik heb hydrocortison gekregen (hormoonzalf) en heb deze twee maal heel dun op de ergste plekken gebruikt en daarna zijn we overgegaan op Medi Derma Honey Care. Dit is onderhoudsmiddel zeg maar om het goed vet te houden. Het is op homeopatische en natuurlijke basis zoals de KA ons vertelde en word door de eczeemverpleegkundige/ arts ook voorgeschreven. We gebruiken deze nu ruim drie maanden en ze heeft er geen last meer van gehad.

Laat je niet zomaar afschepen hoor, vraag desnoods een doorverwijzing naar een dermatoloog of iets dergelijks. Ik heb echt mazzel dat N. er niks qua littekens aan over heeft gehouden.

Bij ons was het trouwens ook niet zo gek, ik heb ook wat eczeem dus ik had al een vermoeden. Succes straks!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

baby acne? Empty Re: baby acne?

Bericht  CCC zo 30 sep 2012 - 23:39

weg.

Niet helemaal in verhouding, moest hem even verkleinen in dit scherm maar gaat om het idee. Niet quoten uiteraard.


Laatst aangepast door chococupcake op ma 1 okt 2012 - 8:38; in totaal 1 keer bewerkt

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

baby acne? Empty Re: baby acne?

Bericht  MADDIE zo 30 sep 2012 - 23:45

I. heeft dit ook al ruim een week. Het wordt iets erger en trekt dan weer weg. Ga het morgen wel vragen bij het cb. Maar denk dat het bij haar echt baby acne is! Ben benieuwd wat je vanmiddag van de dokter gaat horen!! Succes!!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

baby acne? Empty Re: baby acne?

Bericht  Gast ma 1 okt 2012 - 4:36

even een update: vanmiddag bij de ha geweest en had dus foto's uitgeprint omdat het hier ook wegtrekt en dan weer terugkomt. Ha keek ernaar en het is toch eczeem, nu een vaseline zalfje gekregen en deze moet ik smeren. Als het erg is 3x per dag en anders 1x per dag, om het huidje vochtig te houden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

baby acne? Empty Re: baby acne?

Bericht  CCC ma 1 okt 2012 - 8:39

Wat vervelend Lily... gelukkig ben je er optijd bij! Vraag de volgende keer anders even die Honey derm aan.. werkt vele malen beter dan de vaseline. Word nl ook echt in de huid opgenomen...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

baby acne? Empty Re: baby acne?

Bericht  Gast ma 1 okt 2012 - 21:15

ik kijk of dit werkt, mocht dit niet helpen zal ik het wel bij de apotheek vragen. (of is dat met recept)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

baby acne? Empty Re: baby acne?

Bericht  Gast ma 1 okt 2012 - 23:12

Lily, wij hebben ook die vaseline gehad (denk ik, is de vaseline met Cetomacrogol, of niet?) voor A. hier werkte het heel erg goed.
Waarschijnlijk dat hij er nu last van krijgt vanwege de wisseling van het weer. A. heeft er nu ook weer wat meer last van dan 2/3 weken geleden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

baby acne? Empty Re: baby acne?

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 3:47

zit nu boven en die tube staat beneden maar ik geloof het wel. Die gel is geheel op natuurlijke basis als ik het goed begrepen heb.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

baby acne? Empty Re: baby acne?

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 6:54

Ja klopt. En normale vaseline sluit de huid ook af, maar deze niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

baby acne? Empty Re: baby acne?

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 7:30

oke, ja ik heb er geen verstand van haha. Na hoeveel dagen/wanneer merkte jullie eigenlijk verschil dat het minder werd?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

baby acne? Empty Re: baby acne?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum