Mooie maan vanacht
+9
Toet
minoessepoes
Suus
Qiara
ButterflyEffect
May
Zininzon
Roze Roos
Sarah1985
13 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Mooie maan vanacht
Er is vanacht een mooie maan, een extra grote wat eens in de zoveel jaar voorkomt
hebben jullie al gekeken
hebben jullie al gekeken
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Mooie maan vanacht
Het was mij wel opgevallen, reed naar huis en het was zo licht! Prachtig!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Ik heb gekeken, maar vond hem niet anders dan anders... Misschien zo nog maar eens kijken
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zie de maan al vanaf een uur of half 8 als ik even opzij uit het raam kijk. Hij schijnt enorm fel, daardoor viel hij me ook direct op, maar ik vind hem nou niet heel veel groter dan normaal. Of nouja, nu ik beter kijk, misschien íéts groter.
Gast- Gast
Hier is ie alleen wat feller als anders eigenlijk!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ja dat viel mij ook al op in de bus, heel fel. Maar groter was me niet opgevallen.
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
Ja, super!! Ik ga zo nog even lekker uit het raam koekeloeren voordat ik ga slapen. Het is hier ook heel helder, veel sterren.
Gast- Gast
De maan zou zo'n 14% groter moeten zijn dan normaal...
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb witte, lichte, gordijnen, en zag gisteren al dat de maan veel feller was, en dat is nu ook zeer duidelijk (als ik in het donker zit iig).
Gast- Gast
Toen ik begin van de avond buiten was vond ik het een erg mooie maan, heel groot. Maar toen ik net thuis kwam vond ik de grootte van de maan wel meevallen eigenlijk.
Gast- Gast
Ik vond het ook een mooie maan, maar viel me niet op dat hij groter was.
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Hij was niet groter, hij stond dichterbij .
Laatst aangepast door Zusje van Bert op ma 21 maa 2011 - 8:08; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik zag 'm vanuit mijn bed door het raam, inderdaad heel groot en fel
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Ja nadat wij uit eten geweest waren en naar huis liepen hebben we echt even met zijn tweeën staan kijken en daarna gekeken of we de sterren vormen konden herkennen. Het was echt heel mooi helder weer.
Als ik het goed begreep zagen we de maan nu 14% groter dan normaal en gebeurd dat 1 keer in de 22 jaar of zo iets.
Als ik het goed begreep zagen we de maan nu 14% groter dan normaal en gebeurd dat 1 keer in de 22 jaar of zo iets.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
minoessepoes schreef:Ja nadat wij uit eten geweest waren en naar huis liepen hebben we echt even met zijn tweeën staan kijken en daarna gekeken of we de sterren vormen konden herkennen. Het was echt heel mooi helder weer.
Ik heb van verschillende mensen, verschillende dingen gehoord dus heb het maar bij 'bijzonder' gehouden .
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:minoessepoes schreef:Ja nadat wij uit eten geweest waren en naar huis liepen hebben we echt even met zijn tweeën staan kijken en daarna gekeken of we de sterren vormen konden herkennen. Het was echt heel mooi helder weer.
Ik heb van verschillende mensen, verschillende dingen gehoord dus heb het maar bij 'bijzonder' gehouden .
Nou pin mij er ook maar niet op vast haha.
Dit heb ik van mijn vriend, die vind dat nog wel interresant en gaat het dan op internet opzoeken. Ik neem in dit soort gevallen maar gewoon klakkeloos aan wat hij zegt haha.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Same here hoor . Mijn vriend zei dit dus net, dat hij zo veel verschillende dingen had gehoord. Gister noemde hij ook een aantal jaar maar vanmorgen zei hij dit dus haha.
Gast- Gast
Het was wel fijn op de fiets vannacht..
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Zag er mooi uit idd!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik reed gisternacht naar huis en kon echt merken dat de maan dichterbij stond. Hij was veel feller dan anders. Inderdaad een mooi gezicht.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Ja ik heb het ook gezien. Hij was heel mooi, zelfs een beetje gelig ipv wit.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Ik had 'm gezien in Parijs! We stonden op de brug boven de Seine en ineens zei m'n moeder dat er volle maan was en hij was inderdaad heel groot. Maar niet veel bijzonderder dan anders.
Heb nog wel geprobeerd een foto te maken met de maan er op, maar dat is altijd best moeilijk. Zal 'm vanmiddag eens plaatsen.
Heb nog wel geprobeerd een foto te maken met de maan er op, maar dat is altijd best moeilijk. Zal 'm vanmiddag eens plaatsen.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Mooie natuurfilmpjes
» Droomtopic, wat heb jij vanacht gedroomd?
» Mooie quotes
» Wie herkent dit; bij volle maan steeds snachts wakker....
» Mooie foto's
» Droomtopic, wat heb jij vanacht gedroomd?
» Mooie quotes
» Wie herkent dit; bij volle maan steeds snachts wakker....
» Mooie foto's
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: