Dagcafé
+25
Kabouter
Beachgirl
Blond
smooch
Tullow
Pien
Serena
Cheesegirl
Bimbam
Jeanette
Roze Roos
aniet
Phileine
May
Suus
Chocolate Cookie
Moezie
Admin
Burn
Lynn_
Jordana
Snoes
Zwoesj
VeryCherry
mzcharlotte
29 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Goedemiddag
Hoe is het met jullie?
Isabella: hoe bevalt het 'echte' werk?
Hoe is het met jullie?
Isabella: hoe bevalt het 'echte' werk?
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Hhaaaaaaaaallllooooooooooo
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
klopt dat is geloof ik inderdaad wel anders en wat kleine dingen. Maar ben blij dat het nu weer zo is. Vanmiddag was het echt niet fijn posten.
@ Toetje, hallooow terug
@ Try, ja hier gaat het goed hoor en met jou?
@ Toetje, hallooow terug
Laatst aangepast door Lily op di 15 maa 2011 - 5:36; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
De tekstvlakken niet wit? En op de index pagina de randen niet meer roze/ paars dan normaal?Smikkell schreef:Niet bij mij..Beauty Addict schreef:Het is meer roze en de tekstvlakken zijn wit.Smikkell schreef:Nee, alleen wat kleine dingen en quotes zijn anders.Beauty Addict schreef:Nu heeft het forum wel een ander kleurtje?
Gast- Gast
Goedemiddag allemaal!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Smikkell schreef:Toetjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!
Sssssssmmikkkellllllll!!! Hoe is het?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Try schreef:Isabella: hoe bevalt het 'echte' werk?
Lieverd Uhm, het gaat wel, niet alles loopt nog zoals het moet, dus dat is nogal vervelend. En wat nog vervelender is dat mijn lichaam tegensputtert en dat het niet (zo) goed gaat met deze uren. Collega's zijn wel erg leuk & wat we doen bevalt ook wel.
Nieuwtje: ik heb vrijdag een sollicitatiegesprek! Ik had gesolliciteerd voor supervisor bij een hotel, op een afdeling, en nu ben ik uitgenodigd.
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:De tekstvlakken niet wit? En op de index pagina de randen niet meer roze/ paars dan normaal?Smikkell schreef:Niet bij mij..Beauty Addict schreef:Het is meer roze en de tekstvlakken zijn wit.Smikkell schreef:Nee, alleen wat kleine dingen en quotes zijn anders.Beauty Addict schreef:Nu heeft het forum wel een ander kleurtje?
Ik heb de veranderingen ook gezien vanmiddag en mijn forum is ook anders nu hoor. Vind dat van de quotes wel irritant eigenlijk maar het minder harde kleurtje roze vind ik wel weer top
Try- Kletskop
Beauty Addict schreef:Wat goed Isabella!! Spannend!!
Ja, zeker. Het is een oriënterend gesprek, hij wil weten of het klikt (was leuke man), want ze hebben meerdere functies open.
Gast- Gast
Oke, dacht al ff dat het aan mijn pc'tje lag haha!!Try schreef:
Ik heb de veranderingen ook gezien vanmiddag en mijn forum is ook anders nu hoor. Vind dat van de quotes wel irritant eigenlijk maar het minder harde kleurtje roze vind ik wel weer top
Gast- Gast
Meerdere functies open klinkt in elk geval goed!!Isabella schreef:Beauty Addict schreef:Wat goed Isabella!! Spannend!!
Ja, zeker. Het is een oriënterend gesprek, hij wil weten of het klikt (was leuke man), want ze hebben meerdere functies open.
Gast- Gast
Isabella schreef:Try schreef:Isabella: hoe bevalt het 'echte' werk?
Lieverd Uhm, het gaat wel, niet alles loopt nog zoals het moet, dus dat is nogal vervelend. En wat nog vervelender is dat mijn lichaam tegensputtert en dat het niet (zo) goed gaat met deze uren. Collega's zijn wel erg leuk & wat we doen bevalt ook wel.
Nieuwtje: ik heb vrijdag een sollicitatiegesprek! Ik had gesolliciteerd voor supervisor bij een hotel, op een afdeling, en nu ben ik uitgenodigd.
Balen dat je lichaam tegenwerkt En dat dingen nog niet lopen zoals het hoort was te verwachten toch? Nog even roeien met de riemen die jullie hebben en door trail and error worden dingen vanzelf beter
Dat nieuwtje is echt supertof! Succes lieverd! Dat past veel beter bij je. Is dat ook parttime? Lijkt me wel een zware job, maar leuk!
Try- Kletskop
Ik zie alleen het randje op de beginpagina anders hoor (ja, en de quotes)!
Heey, Toet. Hier gaat het wel hoor, en daar?
Wat ben je er toch weinig de laatste tijd
Open nu mijn laatste rose-biertje, das minder!!!
Heey, Toet. Hier gaat het wel hoor, en daar?
Wat ben je er toch weinig de laatste tijd
Open nu mijn laatste rose-biertje, das minder!!!
Laatst aangepast door Smikkell op di 15 maa 2011 - 5:42; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Huh wat is er met het forum gebeurd? Moet wel wennen hoor aan de kleuren.
Goedemiddag btw
Goedemiddag btw
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Jaaa, dat klinkt goed meis!Beauty Addict schreef:Meerdere functies open klinkt in elk geval goed!!Isabella schreef:Beauty Addict schreef:Wat goed Isabella!! Spannend!!
Try- Kletskop
Klinkt goed Isabella!
Ik moet ook wel even wennen aan het forum hoor, misschien wordt dit wel beinvloed door mijn apreski-kater
Ik moet ook wel even wennen aan het forum hoor, misschien wordt dit wel beinvloed door mijn apreski-kater
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Heey!!!Jordana schreef:Huh wat is er met het forum gebeurd? Moet wel wennen hoor aan de kleuren.
Goedemiddag btw
Ik vind het wit om te typen wel lekkerder hoor
Gast- Gast
Ik ga waarschijnlijk ook het Wajong traject in, omdat ik het niet trek qua uren, en het me veel rust zou geven als ik het beter kan verdelen! Maar inderdaad van heel veel errors en problemen leren we heel veel, dus het zal steeds beter gaan Alleen nog donderdagavond deze week.
Ik kom denk ik trouwens wel over daar als regelnicht Iedereen zit zo af te wachten als er niemand van de supervisors is, dus toen hebben we dingen zitten bedenken en lieten ze mij alles regelen en doen en controleren en iedereen vroeg mij om hulp, ik probeer het niet te doen, want wil niet bazig oid overkomen, maar iemand anders zei dat ik wel een goede supervisor daar zou zijn haha...
Ik kom denk ik trouwens wel over daar als regelnicht Iedereen zit zo af te wachten als er niemand van de supervisors is, dus toen hebben we dingen zitten bedenken en lieten ze mij alles regelen en doen en controleren en iedereen vroeg mij om hulp, ik probeer het niet te doen, want wil niet bazig oid overkomen, maar iemand anders zei dat ik wel een goede supervisor daar zou zijn haha...
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Heey!!!Jordana schreef:Huh wat is er met het forum gebeurd? Moet wel wennen hoor aan de kleuren.
Goedemiddag btw
Ik vind het wit om te typen wel lekkerder hoor
Ja dat wel maar de kleuren er om heen Moet er gewoon aan wennen.
Btw hoe is het met jou en met je kleine mensjes in je buik?
Ik heb zo een fijne middag gehad
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Gaat ook wel goed, vandaag een klein stukje gelopen buiten (ong 50 tot 100m) en ik ben de trap opgelopen mijn been doet nu wel pijn, ofja, is gevoelig maar het gaat goed. Het kan me niet snel genoeg gaan maar als deze lijn zich zo voortzet dan loop ik over een week zonder krukken (dat is wel heeeeel optimistisch maar ga mijn best doen)Lily schreef:
Try- Kletskop
Jordana schreef:Huh wat is er met het forum gebeurd? Moet wel wennen hoor aan de kleuren.
Goedemiddag btw
Haaai,
hoe was de meet met CC?
Gast- Gast
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: