Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

H&M Rokjes; Hoe te combineren?

+10
PapillonRose
Jerry
loura
Jeanette
Blond
Arwyn
Atelier Madame
Zwerver
CCC
Niekske
14 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

H&M Rokjes; Hoe te combineren?  - Pagina 3 Empty Re: H&M Rokjes; Hoe te combineren?

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 10:19

Ik zie trouwens blauw/wit gestreepte, zwarte, witte, donkerblauwe, helderroze en beige op de H&M site.

Dat zullen dus gewoon de keuzes zijn lijkt me.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

H&M Rokjes; Hoe te combineren?  - Pagina 3 Empty Re: H&M Rokjes; Hoe te combineren?

Bericht  Jerry vr 18 maa 2011 - 7:59

Tea-Leaf schreef:@Niekse, vraag het aan de klantenservice van H&M anders? Ik snap je ook niet helemaal. Het aanbod is toch wat het is?

Succes met een leuk rokje zoeken ( ik heb er 2 van de Hema gewoon in de winkel gekocht )

Edit: of hebben jullie weer raar gequote en moet ik t tegen Jerry hebben?


"jullie" hebben niet raar gequote, dat heeft Nieske gedaan, die heeft mij gequote, maar vervolgens zelf niks gezegd...
Misschien moet ik gewoon eens langs de Hema gaan dan smile (maar omdat er hier werd gezegd dat er wel meer online stond..)
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

H&M Rokjes; Hoe te combineren?  - Pagina 3 Empty Re: H&M Rokjes; Hoe te combineren?

Bericht  Silver vr 18 maa 2011 - 8:51

Ik heb de zwarte, blauwe, witte, blauw wit gestreepte en de beige.

  • De marineblauwe draag ik met een zwart legging, blauwe lange bloemetjes shirt (Hema) wit vestje. Krijg alleen maar complimentjes dat het leuk en netjes staat, en het kleed ook heel erg af.

H&M Rokjes; Hoe te combineren?  - Pagina 3 Foto-IVM7NYB3


  • Beige, grijs lang shirt, met een blousje waar ook beige in zit, zwarte legging. (was wel een durf om het aan te doen)
  • En die andere 2 draag ik van het zomer pas denk ik. Als ik die witte of blauw wit gestreepte aan doe lijkt het allemaal heel erg doorzichtig vooral met een zwarte legging.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

H&M Rokjes; Hoe te combineren?  - Pagina 3 Empty Re: H&M Rokjes; Hoe te combineren?

Bericht  Sneeuwvlok vr 18 maa 2011 - 10:48

Leuk burned flower! Ik zou alleen wel het witte vestje open doen, vind ik zelf leuker staan.. weet niet of je dat normaal ook hebt hoor

Ben zelf ook helemaal fan van die rokjes, ze zitten zo lekker, maar soms wel lastig te combineren idd!
Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

H&M Rokjes; Hoe te combineren?  - Pagina 3 Empty Re: H&M Rokjes; Hoe te combineren?

Bericht  Silver vr 18 maa 2011 - 11:02

Dankje wel sneeuwvlok, Maar nee die vestjes heb ik niet open. Dat wil ook niet zo goed met die vestjes Rolling Eyes
Ik draag ze meer als een soort truitje....
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

H&M Rokjes; Hoe te combineren?  - Pagina 3 Empty Re: H&M Rokjes; Hoe te combineren?

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 11:04

Dat t-shirt is leuk! HEMA?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

H&M Rokjes; Hoe te combineren?  - Pagina 3 Empty Re: H&M Rokjes; Hoe te combineren?

Bericht  Silver vr 18 maa 2011 - 11:10

eeeeuh, ja, vestje ook :P Ik haal tegenwoordig alle vestjes, shirtjes, tuniekjes bij Hema vandaan Very Happy
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

H&M Rokjes; Hoe te combineren?  - Pagina 3 Empty Re: H&M Rokjes; Hoe te combineren?

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 11:14

Ga toch daar wat t-shirts halen met bloemetjes en streepjes wil ik, die staan mij mooi haha. HEMA dus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

H&M Rokjes; Hoe te combineren?  - Pagina 3 Empty Re: H&M Rokjes; Hoe te combineren?

Bericht  Silver vr 18 maa 2011 - 11:21

Haha, Maar toen ik die shirtjes in de folder zag.... Heb ik ze gelijk besteld en dan laten afleveren in het filiaal in de buurt. Zodoende heb ik ze ook. Heb ze ook in het zwart met rode bloemen.
Ik mag niets meer van mezelf kopen, maar stiekem wil ik het roze rokje van de h&m ook nog erbij Embarassed
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

H&M Rokjes; Hoe te combineren?  - Pagina 3 Empty Re: H&M Rokjes; Hoe te combineren?

Bericht  Atelier Madame vr 18 maa 2011 - 13:24

BurnedFlower schreef:Ik heb de zwarte, blauwe, witte, blauw wit gestreepte en de beige.

  • De marineblauwe draag ik met een zwart legging, blauwe lange bloemetjes shirt (Hema) wit vestje. Krijg alleen maar complimentjes dat het leuk en netjes staat, en het kleed ook heel erg af.

H&M Rokjes; Hoe te combineren?  - Pagina 3 Foto-IVM7NYB3


  • Beige, grijs lang shirt, met een blousje waar ook beige in zit, zwarte legging. (was wel een durf om het aan te doen)
  • En die andere 2 draag ik van het zomer pas denk ik. Als ik die witte of blauw wit gestreepte aan doe lijkt het allemaal heel erg doorzichtig vooral met een zwarte legging.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

H&M Rokjes; Hoe te combineren?  - Pagina 3 Empty Re: H&M Rokjes; Hoe te combineren?

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 10:51

Hele mooie combinatie, Burnedflower! (Ik wil ook opeens een bloemetjes-shirt!)

Vandaag heb ik deze combi aangehad;

H&M Rokjes; Hoe te combineren?  - Pagina 3 DXLA01_82926_76001_34_3382


H&M Rokjes; Hoe te combineren?  - Pagina 3 DXLA01_83215_10101_57_3248

Onder de blouse had ik een zwart shirtje, wellicht dat wit in het vervolg beter is. Ik had een zwarte panty-legging aan (van de Action) en enkellaarsjes.

Deze toevallig;

H&M Rokjes; Hoe te combineren?  - Pagina 3 Enkellaarsjes

Een beetje een goede combinatie?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

H&M Rokjes; Hoe te combineren?  - Pagina 3 Empty Re: H&M Rokjes; Hoe te combineren?

Bericht  Zwerver za 19 maa 2011 - 10:54

Ziet er leuk uit ABE, nu alleen nog een foto Wink
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

H&M Rokjes; Hoe te combineren?  - Pagina 3 Empty Re: H&M Rokjes; Hoe te combineren?

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 10:58

wc-eend schreef:Ziet er leuk uit ABE, nu alleen nog een foto Wink

Haha, ooit! :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

H&M Rokjes; Hoe te combineren?  - Pagina 3 Empty Re: H&M Rokjes; Hoe te combineren?

Bericht  Jeanette za 19 maa 2011 - 11:39

Nog een paar ideetjes:

H&M Rokjes; Hoe te combineren?  - Pagina 3 96f636

H&M Rokjes; Hoe te combineren?  - Pagina 3 6pwccj

H&M Rokjes; Hoe te combineren?  - Pagina 3 V8dcub

Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

H&M Rokjes; Hoe te combineren?  - Pagina 3 Empty Re: H&M Rokjes; Hoe te combineren?

Bericht  Silver za 19 maa 2011 - 23:12

Dankje wel H&M Rokjes; Hoe te combineren?  - Pagina 3 561177

Gister wou ik deze combinatie aan... Maar toen toch maar bedacht lijkt beetje secretaresse achtig. Moet wel iets op zitten wat het een beetje "stoer maakt"
Maar voor een verjaardag of visite uitje is het wel een goeie match Very Happy


H&M Rokjes; Hoe te combineren?  - Pagina 3 Foto-HF36L7US
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

H&M Rokjes; Hoe te combineren?  - Pagina 3 Empty Re: H&M Rokjes; Hoe te combineren?

Bericht  Jeanette zo 20 maa 2011 - 1:42

BurnedFlower, ik vind het een leuke combi hoor! Maar misschien is een zwarte blazer erop net wat leuker?
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

H&M Rokjes; Hoe te combineren?  - Pagina 3 Empty Re: H&M Rokjes; Hoe te combineren?

Bericht  Atelier Madame zo 20 maa 2011 - 2:20

Ik heb de hemavariant van het bekende rokje, heb hem vandaag zo gecombineerd (wit hempje, grijze bolero en zwarte riem)
H&M Rokjes; Hoe te combineren?  - Pagina 3 P1030511x
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

H&M Rokjes; Hoe te combineren?  - Pagina 3 Empty Re: H&M Rokjes; Hoe te combineren?

Bericht  Silver zo 20 maa 2011 - 2:41

Leuke combinatie! H&M Rokjes; Hoe te combineren?  - Pagina 3 561177
Ik heb nu genoeg rokjes, anders had ik de HEMA rokjes ook nog gehaald Embarassed
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

H&M Rokjes; Hoe te combineren?  - Pagina 3 Empty Re: H&M Rokjes; Hoe te combineren?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum