Hoe zou jij dit combineren?
+3
Saxy
rapa nui
Feline
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoe zou jij dit combineren?
Stel, je hebt dit jurkje. Hoe combineer jij het? Vertel! Misschien krijg ik nog wat tips (ik heb veel zulke jurkjes)
Gast- Gast
Re: Hoe zou jij dit combineren?
Ik zou 't heel saai combineren met zwart action rokje (stukje onderuit laten komen) en een zwart colbertje/lang vest.. Leuke sieraden erbij.. (lange ketting, grote ring).. maar ik ben er niet zo goed in.
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Met een lang vest erover (wat langer dan het jurkje), legging/maillot eronder en lichte laarzen. Alleen heb ik het zo gezien met een wat donkerder grijs gestreept jurkje. Dus weet niet of het bij dit wit/zwarte wel zo mooi staat.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Legging, tailleriem en kort vestje kan ook erg leuk zijn! Maar dan moet je wel het figuur hebben voor zo'n riem
Gast- Gast
Rood vest erover, met zwarte legging/strakke jeans en mooie rode pumps.
Gast- Gast
Ik zat ook te denken aan rood. Maar ik ga dan meer voor rode pumps. Zwarte legging. Rood riempje. Zwart vest. Rode bloem in je haren en rode nagellak.
Saxy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 24-11-10
Bedankt voor de antwoorden! Ik heb nu meestal zwarte of grijze lage uggs, met een zwart lang vest, tailleriempje & een dikke zwarte legging, maar ik vind het soms zo saai, dus zoek wat vernieuwends Ik heb sinds kort wel een blazer die eroverheen kan.
Gast- Gast
Kort blazertje erop, zwarte legging eronder, eventueel een zwart action rokje eronder als hij te kort is.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou een zwarte of donker grijze legging/maillot er onder dragen, en een zwart of donkergrijs vestje er op. Een kort blazertje is ook leuk. Dan het combineren met zwarte enkellaarsjes met hak of met donkergrijze platte laarzen.
Ik ben nu uitgegaan van de kleding die in mijn kast hangt, dat rode vest van VH klinkt ook leuk!
Ik ben nu uitgegaan van de kleding die in mijn kast hangt, dat rode vest van VH klinkt ook leuk!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Een leuk kort stoer jasje erop, een legging/tregging eronder met een leuke ketting en stoere leren schoentjes eronder met veters die je nu overal ziet
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Zwarte pantalon met zwarte pumps, of/en een kort (leren) jasje of blazer, leuke sieraden, bijvoorbeeld zilveren ambanden en leuke oorbellen.
Gewoon als jurkje dragen kan ook, persoonlijk zou ik er dan geen legging onder doen maar alleen zwarte pumps.
Edit: met een legging dragen kan wel, maar dan zou ik wel een zwarte legging doen en een kort jasje sowieso. En enkellaarsjes.
Gewoon als jurkje dragen kan ook, persoonlijk zou ik er dan geen legging onder doen maar alleen zwarte pumps.
Edit: met een legging dragen kan wel, maar dan zou ik wel een zwarte legging doen en een kort jasje sowieso. En enkellaarsjes.
Gast- Gast
Ik heb zo'n soort jurkje alleen dan met mouwen. Ik daag daar een colbertje op, een lange zilveren ketting (mi moneda, maar alle lange kettingen zijn leuk) een dikke panty en enkel laarsjes met een hak, ik heb beige en dat vind ik er dan eigenlijk wel weer leuk bij als kleur accent.
Maar Ugg's zouden ook kunnen, alleen zou ik dan niet voor zwarte kiezen maar voor cognac of grijze, anders wordt het zo'n saai geheel. Of gewoon andere laarzen natuurlijk!
Maar Ugg's zouden ook kunnen, alleen zou ik dan niet voor zwarte kiezen maar voor cognac of grijze, anders wordt het zo'n saai geheel. Of gewoon andere laarzen natuurlijk!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Zwarte legging of panty eronder, zwarte korte bolero erboven en een riem om de taille.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: