Tandjes poetsen
+2
sheila123
ekjir@M
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Tandjes poetsen
Vanaf wanneer zijn jullie begonnen met tandjes poetsen? J. heeft nu een klein puntje dat doorkomt en ik zit me af te vragen of ik al moet beginnen met poetsen of niet
ekjir@M- Prater
- Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10
Re: Tandjes poetsen
En hier ook!_MamaRosa_ schreef:Hazeltje schreef:Ja, wij zijn toen meteen begonnen.
Hier ook.
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Ik ben pas begonnen toen ze beide (hij kreeg ze bijna tegelijk) door waren. Nu poetsen we om de dag als hij in bad zit. Heb niet echt idee dat het nut heeft maargoed. Hij sabbelt de tandpasta er meteen af en bijt op de tandenborstel
Gast- Gast
Hier ook gelijk begonnen! Toen hij net 2 tandjes had ging het prima, nu heeft ie er 7 en duurd het hem te lang en is het niet meer zo een succes maarja, moet gebeuren he!
Gast- Gast
Razz_ schreef:Ik ben pas begonnen toen ze beide (hij kreeg ze bijna tegelijk) door waren. Nu poetsen we om de dag als hij in bad zit. Heb niet echt idee dat het nut heeft maargoed. Hij sabbelt de tandpasta er meteen af en bijt op de tandenborstel
Hier precies hetzelfde, pas toen ze allebei door waren en idd, bij ons sabbelt hij ook de tandpasta eraf en daarna bijt hij op de tandenborstel, dus echt poetsen is het niet, haha.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Haha net z´n tandjes gepoetst en hij vond het helemaal geweldig. Ik heb z´n hele mondje gelijk gedaan om hem er aan te laten wennen maar hij vond het helemaal super
ekjir@M- Prater
- Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10
ekjir@M schreef:Haha net z´n tandjes gepoetst en hij vond het helemaal geweldig. Ik heb z´n hele mondje gelijk gedaan om hem er aan te laten wennen maar hij vond het helemaal super
Ja, die van ons vond het de eerste 2 a 3 keer ook super, maar nu niet meer, hopelijk blijf jouw zoontje het wel leuk vinden
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Nou hier zijn we ook gelijk begonnen en ze vond het helemaal niet erg! Nu moet ik het soms onder dwang doen want mevrouw kan zelf wel tanden poetsen,nou daar komt dus niks van terecht! Ze kauwt alleen maar op de tandenborstel whahaha! Geniet er nog maar van zolang ze het leuk vinden haha!Annemie schreef:ekjir@M schreef:Haha net z´n tandjes gepoetst en hij vond het helemaal geweldig. Ik heb z´n hele mondje gelijk gedaan om hem er aan te laten wennen maar hij vond het helemaal super
Ja, die van ons vond het de eerste 2 a 3 keer ook super, maar nu niet meer, hopelijk blijf jouw zoontje het wel leuk vinden
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Toen het nog een klein puntje was wat doorkwam heb ik nog niet gepoetst. Dat vond ze pijnlijk en ook echt niet leuk. Toen het duidelijke streepjes waren ben ik begonnen en vond ze het ook niet erg meer.
pantuf- Fluisteraar
- Aantal berichten : 227
Punten : 233
Registratiedatum : 27-01-11
Toen ze aan het doorkomen waren had ik een rubberen borstel waar ik haar tandvlees mee masseerde/poetste. Nu heeft ze al 2tandjes en die poets ik met pasta en mini-borstel. Ze speelt dan altijd met haar tong, dus echt poetsen...? Met de rubber borstel poets ik altijd na, die vindt ze echt fijn.
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
Ik ben ook begonnen toen de tandjes goed door waren. Ik doe het elke dag, ook meteen de rest van het tandvlees zodat hij daar vast aan gewend is.
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Tandjes poetsen
» Tandjes poetsen (bij baby)
» (eerste) tandjes poetsen
» Tanden poetsen
» Tanden poetsen
» Tandjes poetsen (bij baby)
» (eerste) tandjes poetsen