Mooie foto's- topic
+9
Lejow
Wennebellah
Beachgirl
Monte
SnowWhite
Sterre
minoessepoes
Poisongirl
Zwerver
13 plaatsers
Pagina 2 van 5
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Mooie foto's- topic
Inderdaad. Hele mooie foto! En die film is ook echt super mooiGiacomo schreef:Deze doet me denken aan 'The boy in the striped pyamas''
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Giacomo, die eerste foto's vind ik ook een hele mooie stijl. Moet je wel voor kunnen bewerken en dat kan ik niet.
Foto's die ik van mezelf heel mooi vind door de jaren heen zijn:
Nou ja en wel honderden meer, maar dacht dat jullie deze iig hopelijk wel mooi vinden.
Foto's die ik van mezelf heel mooi vind door de jaren heen zijn:
Nou ja en wel honderden meer, maar dacht dat jullie deze iig hopelijk wel mooi vinden.
Gast- Gast
[quote="Giacomo"
[/quote]
Wij kregen laatst zo'n geboorte kaartje, maar dan i.p.v. deze tekst de naam van het kindje in het zand en eromheen stonden allemaal voetstappen, ook de kleine voetstapjes van zijn broertje. Dat vond ik ook echt een heel mooi en puur geboorte kaartje!
[/quote]
Wij kregen laatst zo'n geboorte kaartje, maar dan i.p.v. deze tekst de naam van het kindje in het zand en eromheen stonden allemaal voetstappen, ook de kleine voetstapjes van zijn broertje. Dat vond ik ook echt een heel mooi en puur geboorte kaartje!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Foto's die ik op Flickr heb verzameld als 'favorites' (niet mijn eigen foto's dus!!):
Hmm, sommigen worden heel klein omdat de rechten beschermd zijn. Jammer!
Hmm, sommigen worden heel klein omdat de rechten beschermd zijn. Jammer!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Laatst aangepast door Zusje van Bert op ma 21 maa 2011 - 8:21; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Deze foto vind ik erg mooi!
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Wauw Marin wat maak jij mooie foto's. Doe je dat alleen als hobby of ook professioneel?
Gast- Gast
Marin, ik vind jouw foto's heel erg mooi!
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
appeltje schreef:Wauw Marin wat maak jij mooie foto's. Doe je dat alleen als hobby of ook professioneel?
Dank je! Dit is hobby, kan niet echt iets professioneels met dit soort foto's doen, helaas.
Gast- Gast
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Marin why? Je hebt talent, kan je daar echt niet iets mee? Misschien zeg ik nu iets geks, maar past dat niet veel beter bij je dan doceren? Je maakt prachtige foto's, daar geniet je ontzettend van, mensen vinden het mooi....
Een eigen bedrijfje opbouwen en het doceren afbouwen is geen optie voor je? Ik geloof echt dat je daar heel gelukkig van zou worden.
Een eigen bedrijfje opbouwen en het doceren afbouwen is geen optie voor je? Ik geloof echt dat je daar heel gelukkig van zou worden.
Gast- Gast
Trisha schreef:Ja, James Dean
Hah, dank u. Ik had zn naam op t puntje van mn tong liggen, maar ik zit hier steeds met thee en dan komt er weinig van
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Marin why? Je hebt talent, kan je daar echt niet iets mee? Misschien zeg ik nu iets geks, maar past dat niet veel beter bij je dan doceren? Je maakt prachtige foto's, daar geniet je ontzettend van, mensen vinden het mooi....
Inderdaad! Ik vind je foto's zo mooi.. Zou er zo een willen hebben om op canvas af te drukken ofzo!
Gast- Gast
Krijg ze helaas niet groter
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Veel inspirerende foto's!
Ik ben zelf lid van Flickr & Tumblr, en daar heb je ook prachtige foto's!
Ik ben zelf lid van Flickr & Tumblr, en daar heb je ook prachtige foto's!
Wennebellah- Fluisteraar
- Aantal berichten : 225
Punten : 258
Registratiedatum : 16-01-11
Tea-Leaf schreef:Marin why? Je hebt talent, kan je daar echt niet iets mee? Misschien zeg ik nu iets geks, maar past dat niet veel beter bij je dan doceren? Je maakt prachtige foto's, daar geniet je ontzettend van, mensen vinden het mooi....
Niet op Marin's foto's af te vallen (want die zijn echt prachtig!) maar als het zo makkelijk zou gaan in de fotografie, waren er wel meer mensen rijk als landschap/architectuur fotograaf heb je een concurrentie waar gewoon niet tegen op is te boksen, er staan een handje fotografen hiervan aan de top en thats it. Je foto's als stockfoto verkopen is ook geen vetpot, ik vind het juist heel slim van Marin dat ze een baan als docent heeft en daarnaast fotografeert. Je gaat namelijk héél anders fotograferen wanneer er druk op je staat omdat je je huur moet betalen...
Gast- Gast
wolletjes schreef:
Ik wist dat áls jij een foto ging plaatsen dat het deze zou zijn.
I this picture!
Gast- Gast
Wat foto's die ik zelf gemaakt heb, die vind ik zelf erg mooi.
Niet zozeer kwalitatief een mooie foto, maar voor mij een mooie foto omdat het zo bijzonder is.
En deze mag niet ontbreken natuurlijk:
Niet quoten svp.
Niet zozeer kwalitatief een mooie foto, maar voor mij een mooie foto omdat het zo bijzonder is.
En deze mag niet ontbreken natuurlijk:
Niet quoten svp.
Laatst aangepast door Alex167 op zo 13 maa 2011 - 11:12; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Zero schreef:Tea-Leaf schreef:Marin why? Je hebt talent, kan je daar echt niet iets mee? Misschien zeg ik nu iets geks, maar past dat niet veel beter bij je dan doceren? Je maakt prachtige foto's, daar geniet je ontzettend van, mensen vinden het mooi....
Niet op Marin's foto's af te vallen (want die zijn echt prachtig!) maar als het zo makkelijk zou gaan in de fotografie, waren er wel meer mensen rijk als landschap/architectuur fotograaf heb je een concurrentie waar gewoon niet tegen op is te boksen, er staan een handje fotografen hiervan aan de top en thats it. Je foto's als stockfoto verkopen is ook geen vetpot, ik vind het juist heel slim van Marin dat ze een baan als docent heeft en daarnaast fotografeert. Je gaat namelijk héél anders fotograferen wanneer er druk op je staat omdat je je huur moet betalen...
Ben ik wel met je eens Zero. En bovendien kan je niet zo veel met dit soort foto's. Ze zijn te artsy voor standaard stock, maar niet bijzonder genoeg als kunst. En van een canvas verkopen hier en daar wordt de huur niet betaald. Ik heb niets met studiofotografie of technische fotografie. Alleen bruidsreportages lijkt me heel leuk. Maar ik zou daar eerst een opleiding voor moeten volgen. Dat laatste ben ik wel aan t overwegen (bruidsfotografie) maar denk dat dat nu niet realistisch is zonder tweede inkomen.
Gast- Gast
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» De mooie mannen topic!
» Hardloop topic ---> SPORT topic
» Fotos plaatsen met de Iphone
» Kerstsfeer fotos
» Fotos op het forum
» Hardloop topic ---> SPORT topic
» Fotos plaatsen met de Iphone
» Kerstsfeer fotos
» Fotos op het forum