Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie heeft er ook een Ismart t-mobile abonnement?

4 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wie heeft er ook een Ismart t-mobile abonnement? Empty Wie heeft er ook een Ismart t-mobile abonnement?

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 21:27

Ik heb sinds 3 weken een nieuw abonnement. Ismart200. Dat betekent dus dat je 200 belminuten zou hebben, onbeperkt sms en iets van 1500 aan internet.

Nu kijk ik op mijn belstatus, staat er dat ik nog 0 belminuten heb, en 20 euro aan extra kosten. Terwijl ik vrijwel niet gebeld heb Rolling Eyes. Aan smsberichten heb ik er ook nog een hele zooi. Wie herkent dit? Bij T-mobile zeggen ze natuurlijk dat ze het pas weten als de factuur de deur uit moet. Hoe irritant...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er ook een Ismart t-mobile abonnement? Empty Re: Wie heeft er ook een Ismart t-mobile abonnement?

Bericht  CCC di 10 apr 2012 - 21:40

Hmm... vaag... Misschien kun je de klantenservice even bellen? Ik heb nu nog een oude versie (flex geloof ik) maar heb dus ook vaak extra kosten gehad, zonder dat ik werkelijk gebruik heb gemaakt van andere dingen of over belminuten of sms heen zat. Uiteindelijk aangekaart bij T-mobile en heb het bedrag teruggekregen...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er ook een Ismart t-mobile abonnement? Empty Re: Wie heeft er ook een Ismart t-mobile abonnement?

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 21:44

Ik had altijd een relax abonnement en altijd iets van 150 euro aan belminuten over van het opsparen van een aantal maanden (jaja, ik weet het, veel te hoog abonnement blijkt). Daarom is het absurt dat ik nu ineens niks meer heb én 20 euro bij moet betalen :S. Bij T-mobile kunnen ze niks doen, eerst maar wachten tot de factuur komt zeggen ze.

Ben gewoon benieuwd of er meerdere mensen dit hebben met een Ismart abonnement. Ik zie namelijk op mijn vorige factuur (waarin ik een paar dagen al een Ismart abonnement had) er ook meteen extra kosten bij op gedrukt zijn doordat ik zogenaamd buiten mijn bundel had gebeld. Wel apart als je net een nieuw abonnement hebt..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er ook een Ismart t-mobile abonnement? Empty Re: Wie heeft er ook een Ismart t-mobile abonnement?

Bericht  TukTuk di 10 apr 2012 - 21:46

Heb je geen belminuten naar rato gekregen en dat je er daarom al doorheen bent?
En volgens mij ronden ze ook op hele minuten af, of is dat niet meer?
Dus 1 minuten en 1 seconden wordt 2 minuten?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er ook een Ismart t-mobile abonnement? Empty Re: Wie heeft er ook een Ismart t-mobile abonnement?

Bericht  CCC di 10 apr 2012 - 21:47

Ooh herkenbaar... Ik hou ook enorm veel over per maand. Heb nu nog iets van 90 euro staan, en laat mijn vriend er al zakelijk mee bellen, zodat de kosten een beetje evenredig zijn en dat ik het opmaak voordat ik moet verlengen. Vervelend inderdaad, herken het wel, eerst factuur daarna een onderzoek ed. Duurt soms eeuwen bij T-Mobile... Hopelijk kom je er snel uit.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er ook een Ismart t-mobile abonnement? Empty Re: Wie heeft er ook een Ismart t-mobile abonnement?

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 22:04

Ja, opmaken hoor! Ik kreeg in eerste instantie een brief dat ze mijn simkaart om zouden zetten in een prepaid, omdat ik nog zoveel beltegoed had staan. Ik mijn abonnement verlengen, en ineens zijn al mijn belminuten weg. ''Nee, die kunt u niet meenemen naar een nieuw abonnement''. Nee, lekker goedkoop geld verdienen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er ook een Ismart t-mobile abonnement? Empty Re: Wie heeft er ook een Ismart t-mobile abonnement?

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 22:06

AngelNyn schreef:Heb je geen belminuten naar rato gekregen en dat je er daarom al doorheen bent?
En volgens mij ronden ze ook op hele minuten af, of is dat niet meer?
Dus 1 minuten en 1 seconden wordt 2 minuten?

Dat is alleen de eerste minuut. Hoe bedoel je, belminuten naar rato? Bij mijn vorige abonnement had ik altijd gigantisch veel belminuten over. Bel niet meer deze maand en ineens zijn mijn belminuten binnen 2 weken op. Toch érg bijzonder..
Ze roepen door de telefoon dat ze pas onderzoek kunnen doen als de factuur binnen is. Ja, dus eerst dik bij betalen voordat er iets gedaan kan worden. Zo kan ik het ook. Pff even stoom uit mijn oren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er ook een Ismart t-mobile abonnement? Empty Re: Wie heeft er ook een Ismart t-mobile abonnement?

Bericht  Lejow di 10 apr 2012 - 22:10

Dat je belminuten gekregen hebt zolang als de maand nog duurt.
De eerste rekening is altijd duurder als je bij een nieuwe provider zit.
Want je betaalt abo kosten vooraf, en belkosten achteraf. Dus de eerste keer betaal je sowieso dubbele abo kosten.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er ook een Ismart t-mobile abonnement? Empty Re: Wie heeft er ook een Ismart t-mobile abonnement?

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 22:16

Lejow schreef:Dat je belminuten gekregen hebt zolang als de maand nog duurt.
De eerste rekening is altijd duurder als je bij een nieuwe provider zit.
Want je betaalt abo kosten vooraf, en belkosten achteraf. Dus de eerste keer betaal je sowieso dubbele abo kosten.

Dat snap ik niet. Heb je het nou over de 200 belminuten die na 2 weken al op zijn?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er ook een Ismart t-mobile abonnement? Empty Re: Wie heeft er ook een Ismart t-mobile abonnement?

Bericht  Lejow di 10 apr 2012 - 22:18

Nee, over de datum waarop je abo in gaat. Is dat vanaf afsluiting, of rekenen ze vanaf de eerste van de maand.
Als het vanaf de afsluiting is, krijg je nog minuten voor zo lang als dat die maand nog duurt (dus 200 per maand, is bijv 100 min als je hem op de 15e afsluit).
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er ook een Ismart t-mobile abonnement? Empty Re: Wie heeft er ook een Ismart t-mobile abonnement?

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 22:21

Lejow schreef:Nee, over de datum waarop je abo in gaat. Is dat vanaf afsluiting, of rekenen ze vanaf de eerste van de maand.
Als het vanaf de afsluiting is, krijg je nog minuten voor zo lang als dat die maand nog duurt (dus 200 per maand, is bijv 100 min als je hem op de 15e afsluit).

Mevrouw aan de telefoon zei:''Ja we rekenen altijd een nieuwe bundel vanaf de 21e, dus dat verklaart waarom u 2 dagen zogenaamd buiten uw bundel heeft gebeld''. Ik zeg:''Maar ik heb mijn abonnement al veel eerder aangevraagd, dus dan is het toch aan jullie om dat over te laten lopen?''. ''Nee, zo werkt dat niet helaas''. Dan lijkt me toch dat ze die datum , de 21e, op hun website moeten vermelden als ingangsdatum voor nieuwe abonnementen of ben ik nou gek? Ze zei ook nog dat ik 'geluk' dat mijn abonnement de 19e was afgesloten (mmijn oude dus) en mijn nieuwe de 21e. Dat het ook kon zijn dat er 2 weken tussen had gezeten. Dan had ik dus 2 weken buiten een bundel gebeld zonder dat ik het wist. Lekkere manier van doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er ook een Ismart t-mobile abonnement? Empty Re: Wie heeft er ook een Ismart t-mobile abonnement?

Bericht  TukTuk di 10 apr 2012 - 22:27

Kan ze niet in het systeem zien dan hoeveel minuten je hebt gekregen tot die 21ste?
Plus is het deze maand dat je nieuwe abo in ging, of de vorige maand al? Want dan zou je nu gewoon volledig van de 21ste tot de 21ste je bundel moeten hebben.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er ook een Ismart t-mobile abonnement? Empty Re: Wie heeft er ook een Ismart t-mobile abonnement?

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 22:29

AngelNyn schreef:Kan ze niet in het systeem zien dan hoeveel minuten je hebt gekregen tot die 21ste?
Plus is het deze maand dat je nieuwe abo in ging, of de vorige maand al? Want dan zou je nu gewoon volledig van de 21ste tot de 21ste je bundel moeten hebben.

Heb ik ook. Zogenaamd. Maar ik zou volgens hen binnen 2 weken (minder dan 2 weken zelfs!) 200 belminuten hebben opgebeld. Vind ik knap...21 maart is mijn nieuwe bundel in gegaan. Tot 21 april.

We zitten nu op 11 april en ik heb 25 euro aan extra kosten. Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er ook een Ismart t-mobile abonnement? Empty Re: Wie heeft er ook een Ismart t-mobile abonnement?

Bericht  Rush di 10 apr 2012 - 22:32

Nou daar klopt natuurlijk geen zak van.

En ik vind dat buiten de bundel bellen omdat je 2 dagen 'geen bundel' had ook behoorlijk aso. Gelukkig zijn het maar 2 dagen, maar s.hit zeg, het zal je maar gebeuren dat er 3 weken tussen zit en je weet van niks. Rolling Eyes
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er ook een Ismart t-mobile abonnement? Empty Re: Wie heeft er ook een Ismart t-mobile abonnement?

Bericht  Lejow di 10 apr 2012 - 22:33

Grote kans trouwens dat ook die belstatus niet klopt..Heb ik ook wel eens gehad bij Tmobile, ik helemaal over de zeik, was er op mijn factuur niets aan de hand haha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er ook een Ismart t-mobile abonnement? Empty Re: Wie heeft er ook een Ismart t-mobile abonnement?

Bericht  TukTuk di 10 apr 2012 - 22:33

Jolicious schreef:
AngelNyn schreef:Kan ze niet in het systeem zien dan hoeveel minuten je hebt gekregen tot die 21ste?
Plus is het deze maand dat je nieuwe abo in ging, of de vorige maand al? Want dan zou je nu gewoon volledig van de 21ste tot de 21ste je bundel moeten hebben.

Heb ik ook. Zogenaamd. Maar ik zou volgens hen binnen 2 weken (minder dan 2 weken zelfs!) 200 belminuten hebben opgebeld. Vind ik knap...21 maart is mijn nieuwe bundel in gegaan. Tot 21 april.

We zitten nu op 11 april en ik heb 25 euro aan extra kosten. Rolling Eyes

Kan je zelf niet even uitrekenen hoeveel je gebeld hebt sinds de 21ste maart, via je belgeschiedenis?

En die extra kosten, zijn die echt voor de belminuten? Kan het niet zijn dat je naar een betaald nummer hebt gebeld, of internet buiten je bundel? Soms kloppen volgens mij die belstatussen ook niet helemaal.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er ook een Ismart t-mobile abonnement? Empty Re: Wie heeft er ook een Ismart t-mobile abonnement?

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 22:38

AngelNyn schreef:
Jolicious schreef:
AngelNyn schreef:Kan ze niet in het systeem zien dan hoeveel minuten je hebt gekregen tot die 21ste?
Plus is het deze maand dat je nieuwe abo in ging, of de vorige maand al? Want dan zou je nu gewoon volledig van de 21ste tot de 21ste je bundel moeten hebben.

Heb ik ook. Zogenaamd. Maar ik zou volgens hen binnen 2 weken (minder dan 2 weken zelfs!) 200 belminuten hebben opgebeld. Vind ik knap...21 maart is mijn nieuwe bundel in gegaan. Tot 21 april.

We zitten nu op 11 april en ik heb 25 euro aan extra kosten. Rolling Eyes

Kan je zelf niet even uitrekenen hoeveel je gebeld hebt sinds de 21ste maart, via je belgeschiedenis?

En die extra kosten, zijn die echt voor de belminuten? Kan het niet zijn dat je naar een betaald nummer hebt gebeld, of internet buiten je bundel? Soms kloppen volgens mij die belstatussen ook niet helemaal.

Ik hoop oprecht dat 'ie niet klopt!

Je kunt niet zo ver terug kijken in je telefoon naar de belgeschiedenis, zo ver bewaart een gemiddelde telefoon niet. Internetbundel is volgens de belstatus nog groot genoeg. Kan ook niet anders, want ik internet vaak via de Wifi thuis. Betaalde nummers ook niet gedaan..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er ook een Ismart t-mobile abonnement? Empty Re: Wie heeft er ook een Ismart t-mobile abonnement?

Bericht  CCC di 10 apr 2012 - 22:39

Jolicious schreef:Ja, opmaken hoor! Ik kreeg in eerste instantie een brief dat ze mijn simkaart om zouden zetten in een prepaid, omdat ik nog zoveel beltegoed had staan. Ik mijn abonnement verlengen, en ineens zijn al mijn belminuten weg. ''Nee, die kunt u niet meenemen naar een nieuw abonnement''. Nee, lekker goedkoop geld verdienen.

Ja, ik ga sowieso opzeggen bij T-Mobile. Mijn abbonement verloopt 20 juli en ga over op Sim-Only... Toevallig nog een beetje aan het rondkijken welke provider precies, maar ik weiger 45 euro pm. te betalen voor minder belminuten, sms en internet wat ik nu heb. Vind dat ze er een behoorlijk potje van maken bij T-Mobile. Ook mijn dekking is sinds een jaar gewoon ronduit k*t...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er ook een Ismart t-mobile abonnement? Empty Re: Wie heeft er ook een Ismart t-mobile abonnement?

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 22:41

Ik kan nog tot 2 april terug kijken, ga nu bij elkaar optellen hoeveel ik in die tijd kwijt was aan belminuten....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er ook een Ismart t-mobile abonnement? Empty Re: Wie heeft er ook een Ismart t-mobile abonnement?

Bericht  TukTuk di 10 apr 2012 - 22:42

chococupcake schreef:
Jolicious schreef:Ja, opmaken hoor! Ik kreeg in eerste instantie een brief dat ze mijn simkaart om zouden zetten in een prepaid, omdat ik nog zoveel beltegoed had staan. Ik mijn abonnement verlengen, en ineens zijn al mijn belminuten weg. ''Nee, die kunt u niet meenemen naar een nieuw abonnement''. Nee, lekker goedkoop geld verdienen.

Ja, ik ga sowieso opzeggen bij T-Mobile. Mijn abbonement verloopt 20 juli en ga over op Sim-Only... Toevallig nog een beetje aan het rondkijken welke provider precies, maar ik weiger 45 euro pm. te betalen voor minder belminuten, sms en internet wat ik nu heb. Vind dat ze er een behoorlijk potje van maken bij T-Mobile. Ook mijn dekking is sinds een jaar gewoon ronduit k*t...

Als je problemen met je dekking heb zou ik niet naar Ben gaan, want dan zit je alsnog op het T-mobile netwerk.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er ook een Ismart t-mobile abonnement? Empty Re: Wie heeft er ook een Ismart t-mobile abonnement?

Bericht  TukTuk di 10 apr 2012 - 22:48

Lees trouwens op het forum bij t-mobile dat er heel veel klachten over zijn, heel veel mensen ook met onterechte kosten etc, en die worden allemaal gecrediteerd. Maar dan moet je er wel eerst zelf achteraan gaan..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er ook een Ismart t-mobile abonnement? Empty Re: Wie heeft er ook een Ismart t-mobile abonnement?

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 3:50

Sinds vanochtend is er €4 aan extra kosten bij gekomen terwijl ik niet gebeld heb. Ben benieuwd hoe ze dat kunnen verklaren op de factuur...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er ook een Ismart t-mobile abonnement? Empty Re: Wie heeft er ook een Ismart t-mobile abonnement?

Bericht  TukTuk wo 11 apr 2012 - 3:53

Bizar!

Vind het ook altijd zo raar dat ze niet gelijk kunnen zien waar die kosten vandaan komen.. Ze kunnen toch ook bijhouden hoeveel je gebeld hebt en dat systeem kan toch ook gelijk die kosten duidelijk maken op de site, en dan zouden ze zogenaamd niet kunnen zien waar die kosten dan door komen? Wie heeft er ook een Ismart t-mobile abonnement? 394967

Hopelijk is het gewoon een fout in het systeem!

Had je nou trowens op je vorige factuur ook al rare bedragen staan?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er ook een Ismart t-mobile abonnement? Empty Re: Wie heeft er ook een Ismart t-mobile abonnement?

Bericht  Rush wo 11 apr 2012 - 3:55

AngelNyn schreef:

Vind het ook altijd zo raar dat ze niet gelijk kunnen zien waar die kosten vandaan komen.. Ze kunnen toch ook bijhouden hoeveel je gebeld hebt en dat systeem kan toch ook gelijk die kosten duidelijk maken op de site, en dan zouden ze zogenaamd niet kunnen zien waar die kosten dan door komen? Wie heeft er ook een Ismart t-mobile abonnement? 394967
?
Ja, en dat vind ik dus ook zoiets belachelijks inderdaad. Ze updaten iedere 24 uur de kosten, of soms nog vaker, maar als je meer info wilt kunnen ze ineens niet zien. :shock:
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er ook een Ismart t-mobile abonnement? Empty Re: Wie heeft er ook een Ismart t-mobile abonnement?

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 4:00

Precies, heel raar..

Ik heb een sim only abonnement besteld die je per maand op kan zeggen en die ga ik volgende maand eens alleen gebruiken. Kijken of mijn belminuten enz nog zo snel slinken bij T-Mobile...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er ook een Ismart t-mobile abonnement? Empty Re: Wie heeft er ook een Ismart t-mobile abonnement?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum