Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mijn bevallingsverhaal! (+ foto's op pagina 3)

+33
Makamba
JD
red rose
Limburg85
Annie24
Kat1980
frolic
Mirror
maiadebij
sheila123
Darius
Wennes
Lejow
Leah
Bloem86
L!ND@
Monte
Fiebje
kletskousje
Liadan
Meeko
MamaCa
ekiaam87
Novalee
Bruintje Beer
Filoria
blauwwitrood
Smaragdje
Flip Fluitketel
Dora
yes1984
PapillonRose
LMCurious
37 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Mijn bevallingsverhaal! (+ foto's op pagina 3) Empty Mijn bevallingsverhaal! (+ foto's op pagina 3)

Bericht  LMCurious za 12 maa 2011 - 0:04

Hoi allemaal!

Op maandag 7 maart is om 11.22 onze dochter Milou geboren. Ze woog 2990 gram en is 48 cm.

Na weken met voorweeen en 2x naar het ziekenhuis om te kijken of het niet door ging zetten was uiteindelijk maandag 7 maart aangebroken, de dag van onze geplande keizersnede. We moesten ons om 8.30 melden in eht ziekenhuis. Dus na Joris in zijn carnavalsoutfit naar de opvang te hebben gebracht zijn we doorgereden naar het ziekenhuis. Eerst de standaard controles gehad, vervolgens kwamen ze infuus prikken, wat toch weer lastig ging. Maar ik zei toen al, als dit dan het lastigste gedeelte word vandaag, doe ik het ervoor.
Om 10.45 mochten we naar de ok toe waar rustig alle voorbereidingen getroffen werden. Pas op de ok vond ik het even spannend worden, want nu zou de beruchte ruggeprik volgen. Wat een eitje was dat. Ik zat echt te wachten op wat er nog moest komen en toen was het allang gebeurd! Wat een verschil met de vorige keer.
Tijdens de ks daalde mijn bloedruk even waardoor ik even moest spugen, maar dat was ook vrijwel meteen weer over. Ik heb me lang niet zo beroerd gevoeld als de vorige keer. Milou werd om 11.22 geboren en nagekeken. Alles was goed, en Dave heeft haar tijdens het hechten etc. lekker vast gehouden en bij me gezeten. Door de verdoving tintelden heel mn armen/handen en ik lag aan zoveel draadjes ter controle dat ik het prettiger vond om naar hun te kijken dan haar bij me te nemen. Maar toen ze klaar waren en de doeken en draden verwijderd waren mocht ze lekker op mn borst liggen en zijn we met z'n drietjes naar de recovery gegaan. (ze zijn hier in het z'huis sinds een half jaar bezig met het gezin bij elkaar houden en direct huidcontact te stimuleren. Vaak lukt het niet omdat er dan toch te weinig personeel is om erbij te blijven, maar wij hadden geluk!) Op recovery ging Milou meteen zoeken en heben we haar aangelegd, dat deed ze meteen goed. En om 12.45 mochten mochten we alweer naar de kamer terug. Ik had wel veel bloed verloren, maar mn hb waarde viel gelukkig nog mee, kan het met tabletjes af. Ik voel me verder prima.
Het herstel verloopt wederom supergoed. Ik ben donderdag naar huis gekomen, en dat is wel weer echt lekker, in mn eigen bedje enzo. Milou heeft wel de eerste dagen echt even hard moeten werken om de bv op gang te brengen en was veel afgevallen, dus we hebben wel wat bijgevoed in het ziekenhuis, maar nu is het keurig. Ze is alweer aan het stijgen in haar gewicht en heeft nu een redelijk ritme van ongeveer om de 3 uur overdag en 4 uur snachts. Het enige is dat ze tussen 23.00-2.00 niet wil slapen, maar goed, dat komt vanzelf wel weer. Gaan wij ook gewoon al eerder slapen!

Joris vind zijn zusje superlief en leuk. Was meteen enthousiast toen hij in het ziekenhuis kwam kijken. Hij is dan ook erg lief voor dr en nog niet echt jaloers gelukkig. Ik ben echt superblij dat ik voor de ks gekozen heb en dat ik nu ook weet hoe het ook kan gaan, wat een verademing! Dus we kunnen heerlijk genieten nu!

Foto's volgen nog!
Liefs LMC!


Laatst aangepast door LMCurious op wo 16 maa 2011 - 6:50; in totaal 1 keer bewerkt
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn bevallingsverhaal! (+ foto's op pagina 3) Empty Re: Mijn bevallingsverhaal! (+ foto's op pagina 3)

Bericht  PapillonRose za 12 maa 2011 - 0:06

Fijn dat het allemaal zo goed is gegaan! Gefeliciteerd met jullie meisje en heel veel geluk samen!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn bevallingsverhaal! (+ foto's op pagina 3) Empty Re: Mijn bevallingsverhaal! (+ foto's op pagina 3)

Bericht  Gast za 12 maa 2011 - 0:07

Gefeliciteerd!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn bevallingsverhaal! (+ foto's op pagina 3) Empty Re: Mijn bevallingsverhaal! (+ foto's op pagina 3)

Bericht  yes1984 za 12 maa 2011 - 0:12

Gefeliciteerd en veel geluk!
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn bevallingsverhaal! (+ foto's op pagina 3) Empty Re: Mijn bevallingsverhaal! (+ foto's op pagina 3)

Bericht  Dora za 12 maa 2011 - 0:15

Gefeliciteerd en hopelijk blijft het herstel goed gaan!
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn bevallingsverhaal! (+ foto's op pagina 3) Empty Re: Mijn bevallingsverhaal! (+ foto's op pagina 3)

Bericht  Flip Fluitketel za 12 maa 2011 - 0:20

Gefeliciteerd en geniet ervan!
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn bevallingsverhaal! (+ foto's op pagina 3) Empty Re: Mijn bevallingsverhaal! (+ foto's op pagina 3)

Bericht  Smaragdje za 12 maa 2011 - 0:27

Gefeliciteerd!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn bevallingsverhaal! (+ foto's op pagina 3) Empty Re: Mijn bevallingsverhaal! (+ foto's op pagina 3)

Bericht  Gast za 12 maa 2011 - 0:31

van harte gefeliciteerd met de geboorte van Milou een hele mooie naam! Geniet van jullie gezin.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn bevallingsverhaal! (+ foto's op pagina 3) Empty Re: Mijn bevallingsverhaal! (+ foto's op pagina 3)

Bericht  blauwwitrood za 12 maa 2011 - 0:48

Gefeliciteerd!! Veel geluk!
blauwwitrood
blauwwitrood
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 235
Punten : 321
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn bevallingsverhaal! (+ foto's op pagina 3) Empty Re: Mijn bevallingsverhaal! (+ foto's op pagina 3)

Bericht  Gast za 12 maa 2011 - 1:25

Gefeliciteerd met jullie dochter!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn bevallingsverhaal! (+ foto's op pagina 3) Empty Re: Mijn bevallingsverhaal! (+ foto's op pagina 3)

Bericht  Filoria za 12 maa 2011 - 1:43

Wat fijn dat het je meeviel en dat alles goed is gegaan. En gefeliciteerd natuurlijk! Very Happy
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn bevallingsverhaal! (+ foto's op pagina 3) Empty Re: Mijn bevallingsverhaal! (+ foto's op pagina 3)

Bericht  Bruintje Beer za 12 maa 2011 - 1:47

Gefelciteerd!!!
Hopelijk ben je snel weer hersteld
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn bevallingsverhaal! (+ foto's op pagina 3) Empty Re: Mijn bevallingsverhaal! (+ foto's op pagina 3)

Bericht  Novalee za 12 maa 2011 - 1:57

Gefeliciteerd! Wat een leuke naam smile
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn bevallingsverhaal! (+ foto's op pagina 3) Empty Re: Mijn bevallingsverhaal! (+ foto's op pagina 3)

Bericht  ekiaam87 za 12 maa 2011 - 1:59

Gefeliciteerd en fijn voor je dat het voorspoedig(er) gegaan is vergeleken met de vorige keer!
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn bevallingsverhaal! (+ foto's op pagina 3) Empty Re: Mijn bevallingsverhaal! (+ foto's op pagina 3)

Bericht  MamaCa za 12 maa 2011 - 2:08

gefeliciteerd!!! veel geluk samen! die naam hadden wij op nr 3 staan voor n meisje smile
MamaCa
MamaCa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 264
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn bevallingsverhaal! (+ foto's op pagina 3) Empty Re: Mijn bevallingsverhaal! (+ foto's op pagina 3)

Bericht  Meeko za 12 maa 2011 - 2:16

Ik was al benieuwd! maar daar is ze dan.
Van harte gefeliciteerd!
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn bevallingsverhaal! (+ foto's op pagina 3) Empty Re: Mijn bevallingsverhaal! (+ foto's op pagina 3)

Bericht  Gast za 12 maa 2011 - 2:36

Gefeliciteerd!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn bevallingsverhaal! (+ foto's op pagina 3) Empty Re: Mijn bevallingsverhaal! (+ foto's op pagina 3)

Bericht  Gast za 12 maa 2011 - 3:52

Ja eindelijk nieuws.
Gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Milou.
Fijn dat alles goed gaat en Joris ook trots is op zijn zusje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn bevallingsverhaal! (+ foto's op pagina 3) Empty Re: Mijn bevallingsverhaal! (+ foto's op pagina 3)

Bericht  Liadan za 12 maa 2011 - 4:27

Gefeliciteerd met jullie dochter Milou!

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn bevallingsverhaal! (+ foto's op pagina 3) Empty Re: Mijn bevallingsverhaal! (+ foto's op pagina 3)

Bericht  kletskousje za 12 maa 2011 - 4:40

Gefeliciteerd met jullie dochter.
Geniet lekker met z'n 4-tjes!
kletskousje
kletskousje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 386
Punten : 455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn bevallingsverhaal! (+ foto's op pagina 3) Empty Re: Mijn bevallingsverhaal! (+ foto's op pagina 3)

Bericht  Fiebje za 12 maa 2011 - 4:45

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje!

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn bevallingsverhaal! (+ foto's op pagina 3) Empty Re: Mijn bevallingsverhaal! (+ foto's op pagina 3)

Bericht  Monte za 12 maa 2011 - 6:33

Gefeliciteerd en veel geluk met je gezinnetje!
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn bevallingsverhaal! (+ foto's op pagina 3) Empty Re: Mijn bevallingsverhaal! (+ foto's op pagina 3)

Bericht  L!ND@ za 12 maa 2011 - 7:17

Gefeliciteerd met jullie dochter en zusje! Wat fijn dat alles je nu zo mee is gevallen!
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn bevallingsverhaal! (+ foto's op pagina 3) Empty Re: Mijn bevallingsverhaal! (+ foto's op pagina 3)

Bericht  Bloem86 za 12 maa 2011 - 7:20

Gefeliciteerd met jullie kleine meid! Geniet ervan!
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn bevallingsverhaal! (+ foto's op pagina 3) Empty Re: Mijn bevallingsverhaal! (+ foto's op pagina 3)

Bericht  Gast za 12 maa 2011 - 7:33

Gefeliciteerd met jullie dochter !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn bevallingsverhaal! (+ foto's op pagina 3) Empty Re: Mijn bevallingsverhaal! (+ foto's op pagina 3)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum