Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ordinair.

+24
Susan
smooch
Starla
Toet
Inge
Jeanette
Novalee
Mizz_S
Atelier Madame
Blond
loura
Nathalie
Tyrael
Bliss
sonly
Zwerver
NoorA
Arcade
Chocolate Cookie
CCC
Mamsie
Beachgirl
Jerry
Julia
28 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Ordinair. - Pagina 3 Empty Re: Ordinair.

Bericht  Toet za 12 maa 2011 - 4:51

Ik vind eigenlijk al snel iets ordinair. Maar het ligt ook echt aan de uitstraling & houding van de persoon in kwestie.
Verder het standaard rijtje denk ik:
- veel en grote gouden siraden
- te lang en te vaak onder de zonnebank liggen koeken
- té geblondeerd haar
- Heel veel make-up.
- Panterprintjes, maar het is maar net hoe het kledingstuk er uit ziet en hoe je het combineert.
- Een veel te diep decoleté, zeker in combinatie met neptieten.
- Marlies dekkers Bh die boven je kleding uit komt. (in 9 van de 10 gevallen dan)
etc..
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Starla za 12 maa 2011 - 5:04

Ik ben het met Trishaa eens, ik vind ordinair ook meer een soort houding en uitstraling.
Ik denk niet dat het uitmaakt wat voor haarkleur/kleren/gouden ketting je draagt. Had Carry in satc niet ook een gouden ketting met naamplaatje? En ik heb een poosje terug massa's jongedames gezien met wit/hoogblond geverfde haren. Het ligt er maar net aan wie het met zich mee draagt en hoe.
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast za 12 maa 2011 - 5:34

Ik vind wat Lauren aan heeft niet ordinair. Maar zij is ook niet ordinair te noemen op de een of andere manier.
@ dat meisje met het tijgerprint jurkje, kun je de foto niet gewoon hier plaatsen zonder je hoofd erop? Ik ben ook wel benieuwd!

Ordinair Very Happy

Ordinair. - Pagina 3 0

Gast
Gast

Bericht  smooch za 12 maa 2011 - 5:42

Starla schreef:Ik ben het met Trishaa eens, ik vind ordinair ook meer een soort houding en uitstraling.
Ik denk niet dat het uitmaakt wat voor haarkleur/kleren/gouden ketting je draagt. Had Carry in satc niet ook een gouden ketting met naamplaatje? En ik heb een poosje terug massa's jongedames gezien met wit/hoogblond geverfde haren. Het ligt er maar net aan wie het met zich mee draagt en hoe.

Eens..
Ik vind de uit oh oh cherso/tirol meiden & dames in het dop er ordinair uitzien. Dat soort type meiden.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Julia za 12 maa 2011 - 8:07

Wat Lauren aanheeft vind ik idd niet meteen ordinair, maar...wel raar. Ik krijg dan een gedachte van, hej ze is haar rokje vergeten aan te doen.
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast za 12 maa 2011 - 8:10

Nou kijk naar o o Tirol en je weet wat ik ordinair vind. Zo zien heel veel mensen er hier in de stad uit. Rokend, met zwaar geblondeerd haar met een uitgroei, markt kleding, en vaak net te strak, te bloot, te glimmend.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 2:55

Maar bij die types is het alles samen..

Schreeuw wijven
Te dikke make up
Overdreven gedoe (altijd maar in de belangstelling willen staan en dit op een negatieve manier proberen te bereiken)
plus dan vaak nog kleding die dat allemaal lekker benadrukt, als het maar opvalt.. Want mannen moeten het geil vinden. (de verkeerde mannen dan weer natuurlijk haha.. ook van die ordi types.. die dan weer ordi kindjes krijgen :P )

Gast
Gast

Bericht  Susan zo 13 maa 2011 - 2:58

Dolcis_ schreef:
Ik heb zo'n jurkje. Ik vind hem echt onwijs leuk! Maar ben dus 'bang' dat het ordinair is. Dus durf hem niet aan laughcry Ik ben alleen niet hoogblond. Heb chocoladebruin haar..

Ik heb ook ooit zo'n zomerjurkje gekocht toen ik 17 was, heb 'm jaren later nog gedragen als tuniekje op een nette zwarte broek en laarzen met nog een lange zwarte blazer erover.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  kippiee zo 13 maa 2011 - 3:34

http://www.rtl.nl/reality/damesindedop/components/dames/articles/linsey_article.xml

die lindsay van dames in de dop!! Zooo erg.. vooral die afl van dat ze kleding aan deden die zo mooi vonden met uitgaan en wat ze erover zei Laughing
kippiee
kippiee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 575
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  VeryCherry zo 13 maa 2011 - 3:48

Oh, dan zien jullie mij zeker ook als ordinair, ik ben gek op luipaardprintjes. Alleen niet een hele outfit, alleen jurkjes, shirtjes, panty's hoor smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  minoessepoes zo 13 maa 2011 - 4:00

Van wie is die uitspraak: Sommige mensen zijn niet stijlvol te krijgen en andere zijn niet ordinaire te slaan, ook al weer? Want daar ben ik het wel mee eens.

Ik heb een vriendin die van nature hoogblond is en ook hele lichte wimpers ed. Als zij zwarte mascara op doet ziet ze er al heel opmaakt uit. Terwijl ik met mijn donkere haar en wenkbrauwen er dan nauwelijks opgemaakt uit zie. Zo moet zij ook heel erg oppassen met kleding, terwijl als ik het aantrek ik er wel mee weg zou komen. Ik vind dus ook niet zo zeer bepaalde dingen ordinair, maar de combinatie met de persoon en wat je er verder bij aan hebt.

Ik kan panterprint best wel leuk vinden maar het ligt er echt aan hoe je het combineert.
Ik kan me dus ook voorstellen dat een panterjurkje met een mooi colbert, dikke panty's en een mooie zwarte laars heel stijlvol kan zijn, maar gecombineerd met een witte legging en witte lak pumps en veel goud dat verre van is.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868

Bericht  Blond zo 13 maa 2011 - 5:34

VeryCherry schreef:Oh, dan zien jullie mij zeker ook als ordinair, ik ben gek op luipaardprintjes. Alleen niet een hele outfit, alleen jurkjes, shirtjes, panty's hoor smile

Ik vind jou niet ordinair, maar wel excentriek.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 6:33

*Hooggeblondeerd, tegen het witte aan.

*Getoupeerd haar en dan met veel haarlak ( ik zie iemand die dat heel vaak zo heeft, yak )

*Randje om je lippen in een andere tint dan je lippenstift. Nee, sowieso zo'n vies randje.

*Roze, maar dan ook van die vieze felle roze lippenstift

*Verkeerde kleuren make-up

*Te lange nagels. ( Ik vind lang mooi hoor, zeker. Maar niet van die klauwen )

*Pancake op t gezicht, oftewel te dikke en te donkere foundation. Helemaal als die stopt bij de rand van de
kin/wangen en je dus een maskereffect hebt.

*Overduidelijk getekende wenkbrauwen ( van die zwarte in een enorme boog )

*Tijgerleggings en andersoortige print, ook bij andere kledingstukken. Tenzij heel hip gecombineerd ( Ik doel op VeryCherry, die vind ik echt supermooi en uniek en telt dus niet mee Wink )

*Hele korte topjes

*Rokjes die door kunnen voor riem

*String die boven je broek uitkomt

*Een teveel aan gouden sieraden, helemaal als er dan ook nog een naamkettinkje bij zit.

*Tattoo van een gezicht ( je eigen kind/iemand waar je fan van bent/ of helemaal erg, ooit gezien: jezelf )

Verder.. Ach weet je, het ligt dus ook echt aan hoe je combineert. Sommige meiden hebben iets van bovenstaande en zien er superleuk en totaal niet ordinair uit.

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry zo 13 maa 2011 - 7:06

Tea-Leaf schreef:

*Tijgerleggings en andersoortige print, ook bij andere kledingstukken. Tenzij heel hip gecombineerd ( Ik doel op VeryCherry, die vind ik echt supermooi en uniek en telt dus niet mee Wink )

Verder.. Ach weet je, het ligt dus ook echt aan hoe je combineert. Sommige meiden hebben iets van bovenstaande en zien er superleuk en totaal niet ordinair uit.

Embarassed
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  Lavendel zo 13 maa 2011 - 7:40

Ik vraag me altijd wel af wat hele ordinaire meisjes zelf nou ordinair vinden.. Question
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 8:49

Lavendel schreef:Ik vraag me altijd wel af wat hele ordinaire meisjes zelf nou ordinair vinden.. Question

Ik zag daar gisteren een stand up comedian over vertellen, heel hilarisch. Weet alleen zn naam niet meer en vriend ook niet, anders had ik een eventueel filmpje kunnen zoeken.

Gast
Gast

Bericht  Blond zo 13 maa 2011 - 21:30

Lavendel schreef:Ik vraag me altijd wel af wat hele ordinaire meisjes zelf nou ordinair vinden.. Question

Nou die Elize van Oh Oh Tirol vond Barbie & Tatjana ordinair toen ze aan het paaldansen waren.
Elize vind ik ook behoorlijk ordinair.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 7:20

Ik was na het lezen van dit topic foto's van afgelopen zomer aan het bekijken en zag een foto van mezelf in een zwart jurkje, panterprint vestje, riem met studs, lekker blond met mn meest felroze lippenstift op smile!
Vind het niet ordinair staan, maar ik ik hou nou eenmaal van panterprint en vies zuurstokroze lippenstift.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 7:49

Princess schreef:Ik was na het lezen van dit topic foto's van afgelopen zomer aan het bekijken en zag een foto van mezelf in een zwart jurkje, panterprint vestje, riem met studs, lekker blond met mn meest felroze lippenstift op smile!
Vind het niet ordinair staan, maar ik ik hou nou eenmaal van panterprint en vies zuurstokroze lippenstift.
Maar jij bent gewoon hot!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 5:58

Purple schreef:
Princess schreef:Ik was na het lezen van dit topic foto's van afgelopen zomer aan het bekijken en zag een foto van mezelf in een zwart jurkje, panterprint vestje, riem met studs, lekker blond met mn meest felroze lippenstift op smile!
Maar jij bent gewoon hot!

Haha, thanks!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: