Ordinair.
+24
Susan
smooch
Starla
Toet
Inge
Jeanette
Novalee
Mizz_S
Atelier Madame
Blond
loura
Nathalie
Tyrael
Bliss
sonly
Zwerver
NoorA
Arcade
Chocolate Cookie
CCC
Mamsie
Beachgirl
Jerry
Julia
28 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Ordinair.
chococupcake schreef:Opzich vind ik het niet heel ordinair... Zou alleen je neuspiercing eruit halen, dat valt bij mij wel weer onder de cat. ordinair. Vind het ook niet echt meerwaarde hebben. Maar dat is natuurlijk persoonlijk. Zeg dit niet om je te af te zeuren/ kwetsen hoor!
Dat weet ik wel hoor en als het wel zo was jammer dan, dan had ik geen foto moeten plaatsen toch. Mijn neuspiercing heb ik al sinds mijn 12e en hoort echt bij mij. Wel moet ik een andere want dit is een groen steentje en dat vind ik niet mooi maar ik moest ff snel een andere.
Dit is voor mij trouwens wel een feest outfit, dit draag ik niet doordeweeks ofzo.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Kontgeweien (en dan met name de dertien in een dozijn tribals)
Glimmende leggings met een te kort truitje erop
String boven de broek uit (sowieso zichtbaar ondergoed)
Opvallend kauwgom (her)kauwen
Donkere lipliner en lichte lippenstift combi (sowieso zichtbare lipliner)
Fake tan, dat iemand echt oranje is (en dan ook nog een tanline bij de haargrens te zien is )
Madonna-piercings
Glimmende leggings met een te kort truitje erop
String boven de broek uit (sowieso zichtbaar ondergoed)
Opvallend kauwgom (her)kauwen
Donkere lipliner en lichte lippenstift combi (sowieso zichtbare lipliner)
Fake tan, dat iemand echt oranje is (en dan ook nog een tanline bij de haargrens te zien is )
Madonna-piercings
Tyrael- Prater
- Aantal berichten : 513
Punten : 518
Registratiedatum : 18-11-10
Arcade schreef:Eerlijk? Een beetje. Als het effen was of geen dierenprint helemaal niet. Maar de combi grote steenoorbellen, niet heeeel dunne ketting en panter vind ik wel een beetje ordinair. Het model niet.Mamsie schreef:Ok nu ben ik wel benieuwd of jullie dit dus ordi vinden. Printje, blond en goude ketting
Je hebt een hele mooie uitstraling waardoor je het prima kan hebben. Het printje is echt niet ordi en de gouden ketting staat leuk. Alleen had ik die oorbellen niet gekozen.
Bij een "saaie" outfit zijn opvallende oorbellen leuk maar in dit plaatje vind ik het teveel van het goede.
Nathalie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 431
Punten : 577
haha ik ben zo'n muts die misschien 2 paar oorbellen heeft en dan eigenlijk 1 favoriet en die elke dag aanheb. Moet wel zeggen dat ze op de foto glimmender zijn dan in het echt want het is gewoon "glas" zeg maar en geen glim steen ofzo.
Mamsie- Ratel
Dolcis, wil je hem mij ook sturen? Ben wel benieuwd.
Mamsie- Ratel
Mamsie, vind je niet meteen ordinair ogen nee. Wel zou ik zelf niet zo snel voor de combi van dat jurkje+oorbellen+ketting+neuspiercing hebben gekozen.
Het valt me trouwens wel op dat oudere vrouwen, 50/60+ ook erg veel voor de dierenprint gaan
Het valt me trouwens wel op dat oudere vrouwen, 50/60+ ook erg veel voor de dierenprint gaan
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Julia schreef:Mamsie, vind je niet meteen ordinair ogen nee. Wel zou ik zelf niet zo snel voor de combi van dat jurkje+oorbellen+ketting+neuspiercing hebben gekozen.
Het valt me trouwens wel op dat oudere vrouwen, 50/60+ ook erg veel voor de dierenprint gaan :laughcry:
In combinatie met een lekker pittig kort kapsel (inclusief fel rood/paars geverfde pony).......
Tyrael- Prater
- Aantal berichten : 513
Punten : 518
Ik vind een bepaalde manier van praten ordi... Zwaar accent, veel schelden, hard praten.
Ik vind zware liplijner ordi
Ik vind tijger of elk ander dieren printje niet persee ordi, dat ligt er helemaal aan wie het draagt en ook aan het kleding stuk. Ik vind panter printjes juist wel stoer tegenwoordig!
Ik vind zware liplijner ordi
Ik vind tijger of elk ander dieren printje niet persee ordi, dat ligt er helemaal aan wie het draagt en ook aan het kleding stuk. Ik vind panter printjes juist wel stoer tegenwoordig!
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
- Dikke gouden kettingen, of nog erger, een gouden ketting met een naam eraan.
- Leggings als broek dragen
- Treggings die duidelijk van de markt komen
- Witte plastic laarzen
- Nickelson jassen (en alle neppe varianten)
- Te strakke kleding met een rol erboven uit.
- Sapph BH's met leren stukken
Ik heb zelf een panterprintjurkje, maar ik durf hem ook niet te dragen. Eigenlijk is het best leuk met een zwart vestje, zwarte legging en laarzen, maar toch.. Heb trouwens ook chocoladebruin haar.
- Leggings als broek dragen
- Treggings die duidelijk van de markt komen
- Witte plastic laarzen
- Nickelson jassen (en alle neppe varianten)
- Te strakke kleding met een rol erboven uit.
- Sapph BH's met leren stukken
Ik heb zelf een panterprintjurkje, maar ik durf hem ook niet te dragen. Eigenlijk is het best leuk met een zwart vestje, zwarte legging en laarzen, maar toch.. Heb trouwens ook chocoladebruin haar.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
wel een klein beetje ordinair, of mss niet zo netjes is een beter woord... vooral door de neuspiercing, haarkleurMamsie schreef:Ok nu ben ik wel benieuwd of jullie dit dus ordi vinden. Printje, blond en goude ketting
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
vanochtend trouwens in de Lidl ook weer een meisje, gok 23/24 hele dikke billen en brede heupen en ook nog is 180cm. Maar dan wel zon langer zwart strak shirt met een strak vest erop aan (en nog alleen maar pizza en dik makende spullen kopen ) echt zo dikmakend.. dan denk ik kijk je niet in de spiegel?
Atelier Madame- Ratel
* Te strakke kleding
* Te blote kleding (dus een rokje waaronder je iemands kont ziet uitkomen, naveltruitjes, of huge decolleté)
* Legging als broek (daarnaast vind ik het ook gewoon lelijk en soms zelfs vies staan)
* Panterprint etc. kan ordinair zijn
* Meiden van 13/14 met mega pumps (zijn vaak ook bepaalde types die ik zie)
* Te erge nep-bruine zonnebankkleur/spray-tan
* Van dat 'Rachel Hazes' haar
* Zo'n donker lijntje om de lippen
* Te blote kleding (dus een rokje waaronder je iemands kont ziet uitkomen, naveltruitjes, of huge decolleté)
* Legging als broek (daarnaast vind ik het ook gewoon lelijk en soms zelfs vies staan)
* Panterprint etc. kan ordinair zijn
* Meiden van 13/14 met mega pumps (zijn vaak ook bepaalde types die ik zie)
* Te erge nep-bruine zonnebankkleur/spray-tan
* Van dat 'Rachel Hazes' haar
* Zo'n donker lijntje om de lippen
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Odilia schreef:Dit vinden jullie dus ordinair?
als het shirtje 10 cm langer was geweest niet, ik vind leren leggings best hip, maar dit is gewoon een legging als broek aan, dat kan niet.
Atelier Madame- Ratel
Het kan natuurlijk wel, jij vindt het alleen niet mooi.
Dan ben ik dus enorm ordi, ik loop er dagelijks als bovenstaand plaatje bij.
Gast- Gast
Er wordt hier toch naar ieders mening gevraagd? Dan kan het voorkomen dat die niet allemaal overeenkomen
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Ik vind het op zich niet ordinair, maar het probleem is dat 9 van de 10 meiden die dit draagt het niet kan hebben. Hetzelfde geldt overigens voor skinny's.Atelier Madame schreef:als het shirtje 10 cm langer was geweest niet, ik vind leren leggings best hip, maar dit is gewoon een legging als broek aan, dat kan niet.Odilia schreef:Dit vinden jullie dus ordinair?
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Odilia schreef:Dit vinden jullie dus ordinair?
Ik vind het in dit geval niet per sé ordinair, omdat zij verder niet echt een ordinaire uitstraling heeft ofzo, maar ik vind het wel afschuwelijk lelijk!
Wat iemand hierboven ook al zei, doe er dan een iets langer shirtje bij, dat staat veel mooier!
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Ik vind kleding niet snel ordinair, een houding en uitstraling des te meer.
Maakt niet uit hoeveel dierentuinprintjes Lauren Conrad draagt; ik vind haar niet ordinair..
Zet moeder Hazes en weet ik veel hoe d'r bolle dochter heet in ány rokje en ik vind ze ordinair. Kan m'n vinger er niet op leggen waarom precies trouwens.
Maakt niet uit hoeveel dierentuinprintjes Lauren Conrad draagt; ik vind haar niet ordinair..
Zet moeder Hazes en weet ik veel hoe d'r bolle dochter heet in ány rokje en ik vind ze ordinair. Kan m'n vinger er niet op leggen waarom precies trouwens.
Gast- Gast
Dierenprintjes hoeven niet ordinair te zijn als je ze leuk combineert.
Ik vind het volgende ordinair:
- Te grote oorbellen
- Hoog geverfd blond haar
- Teveel make up
- Te bruine zonnebank kleur huid
Ik vind het volgende ordinair:
- Te grote oorbellen
- Hoog geverfd blond haar
- Teveel make up
- Te bruine zonnebank kleur huid
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ohoh, ik ben ordinairNoorA schreef:
- Tatoo's in nekken/gezicht/handen of op kuiten
Gast- Gast
Ik zei het indedad iets te algemeen...Odilia schreef:Het kan natuurlijk wel, jij vindt het alleen niet mooi.
Desalnietemin: als jij er elke dag op die manier bij loopt vind ik dat persoonlijk wel ordinair, het shirt is gewoon te kort..
Atelier Madame- Ratel
Misschien kunnen we een clubje oprichten met Mamsie?_Donnaa schreef:Ohoh, ik ben ordinairNoorA schreef:
- Tatoo's in nekken/gezicht/handen of op kuiten
Gast- Gast
Ik vind over het algemeen (klopt dit zinnetje?) dat een uitstraling, houding, hoe iemand eruit ziet iets ordinairs maakt / kan maken.
Wat ik wel over het algemeen ordinair vind
- Hoogblond getoupeerd haar
- Make - up ala barbie
- String / ondergoed boven je kleding uit
te strakke kleding vind ik niet perse ordinair maar er gewoon niet mooi uitzien
Wat ik wel over het algemeen ordinair vind
- Hoogblond getoupeerd haar
- Make - up ala barbie
- String / ondergoed boven je kleding uit
te strakke kleding vind ik niet perse ordinair maar er gewoon niet mooi uitzien
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374