Wat is een goede Basecoat / Topcoat??
+6
Dennenappel
Nathalie
Arwyn
Zwerver
Beachgirl
Mida4you
10 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wat is een goede Basecoat / Topcoat??
Ik gebruik 1 wattenschijfje voor 10 vingers.. Heb alle kleuren wel eraf moeten halen, geen probleemLovely schreef:_Donnaa schreef:Soms is het al snel lelijk, maar soms wil ik gewoon ook wat anders
1 of 1x per week lakken is toch niet vaak haha?
Ik kan me voorstellen dat je iedere dag wat anders wil, ik vind het zelf erg irritant om het eraf te halen. Zeker felle kleuren, heb je soms wel drie keer een nieuw wattenschijfje voor nodig.
Gast- Gast
Re: Wat is een goede Basecoat / Topcoat??
Wow echt? Ik gebruik er wel drie of vier!_Donnaa schreef:Ik gebruik 1 wattenschijfje voor 10 vingers.. Heb alle kleuren wel eraf moeten halen, geen probleemLovely schreef:_Donnaa schreef:Soms is het al snel lelijk, maar soms wil ik gewoon ook wat anders
1 of 1x per week lakken is toch niet vaak haha?
Ik kan me voorstellen dat je iedere dag wat anders wil, ik vind het zelf erg irritant om het eraf te halen. Zeker felle kleuren, heb je soms wel drie keer een nieuw wattenschijfje voor nodig.
Mijn nagellakremover gaat ook altijd zo snel haha!
Ik had maanden geleden glittertopcoat gekocht van Essence. Leuk spul, had het opgedaan en vervolgens was het een draaaama met het eraf halen. Ik zei dus tegen mezelf dat ik het nooit meer zou gebruiken. Maar laatst kon ik de verleiding niet weerstaan en heb ik het weer gebruikt, en weer was het een hel met eraf halen. Misschien moet ik 't maar weggooien
Deze was 't trouwens:
Edit: ik had trouwens wel een kleurtje eronder gedaan, ik vind 't niet mooi om alleen glitters op te doen, dat staat niet mooi vind ik.
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: