Matte topcoat nagellak.
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Matte topcoat nagellak.
Die heb ik over de gewone glanzende laag gedaan, het droogt erg snel en mijn nagels zien er nu uit alsof ze zeer droog zijn, maar voelen glad aan.
Heel apart.
Moet ff wennen.
Wie heeft die lak ook?
Heel apart.
Moet ff wennen.
Wie heeft die lak ook?
Gast- Gast
Re: Matte topcoat nagellak.
Ik heb wel van die crackle nagellak ofzo. Dat het dan in stukjes scheurt.. Maar nog nooit gebruikt eigenlijk
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Princess schreef:Ik heb m ook.
Zonde van m'n geld want ik vind het niet mooi.
Was in de aanbieding en eigenlijk vind ik het niet mooi staan dus voortaan doe ik het onder de glanslak, heb ik er toch nog wat aan.
Het ziet er nu zo doods uit.
Gast- Gast
Stylegirl schreef:Ik heb wel van die crackle nagellak ofzo. Dat het dan in stukjes scheurt.. Maar nog nooit gebruikt eigenlijk
Klinkt wel leuk. Waar koop je dat?
Gast- Gast
vind hem vooral voor op je teennagels erg leuk. Heb hem ook en voor mijn "werk" is het te heftig.Stylegirl schreef:Ik heb wel van die crackle nagellak ofzo. Dat het dan in stukjes scheurt.. Maar nog nooit gebruikt eigenlijk
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Fairytale schreef:vind hem vooral voor op je teennagels erg leuk. Heb hem ook en voor mijn "werk" is het te heftig.Stylegirl schreef:Ik heb wel van die crackle nagellak ofzo. Dat het dan in stukjes scheurt.. Maar nog nooit gebruikt eigenlijk
Dit had een kamermeisje op haar nagels tijdens werk, we hebben haar, helaas, naar huis moeten sturen. Het was knal oranje
Gast- Gast
Hoezo? Als ze er verder verzorgd uitziet is dat toch niet erg? Als ze haar werk goed doet is er toch niks aan de hand?Pippa schreef:Fairytale schreef:vind hem vooral voor op je teennagels erg leuk. Heb hem ook en voor mijn "werk" is het te heftig.Stylegirl schreef:Ik heb wel van die crackle nagellak ofzo. Dat het dan in stukjes scheurt.. Maar nog nooit gebruikt eigenlijk
Dit had een kamermeisje op haar nagels tijdens werk, we hebben haar, helaas, naar huis moeten sturen. Het was knal oranje
Ik heb ook wel eens knalgroene of knalblauwe nagellak op en ik word er niet om naar huis gestuurd hoor
[Edit: of maak je een geintje?]
On topic: ik heb ook matte topcoate (van Essence), maar ik vind het niks. Ik heb zelfs het idee dat mijn nagellak er sneller door afbladdert... Ik hou van glanzede nagels en dat matte vind ik echt niks.
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Sinds wanneer ziet crackle nagellak er verzorgd uit?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Sinds wanneer ziet crackle nagellak er verzorgd uit?
Ooooh... ik dacht gewoon dat ze knaloranje nagellak ophad, maar het was oranje crackle!
Maar dan nog vind ik het eigenlijk vreemd om daarom iemand naar huis te sturen. Als ze kamermeisje is is ze toch alleen in de kamers om schoon te maken en zal niemand zich toch storen aan haar nagellak?
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Ik heb er ook 1 van Essence, maar ik vind het niet zo mooi. Voor mijn gevoel hoort nagellak te glanzen en het ziet er heel dof uit.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Wat is een goede Basecoat / Topcoat??
» Waterproof topcoat mascara
» Nagellak tic
» Oranje Nagellak
» welke nagellak?
» Waterproof topcoat mascara
» Nagellak tic
» Oranje Nagellak
» welke nagellak?
Pagina 1 van 1