peel off basecoat
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
peel off basecoat
Ik dacht iets heel handigs ontdekt te hebben. De peel off basecoat. Eerst die basecoat opdoen, gewone nagellak eroverheen en als je dan de nagellak eraf wilt halen, kun je het hele laagje er dus af peelen. En het werkt ook wel, ik kon mijn nagellak er zo af strippen, geen rode nagelriemen meer (ik krijg dat nooit helemaal eraf). Maar het probleem was dat het er zo snel af ging. Ik had net mijn nagels in de lak zitten, was mooi opgedroogd, ging ik even naar de wc, stopte mijn hemdje in mijn broek en de helft van mijn nagellak peelde er af. Doe ik iets verkeerd?
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Re: peel off basecoat
Ik dacht dat je die basecoat er pas op moest doen als je het eraf wilde halen, haha!
Is dat geen idee?
Is dat geen idee?
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Een base coat moet toch altijd onderop, een top coat bovenop?Poubelle schreef:Ik dacht dat je die basecoat er pas op moest doen als je het eraf wilde halen, haha!
Is dat geen idee?
Gast- Gast
Base betekent toch basis? Er staat op dat je het eerst op moet doen, dan 10 min wachten en de gewone lak erop doen.
Hij gaat er idd gemakkelijk af, maar je zou de dagelijkse dingen toch gewoon moeten kunnen doen zonder dat je meteen je nagellak verliest? Ik dacht dat ik even zou moeten pulken, hoekje lostrekken en dat het er dan af zou komen. NIet dat het er af zou gaan door alleen maar aan mij nagels te komen.
Hij gaat er idd gemakkelijk af, maar je zou de dagelijkse dingen toch gewoon moeten kunnen doen zonder dat je meteen je nagellak verliest? Ik dacht dat ik even zou moeten pulken, hoekje lostrekken en dat het er dan af zou komen. NIet dat het er af zou gaan door alleen maar aan mij nagels te komen.
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Ik heb ook zo'n base coat en had daar helemaal geen last van..
Maar ik kon de lak er ook niet in 1 keer af trekken, moest alsnog pulken..
Maar ik kon de lak er ook niet in 1 keer af trekken, moest alsnog pulken..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Wat is een goede Basecoat / Topcoat??
» Philosophy Microdelivery peel
» Center Parcs Limburgse Peel of Sandur
» Philosophy Microdelivery peel
» Center Parcs Limburgse Peel of Sandur
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: