Wat is een goede Basecoat / Topcoat??
+6
Dennenappel
Nathalie
Arwyn
Zwerver
Beachgirl
Mida4you
10 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Wat is een goede Basecoat / Topcoat??
Ik ben sinds een paar weken bezig met Nail Art. Helemaal geweldig alleen zoek ik een goede topcoat. Ik heb hier 2 in huis van kruidvat en Out the Door maar dat blijft maar even zitten. Heb ik zulke mooie nagels gemaakt met Stripers en kan ik het er na 2 dagen weer vanaf halen :S
En ik zoek ook nog een goede bas coat. Wie o wie heeft er een tip voor mij?
En ik zoek ook nog een goede bas coat. Wie o wie heeft er een tip voor mij?
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Re: Wat is een goede Basecoat / Topcoat??
Niemand een tip voor me????
Mida4you- Ratel
Seche Vite top Coat
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Heeft iemand ervaring met een goeie, goedkope basecoat van bijv. Catrice (kruidvat?)
Gast- Gast
Ik zelf gebruik Nail tek, maar ook omdat ik kwetsbare nagels heb, die snel splijten en breken
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb laatst 1tje gekocht van essence en die doet het prima!
Mida4you- Ratel
wc-eend schreef:Ik zelf gebruik Nail tek, maar ook omdat ik kwetsbare nagels heb, die snel splijten en breken
En Nail Tek, zegt me niks, duur merk?
Gast- Gast
hoelang blijft nagellak eigenlijk zitten met een topcoat. Heb zaterdagmiddag m`n nagels gedaan maar kan het er nu alweer afhalen omdat het afgebladderd is.
Gast- Gast
Volgens mij kost het in nederland behoorlijk wat. Tenminste ik ben nogal een krent en vind veel dingen gauw duur. Ik heb het besteld van ebay. Voor 6 euro..
http://www.beautifulnails4u.nl/index.php/22-nagels-vragen-en-tips/26972-nailtek-nagelverharder
http://www.beautifulnails4u.nl/index.php/22-nagels-vragen-en-tips/26972-nailtek-nagelverharder
Zwerver- Ratel
Ik heb een topcoat van Catrice, de sneldrogende en ik vind hem best goed eigenlijk!
Droogt inderdaad sneller en m'n lak blijft volgens mij ook langer zitten.
Droogt inderdaad sneller en m'n lak blijft volgens mij ook langer zitten.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Anniej_S schreef:wc-eend schreef:Ik zelf gebruik Nail tek, maar ook omdat ik kwetsbare nagels heb, die snel splijten en breken
En Nail Tek, zegt me niks, duur merk?
Ik heb een basecoat en topcoat van OPI, ben er erg tevreden over.
Nathalie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb een basecoat van de Action (69 cent ofzo) en deze werkt echt heel goed. Snel droog, smeert fijn, prima.
Ik heb een topcoat van Essence (Kruidvat) en deze vind ik snel stroperig worden en hij beschermt niet geweldig goed vind ik.
Ik heb een topcoat van Essence (Kruidvat) en deze vind ik snel stroperig worden en hij beschermt niet geweldig goed vind ik.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Ik gebruik een gewone blanke lak als basecoat (van Catrice), ik heb ook een topcoat van Catrice, maar die gebruik ik nooit. Oh ja, en ik heb een matte topcoat van Essence, maar dat was een miskoop.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Oja, die matte heb ik ook nog, gebruik ik ook noooooit!
Zwerver- Ratel
wc-eend schreef:Oja, die matte heb ik ook nog, gebruik ik ook noooooit!
Ik had het één keer op, en moest er steeds naar kijken dat ik het echt lelijk vond (ik had zwarte lak eronder). Zelfs een vriendinnetje van me met altijd gekleurde nagels vond het geen gezicht.
Blond- Lady Post-a-lot
Oh echt waar? Ik wilde net zeggen, dat ik keer nagels zag zwart met matte top coat, dat vond ik wel erg mooi staan haha
Dit vind ik wel mooi hoor
Zwerver- Ratel
Ja dat onderste vind ik eigenlijk ook wel mooi.
Toch maar weer eens proberen
Toch maar weer eens proberen
Blond- Lady Post-a-lot
Ik heb ook de matte topcoat van Essence maar ik vond het ook een miskoop. Ik heb het idee dat mijn nagellak daardoor veel sneller begint af te bladderen. Buiten dat vind ik het ook gewoon echt niet mooi, ik hou veel meer van glanzende nagellak
Op het gebied van topcoat heb ik niet echt veel tips... Ik heb zelf de top- en basecoat van Catrice en vind het wel prima, maar echt geweldig is 't nou ook weer niet. Ik heb wel eens de chip skip van O.P.I. gebruikt en dat spul is echt goed. Je doet het op je nagels nog voordat je basecoat opdoet. Het ontvet je nagels (dus na gebruik niet je nagels aanraken, dan worden ze weer vet) en de nagellak hecht dus veel beter en blijft langer zitten.
Topcoat van O.P.I. schijnt ook erg goed te zijn, alleen ik heb het nog nooit gebruikt. Vind het vaak zo duur...
Op het gebied van topcoat heb ik niet echt veel tips... Ik heb zelf de top- en basecoat van Catrice en vind het wel prima, maar echt geweldig is 't nou ook weer niet. Ik heb wel eens de chip skip van O.P.I. gebruikt en dat spul is echt goed. Je doet het op je nagels nog voordat je basecoat opdoet. Het ontvet je nagels (dus na gebruik niet je nagels aanraken, dan worden ze weer vet) en de nagellak hecht dus veel beter en blijft langer zitten.
Topcoat van O.P.I. schijnt ook erg goed te zijn, alleen ik heb het nog nooit gebruikt. Vind het vaak zo duur...
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Ik gebruik sowieso nooit basecoat en heel soms maar topcoat..
Ik lak m`n nagels toch iedere dag..
Gast- Gast
Iedere dag? Ik dacht dat ik vaak lakte Soms twee keer per week, soms één keer per week. Maar elke dag? Dat vind ik wel heel veel hoor!_Donnaa schreef:Ik gebruik sowieso nooit basecoat en heel soms maar topcoat..
Is het dan bij jou na een dag al lelijk of vind je het gewoon leuk om elke dag een ander kleurtje op te doen?
Sushi- Kletskop
Soms is het al snel lelijk, maar soms wil ik gewoon ook wat anders
1 of 1x per week lakken is toch niet vaak haha?
Gast- Gast
Haha nee okee, da's niet heel vaak_Donnaa schreef:Soms is het al snel lelijk, maar soms wil ik gewoon ook wat anders
Ik denk dat ik twee keer per week mijn nagels lak. Het is toch wel een soort ontspanningsmoment voor mij, ik kan er echt van genieten
Hoeveel lakjes hebben jullie? Ik telde de mijne een paar dagen geleden, ik heb 64 lakjes (en dat is nog exclusief de top- en basecoats).
Sushi- Kletskop
wc-eend schreef:Oh echt waar? Ik wilde net zeggen, dat ik keer nagels zag zwart met matte top coat, dat vond ik wel erg mooi staan haha
Wow! Dat is echt heel mooi!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
_Donnaa schreef:Soms is het al snel lelijk, maar soms wil ik gewoon ook wat anders
Ik kan me voorstellen dat je iedere dag wat anders wil, ik vind het zelf erg irritant om het eraf te halen. Zeker felle kleuren, heb je soms wel drie keer een nieuw wattenschijfje voor nodig.
Lovely- Fluisteraar
- Aantal berichten : 197
Punten : 209
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: