Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is een goede Basecoat / Topcoat??

+6
Dennenappel
Nathalie
Arwyn
Zwerver
Beachgirl
Mida4you
10 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat is een goede Basecoat / Topcoat?? Empty Wat is een goede Basecoat / Topcoat??

Bericht  Mida4you do 10 maa 2011 - 19:46

Ik ben sinds een paar weken bezig met Nail Art. Helemaal geweldig alleen zoek ik een goede topcoat. Ik heb hier 2 in huis van kruidvat en Out the Door maar dat blijft maar even zitten. Heb ik zulke mooie nagels gemaakt met Stripers en kan ik het er na 2 dagen weer vanaf halen :S

En ik zoek ook nog een goede bas coat. Wie o wie heeft er een tip voor mij? Wink
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is een goede Basecoat / Topcoat?? Empty Re: Wat is een goede Basecoat / Topcoat??

Bericht  Mida4you vr 11 maa 2011 - 1:20

Niemand een tip voor me???? Sad
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Wat is een goede Basecoat / Topcoat?? Empty Re: Wat is een goede Basecoat / Topcoat??

Bericht  Beachgirl vr 11 maa 2011 - 1:24

Seche Vite top Coat
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 10 mei 2011 - 7:05

Heeft iemand ervaring met een goeie, goedkope basecoat van bijv. Catrice (kruidvat?)

Gast
Gast

Bericht  Zwerver di 10 mei 2011 - 7:15

Ik zelf gebruik Nail tek, maar ook omdat ik kwetsbare nagels heb, die snel splijten en breken
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Mida4you di 10 mei 2011 - 7:16

Ik heb laatst 1tje gekocht van essence en die doet het prima!
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 10 mei 2011 - 7:18

wc-eend schreef:Ik zelf gebruik Nail tek, maar ook omdat ik kwetsbare nagels heb, die snel splijten en breken

En Nail Tek, zegt me niks, duur merk? :P

Gast
Gast

Bericht  Gast di 10 mei 2011 - 7:18

hoelang blijft nagellak eigenlijk zitten met een topcoat. Heb zaterdagmiddag m`n nagels gedaan maar kan het er nu alweer afhalen omdat het afgebladderd is.

Gast
Gast

Bericht  Zwerver di 10 mei 2011 - 7:19

Volgens mij kost het in nederland behoorlijk wat. Tenminste ik ben nogal een krent en vind veel dingen gauw duur. Ik heb het besteld van ebay. Voor 6 euro..

http://www.beautifulnails4u.nl/index.php/22-nagels-vragen-en-tips/26972-nailtek-nagelverharder
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn di 10 mei 2011 - 7:36

Ik heb een topcoat van Catrice, de sneldrogende en ik vind hem best goed eigenlijk!
Droogt inderdaad sneller en m'n lak blijft volgens mij ook langer zitten.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Nathalie di 10 mei 2011 - 7:40

Anniej_S schreef:
wc-eend schreef:Ik zelf gebruik Nail tek, maar ook omdat ik kwetsbare nagels heb, die snel splijten en breken

En Nail Tek, zegt me niks, duur merk? :P

Ik heb een basecoat en topcoat van OPI, ben er erg tevreden over.

Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Dennenappel di 10 mei 2011 - 7:43

Ik heb een basecoat van de Action (69 cent ofzo) en deze werkt echt heel goed. Snel droog, smeert fijn, prima.
Ik heb een topcoat van Essence (Kruidvat) en deze vind ik snel stroperig worden en hij beschermt niet geweldig goed vind ik.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Blond di 10 mei 2011 - 20:44

Ik gebruik een gewone blanke lak als basecoat (van Catrice), ik heb ook een topcoat van Catrice, maar die gebruik ik nooit. Oh ja, en ik heb een matte topcoat van Essence, maar dat was een miskoop.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Zwerver di 10 mei 2011 - 20:46

Oja, die matte heb ik ook nog, gebruik ik ook noooooit!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Bericht  Blond di 10 mei 2011 - 20:47

wc-eend schreef:Oja, die matte heb ik ook nog, gebruik ik ook noooooit!

Ik had het één keer op, en moest er steeds naar kijken dat ik het echt lelijk vond (ik had zwarte lak eronder). Zelfs een vriendinnetje van me met altijd gekleurde nagels vond het geen gezicht.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Zwerver di 10 mei 2011 - 20:49

Oh echt waar? Ik wilde net zeggen, dat ik keer nagels zag zwart met matte top coat, dat vond ik wel erg mooi staan haha

Wat is een goede Basecoat / Topcoat?? Essence_We_Saw_It_First_Absolutely_Stylish_Matte_top_coat
Wat is een goede Basecoat / Topcoat?? Essiematte

Dit vind ik wel mooi hoor
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Bericht  Blond di 10 mei 2011 - 21:03

Ja dat onderste vind ik eigenlijk ook wel mooi.

Toch maar weer eens proberen smile
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sushi di 10 mei 2011 - 21:08

Ik heb ook de matte topcoat van Essence maar ik vond het ook een miskoop. Ik heb het idee dat mijn nagellak daardoor veel sneller begint af te bladderen. Buiten dat vind ik het ook gewoon echt niet mooi, ik hou veel meer van glanzende nagellak smile

Op het gebied van topcoat heb ik niet echt veel tips... Ik heb zelf de top- en basecoat van Catrice en vind het wel prima, maar echt geweldig is 't nou ook weer niet. Ik heb wel eens de chip skip van O.P.I. gebruikt en dat spul is echt goed. Je doet het op je nagels nog voordat je basecoat opdoet. Het ontvet je nagels (dus na gebruik niet je nagels aanraken, dan worden ze weer vet) en de nagellak hecht dus veel beter en blijft langer zitten.

Topcoat van O.P.I. schijnt ook erg goed te zijn, alleen ik heb het nog nooit gebruikt. Vind het vaak zo duur...
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11

Bericht  Gast di 10 mei 2011 - 21:10

Ik gebruik sowieso nooit basecoat en heel soms maar topcoat..

Ik lak m`n nagels toch iedere dag..

Gast
Gast

Bericht  Sushi di 10 mei 2011 - 21:21

_Donnaa schreef:Ik gebruik sowieso nooit basecoat en heel soms maar topcoat..

Ik lak m`n nagels toch iedere dag..
Iedere dag? Ik dacht dat ik vaak lakte Wink Soms twee keer per week, soms één keer per week. Maar elke dag? Dat vind ik wel heel veel hoor!

Is het dan bij jou na een dag al lelijk of vind je het gewoon leuk om elke dag een ander kleurtje op te doen?
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 10 mei 2011 - 21:23

Soms is het al snel lelijk, maar soms wil ik gewoon ook wat anders Wink

1 of 1x per week lakken is toch niet vaak haha?
:P

Gast
Gast

Bericht  Sushi di 10 mei 2011 - 21:48

_Donnaa schreef:Soms is het al snel lelijk, maar soms wil ik gewoon ook wat anders Wink

Haha nee okee, da's niet heel vaak Wink
Ik denk dat ik twee keer per week mijn nagels lak. Het is toch wel een soort ontspanningsmoment voor mij, ik kan er echt van genieten smile

Hoeveel lakjes hebben jullie? Ik telde de mijne een paar dagen geleden, ik heb 64 lakjes (en dat is nog exclusief de top- en basecoats).
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 10 mei 2011 - 21:50

Een stuk of 40..

Gast
Gast

Bericht  Jeanette di 10 mei 2011 - 21:51

wc-eend schreef:Oh echt waar? Ik wilde net zeggen, dat ik keer nagels zag zwart met matte top coat, dat vond ik wel erg mooi staan haha

Wat is een goede Basecoat / Topcoat?? Essence_We_Saw_It_First_Absolutely_Stylish_Matte_top_coat
Wat is een goede Basecoat / Topcoat?? Essiematte

Dit vind ik wel mooi hoor

Wow! Dat is echt heel mooi! smile
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Lovely di 10 mei 2011 - 22:25

_Donnaa schreef:Soms is het al snel lelijk, maar soms wil ik gewoon ook wat anders Wink

Ik kan me voorstellen dat je iedere dag wat anders wil, ik vind het zelf erg irritant om het eraf te halen. Zeker felle kleuren, heb je soms wel drie keer een nieuw wattenschijfje voor nodig.
Lovely
Lovely
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 197
Punten : 209

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: