Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke energieleverancier hebben jullie?

+20
sonly
loura
Makamba
Primrose
Carmen
ExpressoB
Flip Fluitketel
Ella
BJA
Dennenappel
Eris
Bruintje Beer
rapa nui
Wennebellah
Jeanette
Atelier Madame
Darius
Phileine
blondje1313
Lynn_
24 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Welke energieleverancier hebben jullie? Empty Welke energieleverancier hebben jullie?

Bericht  Lynn_ do 10 maa 2011 - 11:08

Ik vraag me af welke energieleverancier jullie hebben omdat wij dit nu ook aan het uitzoeken zijn. Op zich kan ik redelijk goed vinden wat de goedkoopste leveranciers zijn maar ik vind het ook belangrijk om te weten hoe de service is. Dus: welke leverancier heb je en waarom wel of niet tevreden?

Ook vraag ik me nog af hoe het precies in z'n werk gaat met 'klant' worden. We krijgen volgende maand de sleutel. Wanneer moet ik het dan zeker geregeld hebben?

Ontzettend bedankt!
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke energieleverancier hebben jullie? Empty Re: Welke energieleverancier hebben jullie?

Bericht  Gast do 10 maa 2011 - 12:01

Omdat er vroeger nog geen keuzes waren ben ik niet alleen opgegroeid met Essent, maar heb ik voorheen ook zelf verplicht bij Essent gezeten. Momenteel is dat nog Essent en ik twijfel er niet over om over te stappen. Wat goed is, moet je goed laten. Ik ben dus tevreden over de service, prijs en kwaliteit.

Gast
Gast

Welke energieleverancier hebben jullie? Empty Re: Welke energieleverancier hebben jullie?

Bericht  blondje1313 do 10 maa 2011 - 20:14

Hier ook stroom via Essent, makkelijk dingen via internet te regelen. Verbruiksmanager om te kijken of het voorschot nog klopt, wel handig dat je dan achteraf niet voor verrassingen komt te staan.

Gas via E.ON, want dat hadden we al. Bij beiden eigenlijk niet veranderd, dit waren de bedrijven waar we eerst verplicht bij zaten.

Bij het gas vind ik het wel een nadeel dat we nog geen flauw idee hebben hoeveel we dit jaar gaan verbruiken. We wonen in een vrijstaand nieuwbouwhuis, want dus goed geïsoleerd is. We zijn nu overdag beiden niet thuis, maar omdat we in oktober een baby krijgen zal ik wel de hele winter overdag thuis zijn, dus zal er veel gestookt worden. Ik hou in elk geval de standen goed in de gaten zodat we een buffer op kunnen bouwen en niet volgend jaar maart voor een verrassing komen te staan en honderden euro's bij moeten betalen.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Phileine do 10 maa 2011 - 21:38

Ook Essent, omdat ik de verbruiksmanager heel handig vind en de service is ook goed.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Darius do 10 maa 2011 - 21:40

Ook Essent. Die leverde de energie toen ons huis werd opgeleverd en ik had geen zin om over te stappen. En ben nog altijd tevreden.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Atelier Madame do 10 maa 2011 - 21:45

Eneco, dat is de hoofdleverancier op het netwerk in mijn dorp.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast do 10 maa 2011 - 23:28

wij zijn weggegaan bij Essent omdat we daar buitensporig veel moeten betalen. Nu zitten we bij Nuon en het gaat ons op een jaar bijna 500 euro schelen. Dat is de moeite! We zijn van een maandbedrag van 172 naar 125 gegaan.

Nu moet ik zeggen dat wij in een uitermate slecht geisoleerd huis wonen hoor, hoekhuis, vooroorlogs, tocht van hier tot tokio, etc. Maar het is een huurhuis en we hebben het geld niet om te verhuizen.

Gast
Gast

Bericht  Jeanette do 10 maa 2011 - 23:47

Ook bij Essent.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Wennebellah do 10 maa 2011 - 23:52

Wij hebben sinds kort gas&licht van oxxio, en we zijn hier wel tevreden over smile

Wennebellah
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 225
Punten : 258
Registratiedatum : 16-01-11

Bericht  Gast do 10 maa 2011 - 23:53

Eneco.

Gast
Gast

Bericht  Lynn_ vr 11 maa 2011 - 0:46

Bedankt voor jullie reacties! Ik heb er zeker wat aan. Is dit allemaal via internet te regelen?
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Bericht  rapa nui vr 11 maa 2011 - 0:47

Essent
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 1:34

Lynn_ schreef:Bedankt voor jullie reacties! Ik heb er zeker wat aan. Is dit allemaal via internet te regelen?

Ook wij hebben Essent, en wij hebben alles geregeld via internet. Nieuwe klanten krijgen nu ook een slimme thermostaat, deze hadden wij niet gekregen dus even nagebeld en deze hebben ze netjes nagestuurd (alleen moest ik ervoor tekenen en tja als TNT komt als ik moet werken ....)

Gast
Gast

Bericht  Bruintje Beer vr 11 maa 2011 - 1:51

Wij zitten bij Nuon.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Eris za 12 maa 2011 - 3:37

Ik zit nu bij Eneco en heb dit telefonisch geregeld. Een kleine maand voor de sleuteloverdracht heb ik alles aangemeld.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Dennenappel za 12 maa 2011 - 7:45

Ik zit bok de Nuon, dit kon binnen enkele dagen geregeld worden online of telefonisch. Erg handig, dacht ook mee aan verbruik en qua prijs e.d.

Ik ben benieuwd hoeveel wij terug gaan krijgen aan het eind van het jaar.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  BJA za 12 maa 2011 - 22:12

Nuon. Ik heb stadsverwarming, en voor warmte is er maar één aanbieder.
Elektra heb ik ook bij de Nuon. Al staat Oxxio ook regelmatig voor de deur om te verkopen.
Ik ben tevreden, dus ik stap niet over.
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Ella za 12 maa 2011 - 22:53

Eneco
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Lynn_ za 12 maa 2011 - 23:52

Iemand bekend met GreenChoice?
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Bericht  Flip Fluitketel zo 13 maa 2011 - 0:49

Wij zitten bij de Nuon voor gas en elektriciteit.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  ExpressoB zo 13 maa 2011 - 9:32

er zijn maatschappijen waar ik zeker niet mee in zee zou gaan o.a. : eon, nederlandse energie maatschappij en eneco. Mijn vriend heeft Eneco gehad en die kwamen elke keer met dikke eindafrekeningen! echt te bizar voor woorden..
Nederlandse energie maatschappij liegt alles bij elkaar vast iig de verkopers aan de deur en zitten bij hun net zoals bij eon ook addertjes onder het gras.

Ik heb alleen electra voor mijn appartement en zit bij Energie direct. Ze passen je maandbedrag aan na de jaaropgave en krijg elk jaar terug. Van 32 euro naar 23 euro gegaan en nu zit ik op 19euro per maand :-D. Ik heb 1 en 2 meters/tellers dat noemen ze dubbel tarief toch?! Mijn maand bedrag is wel extreem goedkoop maar misschien voor jou ook 'mogelijkheden'.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549

Bericht  ExpressoB zo 13 maa 2011 - 9:32

Lynn_ schreef:Iemand bekend met GreenChoice?

nog nooit van gehoord!
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549

Bericht  Carmen zo 13 maa 2011 - 9:45

Lynn_ schreef:Iemand bekend met GreenChoice?

Wij zitten bij GreenChoice, en zijn prima tevreden. Mijn vriend heeft het volgens mij pas geregeld toen hij de sleutel kreeg, maar dit was binnen een paar dagen gedaan, gewoon via internet.
Carmen
Carmen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 33
Punten : 41
Registratiedatum : 31-12-10

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 10:02

*

Laatst aangepast door BeautyFuL-RoSe-90 op zo 24 apr 2011 - 23:26; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 10:51

Ik zit bij oxxio. Heb een slimme meter zodat ik voor elke dag kan zien hoeveel ik verbruik en adh daarvan mijn maandbedrag aan kan passen. En ze zijn ook goedkoop. Ik ben heel tevreden smile

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: