Welke energieleverancier hebben jullie?
+20
sonly
loura
Makamba
Primrose
Carmen
ExpressoB
Flip Fluitketel
Ella
BJA
Dennenappel
Eris
Bruintje Beer
rapa nui
Wennebellah
Jeanette
Atelier Madame
Darius
Phileine
blondje1313
Lynn_
24 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Welke energieleverancier hebben jullie?
Ik vraag me af welke energieleverancier jullie hebben omdat wij dit nu ook aan het uitzoeken zijn. Op zich kan ik redelijk goed vinden wat de goedkoopste leveranciers zijn maar ik vind het ook belangrijk om te weten hoe de service is. Dus: welke leverancier heb je en waarom wel of niet tevreden?
Ook vraag ik me nog af hoe het precies in z'n werk gaat met 'klant' worden. We krijgen volgende maand de sleutel. Wanneer moet ik het dan zeker geregeld hebben?
Ontzettend bedankt!
Ook vraag ik me nog af hoe het precies in z'n werk gaat met 'klant' worden. We krijgen volgende maand de sleutel. Wanneer moet ik het dan zeker geregeld hebben?
Ontzettend bedankt!
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Re: Welke energieleverancier hebben jullie?
Omdat er vroeger nog geen keuzes waren ben ik niet alleen opgegroeid met Essent, maar heb ik voorheen ook zelf verplicht bij Essent gezeten. Momenteel is dat nog Essent en ik twijfel er niet over om over te stappen. Wat goed is, moet je goed laten. Ik ben dus tevreden over de service, prijs en kwaliteit.
Gast- Gast
Hier ook stroom via Essent, makkelijk dingen via internet te regelen. Verbruiksmanager om te kijken of het voorschot nog klopt, wel handig dat je dan achteraf niet voor verrassingen komt te staan.
Gas via E.ON, want dat hadden we al. Bij beiden eigenlijk niet veranderd, dit waren de bedrijven waar we eerst verplicht bij zaten.
Bij het gas vind ik het wel een nadeel dat we nog geen flauw idee hebben hoeveel we dit jaar gaan verbruiken. We wonen in een vrijstaand nieuwbouwhuis, want dus goed geïsoleerd is. We zijn nu overdag beiden niet thuis, maar omdat we in oktober een baby krijgen zal ik wel de hele winter overdag thuis zijn, dus zal er veel gestookt worden. Ik hou in elk geval de standen goed in de gaten zodat we een buffer op kunnen bouwen en niet volgend jaar maart voor een verrassing komen te staan en honderden euro's bij moeten betalen.
Gas via E.ON, want dat hadden we al. Bij beiden eigenlijk niet veranderd, dit waren de bedrijven waar we eerst verplicht bij zaten.
Bij het gas vind ik het wel een nadeel dat we nog geen flauw idee hebben hoeveel we dit jaar gaan verbruiken. We wonen in een vrijstaand nieuwbouwhuis, want dus goed geïsoleerd is. We zijn nu overdag beiden niet thuis, maar omdat we in oktober een baby krijgen zal ik wel de hele winter overdag thuis zijn, dus zal er veel gestookt worden. Ik hou in elk geval de standen goed in de gaten zodat we een buffer op kunnen bouwen en niet volgend jaar maart voor een verrassing komen te staan en honderden euro's bij moeten betalen.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Ook Essent, omdat ik de verbruiksmanager heel handig vind en de service is ook goed.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Ook Essent. Die leverde de energie toen ons huis werd opgeleverd en ik had geen zin om over te stappen. En ben nog altijd tevreden.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Eneco, dat is de hoofdleverancier op het netwerk in mijn dorp.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
wij zijn weggegaan bij Essent omdat we daar buitensporig veel moeten betalen. Nu zitten we bij Nuon en het gaat ons op een jaar bijna 500 euro schelen. Dat is de moeite! We zijn van een maandbedrag van 172 naar 125 gegaan.
Nu moet ik zeggen dat wij in een uitermate slecht geisoleerd huis wonen hoor, hoekhuis, vooroorlogs, tocht van hier tot tokio, etc. Maar het is een huurhuis en we hebben het geld niet om te verhuizen.
Nu moet ik zeggen dat wij in een uitermate slecht geisoleerd huis wonen hoor, hoekhuis, vooroorlogs, tocht van hier tot tokio, etc. Maar het is een huurhuis en we hebben het geld niet om te verhuizen.
Gast- Gast
Ook bij Essent.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Wij hebben sinds kort gas&licht van oxxio, en we zijn hier wel tevreden over
Wennebellah- Fluisteraar
- Aantal berichten : 225
Punten : 258
Registratiedatum : 16-01-11
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb er zeker wat aan. Is dit allemaal via internet te regelen?
Lynn_- Kletskop
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Lynn_ schreef:Bedankt voor jullie reacties! Ik heb er zeker wat aan. Is dit allemaal via internet te regelen?
Ook wij hebben Essent, en wij hebben alles geregeld via internet. Nieuwe klanten krijgen nu ook een slimme thermostaat, deze hadden wij niet gekregen dus even nagebeld en deze hebben ze netjes nagestuurd (alleen moest ik ervoor tekenen en tja als TNT komt als ik moet werken ....)
Gast- Gast
Wij zitten bij Nuon.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zit nu bij Eneco en heb dit telefonisch geregeld. Een kleine maand voor de sleuteloverdracht heb ik alles aangemeld.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Ik zit bok de Nuon, dit kon binnen enkele dagen geregeld worden online of telefonisch. Erg handig, dacht ook mee aan verbruik en qua prijs e.d.
Ik ben benieuwd hoeveel wij terug gaan krijgen aan het eind van het jaar.
Ik ben benieuwd hoeveel wij terug gaan krijgen aan het eind van het jaar.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Nuon. Ik heb stadsverwarming, en voor warmte is er maar één aanbieder.
Elektra heb ik ook bij de Nuon. Al staat Oxxio ook regelmatig voor de deur om te verkopen.
Ik ben tevreden, dus ik stap niet over.
Elektra heb ik ook bij de Nuon. Al staat Oxxio ook regelmatig voor de deur om te verkopen.
Ik ben tevreden, dus ik stap niet over.
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Iemand bekend met GreenChoice?
Lynn_- Kletskop
Wij zitten bij de Nuon voor gas en elektriciteit.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
er zijn maatschappijen waar ik zeker niet mee in zee zou gaan o.a. : eon, nederlandse energie maatschappij en eneco. Mijn vriend heeft Eneco gehad en die kwamen elke keer met dikke eindafrekeningen! echt te bizar voor woorden..
Nederlandse energie maatschappij liegt alles bij elkaar vast iig de verkopers aan de deur en zitten bij hun net zoals bij eon ook addertjes onder het gras.
Ik heb alleen electra voor mijn appartement en zit bij Energie direct. Ze passen je maandbedrag aan na de jaaropgave en krijg elk jaar terug. Van 32 euro naar 23 euro gegaan en nu zit ik op 19euro per maand :-D. Ik heb 1 en 2 meters/tellers dat noemen ze dubbel tarief toch?! Mijn maand bedrag is wel extreem goedkoop maar misschien voor jou ook 'mogelijkheden'.
Nederlandse energie maatschappij liegt alles bij elkaar vast iig de verkopers aan de deur en zitten bij hun net zoals bij eon ook addertjes onder het gras.
Ik heb alleen electra voor mijn appartement en zit bij Energie direct. Ze passen je maandbedrag aan na de jaaropgave en krijg elk jaar terug. Van 32 euro naar 23 euro gegaan en nu zit ik op 19euro per maand :-D. Ik heb 1 en 2 meters/tellers dat noemen ze dubbel tarief toch?! Mijn maand bedrag is wel extreem goedkoop maar misschien voor jou ook 'mogelijkheden'.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Lynn_ schreef:Iemand bekend met GreenChoice?
nog nooit van gehoord!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Lynn_ schreef:Iemand bekend met GreenChoice?
Wij zitten bij GreenChoice, en zijn prima tevreden. Mijn vriend heeft het volgens mij pas geregeld toen hij de sleutel kreeg, maar dit was binnen een paar dagen gedaan, gewoon via internet.
Carmen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 33
Punten : 41
Registratiedatum : 31-12-10
*
Laatst aangepast door BeautyFuL-RoSe-90 op zo 24 apr 2011 - 23:26; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik zit bij oxxio. Heb een slimme meter zodat ik voor elke dag kan zien hoeveel ik verbruik en adh daarvan mijn maandbedrag aan kan passen. En ze zijn ook goedkoop. Ik ben heel tevreden
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Welke box hebben jullie?
» Welke pil hebben jullie?
» Welke tv hebben jullie?
» Welke kinderwagen hebben jullie?
» Welke baby gym / mat hebben jullie?
» Welke pil hebben jullie?
» Welke tv hebben jullie?
» Welke kinderwagen hebben jullie?
» Welke baby gym / mat hebben jullie?