Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weleens iets gestolen?

+28
mickey
Qiara
nina
Mamsie
samantjuh89
Jerry
Merai
sawasdee
Blond
Lindsya
Benthe
RioolSpook
Sterre
Inge
SuperGrover
Suus
Sarah1985
RYW
Jeanette
VeryCherry
Minx
Dennenappel
Lynn_
Angela_1986
smooch
ExpressoB
Toet
Zwoesj
32 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Weleens iets gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Weleens iets gestolen?

Bericht  RYW do 10 maa 2011 - 22:32

Niet dat ik me kan herinneren... Mijn zesjarige zoontje wel, een paar weken terug, een kinderbueno bij de Hema. Hij moest van mij gaan vertellen wat hij had gedaan en alsnog betalen. Nou, ik steek mijn hand ervoor in het vuur dat hij dat niet meer doet.

Oh, ik ben trouwens niet eerlijk, mijn vriend en ik hebben vorig jaar per ongeluk iets uit een Disneylandwinkel 'gestolen'. Toen hadden we de jongens beloofd dat ze 1 kadootje mochten uitzoeken als we weg gingen. Dus wij die Disneywinkel in, de oudste ging met mijn vriend mee en de jongste met mij, allebei een andere kant op. En het was afgeladen! Dus in de chaos koos de oudste een voetbal van Cars uit met mijn vriend. Die wou hij aan mij laten zien, dus toen ging de jongste met mijn vriend mee en bleef de oudste met zijn Cars-bal bij mij. Maar ik dacht dat mijn vriend al betaald had, in alle chaos. En hij dacht dat ik ging betalen. In de chaos en drukte dachten we beiden dat de ander al had afgerekend...

Dus toen we onderweg terug naar NL waren vroeg ik hem in de auto wat hij van me kreeg voor die Cars-bal. Hij zei toen 'Huh, die had jij toch betaald?' Nee dus. Oeps. Maar dat is nooit met de intentie geweest om te stelen.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weleens iets gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Weleens iets gestolen?

Bericht  Sarah1985 do 10 maa 2011 - 22:39

nee nog nooit gedaan. Had wel vroeger een vriendin die stal iets in een drogist hier in het dorp en moest ik het van haar de volgende dag ook doen. Toen ik thuis kwam merkten mijn ouders meteen wat aan mij. Ik zou trouwens toen ook niet stelen.

RYW Ik had dat topic toen van je zoontje gelezen, wel knap dat die het heeft gezegt in de winkel hopelijk doet die het nooit meer.
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weleens iets gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Weleens iets gestolen?

Bericht  RYW do 10 maa 2011 - 22:50

Ja, ik was erg trots op hem. Ik vond het natuurlijk heel erg dat hij had gestolen, maar hij heeft het goed afgehandeld en er wat van geleerd.

Bizar dat er zoveel mensen gepusht zijn door vriendinnen, die misschien zelf ook wel weer gepusht zijn.. Ik snap het wel, de peer pressure, maar toch, opvallend hoe beïnvloedbaar je bent als je jong/puber bent...
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weleens iets gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Weleens iets gestolen?

Bericht  Suus do 10 maa 2011 - 23:17

Ik heb het nooit gedaan, zou het echt niet durven.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weleens iets gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Weleens iets gestolen?

Bericht  SuperGrover vr 11 maa 2011 - 0:19

Nee, nog nooit. Ben ik ook veel te schijterig voor.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weleens iets gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Weleens iets gestolen?

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 0:23

_Donnaa schreef:Een tamagotchi bij een klasgenootje uit de jaszak.. Neutral

Ahw van alle dingen vind ik dit 't ergst eigenlijk... :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weleens iets gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Weleens iets gestolen?

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 1:26

Ik heb een keer een tientje (in guldens) gestolen van een vriendin van mij Embarassed Ik heb het na een week opgebiecht, heb haar het tientje weer teruggegeven en bovendien een bos bloemen voor haar gekocht. We hebben het samen uitgesproken en daarna was het weer goed.

Ik heb me zo rot gevoeld, ik weet nu nog niet wat er toen in me is gevaren. Ik moet een jaar of 14/15 zijn geweest denk ik. Toen ik het tientje eenmaal op zak had, durfde ik het niet uit te geven.

Dat was ook de eerste en de laatste keer dat ik iets heb gestolen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weleens iets gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Weleens iets gestolen?

Bericht  Inge vr 11 maa 2011 - 1:28

Toen ik een jaar of 5 was een pakje hubbabubbakauwgom bij de AH.
Buiten kwam mijn moeder er achter en moest ik het terug brengen naar de bedrijfsleider (pijnlijk).

En snoepjes bij de jamin. Die kleine rugzakjes waren toen in en daar stopte we snoepjes in, deed ik samen met een vriendinnetje als we bij elkaar sliepen
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weleens iets gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Weleens iets gestolen?

Bericht  Sterre vr 11 maa 2011 - 2:26

RYW, hebben ze in de winkel een beetje fijn gereageerd bij je zoontje? Ik heb het topic toen gevolgd, maar niet gelezen hoe het uiteindelijk was gegaan.

Het enige wat ik weleens heb gestolen is een fietspomp van een fiets, een jaar of vijf geleden. Mijn band ging steeds leeg en ik had haast, waardoor ik hem onderweg steeds moest oppompen. Normaal 'leen' ik dan altijd even een fietspomp van een andere fiets en stop ik 'm weer terug, maar toen dus niet omdat ik dan niet op bestemming was gekomen Embarassed

Verder heb ik nooit wat gestolen, ik vind het ook best erg om te lezen hoeveel meiden dat vroeger deden. Ik had ook zo'n groepje in mijn klas die elkaar hadden opgejut in de brugklas voor het stelen van make-up en kleding, dat vond ik ook best erg van ze.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weleens iets gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Weleens iets gestolen?

Bericht  RioolSpook vr 11 maa 2011 - 2:26

Ja, geld uit de kassa van waar ik werkte. Eenmalig. En het ging om een klein bedrag. Iets van 3 euro ofzo. Ben toen betrapt en heb het nooit meer gedurfd.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weleens iets gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Weleens iets gestolen?

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 2:28

Trisha schreef:
_Donnaa schreef:Een tamagotchi bij een klasgenootje uit de jaszak.. Neutral

Ahw van alle dingen vind ik dit 't ergst eigenlijk... :P
Hahaha.. Ik heb m nog steeds.. :face:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weleens iets gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Weleens iets gestolen?

Bericht  Benthe vr 11 maa 2011 - 3:02

Nee nog nooit. Ik had vroeger wel een vriendin die regelmatig iets meepikte als we aan het winkelen waren, maar ik kwam er altijd pas achter zodra we buiten stonden, zo goed was ze blijkbaar. Maar ik zelf haalde het echt niet in mijn hoofd.

RYW: dat verhaal van Disneyland vind ik dan wel weer grappig. Daar kun je niets aan doen natuurlijk. Het doet me denken aan toen mijn moeder iets 'gestolen' had op een braderie. We liepen al een tijdje over de braderie/rommelmarkt en bijna op het eind zag ik dat ze een ijzeren beeldje aan haar jaszak had hangen! Dat poppetje had een uitstekende arm en die was in haar zak blijven hangen, toen ze ergens stond te kijken. Mijn moeder schaamde zich kapot, maar wij kwamen niet meer bij van het lachen. Terugbrengen kon natuurlijk ook niet, want je weet niet van wie het was. Er zat ook nog een prijskaartje aan van 17,50, dus ze had ook nog iets duurs gestolen. We plagen haar er nog altijd mee Wink
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weleens iets gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Weleens iets gestolen?

Bericht  Lindsya vr 11 maa 2011 - 3:22

Nee nog nooit.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Weleens iets gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Weleens iets gestolen?

Bericht  Blond vr 11 maa 2011 - 5:28

Ik ben één keer weggegaan uit een Ijssalon zonder te betalen (is ook een beetje stelen).

Doe het nooit meer!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weleens iets gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Weleens iets gestolen?

Bericht  sawasdee vr 11 maa 2011 - 6:37

3 ontbijtjes bij hotel van der Valk :shock:

Mijn zus en ik mochten samen met mijn oma daar gaan ontbijten, oma zou betalen...
dus lekker gegeten, jassen aangedaan en opgestaan...

Normaal betaal je aan het einde van het restaurant, dus toen we daar langs liepen zei de ober; bedankt en nog een fijne dag! Waarop mijn oma antwoorde; insgelijks!

Ik was zo verbaasd, waarop ik ook nog zei; Oma, moet u niet... Waarop ik direct mijn mond gesnoerd kreeg door zowel mijn oma als mijn zus nerd

Van dat geld wat ze daar bespaard had, mochten wij daarna in het centrum iets extra's voor kopen angel
sawasdee
sawasdee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 195
Punten : 482
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weleens iets gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Weleens iets gestolen?

Bericht  Merai vr 11 maa 2011 - 7:36

Ik heb als meisje van een jaar of 7 ooit een dropje gestolen bij de drogist, daar heb ik letterlijk maanden van wakker gelegen en op een gegeven moment 's avonds laat naar beneden gegaan om mijn moeder te vragen om de volgende keer 10 cent extra te betalen Wink. Daarna ben ik nooit mee op het idee gekomen om iets te stelen.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Weleens iets gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Weleens iets gestolen?

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 7:43

Merai schreef:Ik heb als meisje van een jaar of 7 ooit een dropje gestolen bij de drogist, daar heb ik letterlijk maanden van wakker gelegen en op een gegeven moment 's avonds laat naar beneden gegaan om mijn moeder te vragen om de volgende keer 10 cent extra te betalen Wink. Daarna ben ik nooit mee op het idee gekomen om iets te stelen.

Och wat schattig Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weleens iets gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Weleens iets gestolen?

Bericht  Jerry vr 11 maa 2011 - 8:32

_Donnaa schreef:
Trisha schreef:
_Donnaa schreef:Een tamagotchi bij een klasgenootje uit de jaszak.. Neutral

Ahw van alle dingen vind ik dit 't ergst eigenlijk... :P
Hahaha.. Ik heb m nog steeds.. :face:

De mijne ís ooit een keer gestolen door een klasgenootje. Ik twijfelde even of jij dat misschien was, maar 'toevallig' vond een klasgenootje 'm een paar dagen later bij 't omkleden na de gymles (nadat ik in de klas hardop tegen een vriendinnetje zei dat we aangifte zouden doen, had 'n vermoeden wie 'm had gejat...)

Ik heb een aantal keren een fiets gejat.
Een keer zag ik er eentje in de stad staan, met het slot-ding afgezaagd. Ik was samen met een klasgenootje op één fiets. En tsjah, twee mensen op één fiets is altijd minder handig dan twee mensen op twee fietsen :P

Ook een keer een fiets gejat nadat de mijne was gejat (nouja, meegenomen, had 'm niet op slot staan, eigen domme schuld). Zag er eentje in het gras liggen en heb die toen 'ingeruild'...
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weleens iets gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Weleens iets gestolen?

Bericht  samantjuh89 vr 11 maa 2011 - 8:34

Lynn_ schreef: Oh en het ligt hier thuis vol met pennen van mijn werk maar dat zie ik niet als stelen. Andersom heb ik namelijk ook pennen van thuis in de pennenbak op mijn bureau.

+1; Mijn huis ligt alleen niet vol met pennen v/h werk!
samantjuh89
samantjuh89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 86
Punten : 141
Registratiedatum : 02-01-11
Woonplaats : Zeeland

Terug naar boven Ga naar beneden

Weleens iets gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Weleens iets gestolen?

Bericht  Mamsie vr 11 maa 2011 - 8:35

uuh ja eigenlijk best wel veel. We gingen ook schandalig te werk met folie tasssen en haalde de alarm dingen er netjes af zonder sporen. Embarassed Embarassed
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weleens iets gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Weleens iets gestolen?

Bericht  nina vr 11 maa 2011 - 8:45

Ik nog nooit..
Maar ben wel eens met een vriendin en een 'vriendin' de stad in geweest.
'vriendin' had nooit geld, andere vriendin juist heel veel..
Maar toch wist 'vriendin' vriendin over te halen om armbandjes te jatten..

Ik vond het vreselijk, ik heb het toen ik thuis was meteen aan mn moeder verteld..... haha..
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Weleens iets gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Weleens iets gestolen?

Bericht  RYW vr 11 maa 2011 - 9:00

Sterre schreef:RYW, hebben ze in de winkel een beetje fijn gereageerd bij je zoontje? Ik heb het topic toen gevolgd, maar niet gelezen hoe het uiteindelijk was gegaan.


Ja, ze hebben toen heel goed gereageerd! Ik heb van te voren gebeld, en die mevrouw van de Hema vond het heel goed van ons dat we terug wilden komen met hem. Dus toen we daar kwamen moest hij vertellen wat hij gedaan had. Hij vond het vreselijk moeilijk, en het duurde wel een kwartier ofzo, maar toen hij het netjes had gezegd ging hij alsnog betalen. Die mevrouw heeft met 'm afgesproken dat hij het niet meer moet doen, maar dat ze het wel onwijs knap vond van hem dat hij het verteld had. En toen was 't klaar, en hij was helemaal uitgelaten en opgelucht daarna smile

Ja, dat Disneylandverhaal... we hebben 't maar niet aan de jongens laten merken en gedaan alsof we het gewoon betaald hadden, want we kwamen er pas in de auto bij de grens Frankrijk-Belgie achter, en we wilden natuurlijk niet het verkeerde voorbeeld geven smile en daarbij vonden we stiekem dat Disneyland wel genoeg aan ons verdiend had met 5 euro voor een colaatje, dus we vonden het uiteindelijk wel best zo Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weleens iets gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Weleens iets gestolen?

Bericht  Qiara vr 11 maa 2011 - 10:06

Eigenlijk alleen snoepjes bij de Jamin, even 'proeven' Wink.
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Weleens iets gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Weleens iets gestolen?

Bericht  mickey vr 11 maa 2011 - 10:27

Ik heb zelf ooit (jaar of 13?) op de camping frietjes gehaald zonder af te rekenen. Is dat ook stelen? silent
Ik was met mijn ouders en zus op vakantie, met een ander gezin samen. Ik ging met het zoontje van dat gezin frieten halen. Dan moest je zelf een bak meenemen naar het restaurant en dan kon je daar frieten kopen die je vervolgens bij je eigen tent/caravan op at. Toen wij aan de beurt waren, gaven we die bak af. Toen we die bak na een tijdje terug kregen (10 minuten later ofzo), vroeg die vrouw of we betaald hadden. We verstonden het niet zo goed (was in Zuid-Duitsland), dus we zeiden ja. We dachten dat ze vroeg of we nog moesten betalen smile Van mijn vader mocht ik de volgende dag weer de frietjes halen Laughing

Toen ik op de middelbare school zat, zat er een groepje meiden bij mij in de klas, die heel veel stalen (goh dat ziet vreemd uit Wink ). Vervolgens verkochten ze dat aan de rest, voor de helft van de prijs. Op een gegeven moment kon je zelfs dingen vragen aan hun, dat gingen zij dan jatten. Volgens mij zijn ze wel gepakt, en moesten ze toen naar Bureau Halt.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weleens iets gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Weleens iets gestolen?

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 10:53

ik heb ooit ns n deurknop met luchtbelletjes erin gestolen bij de hubo.. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weleens iets gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Weleens iets gestolen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum