Wie mis je en wié is nu wíe
+24
SarahKey
AppleGreen
nina
Zwelgje
_Inge_
CaptainSpectacular
Blair
Blond
Caresses
Zwerver
mzcharlotte
M_as
Oasis
RYW
Snoes
Dora
Prosecco
Bolleke
Monte
JD
_Muppit
Cassiopeia
Lavendel
Caro
28 plaatsers
Pagina 2 van 9
Pagina 2 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Wie mis je en wié is nu wíe
Ik ben trouwens wel benieuwd of Lilith daar zelf achter gekomen is, of dat ze het gehoord heeft van een forumster..June schreef:Ter opheldering van alle verwarring. Topic waarin Lilith riep dat Eva eigenlijk Cathy was, waarna Eva nooit meer terugkeerde:
https://yescafe.actieforum.com/algemeen-f3/goed-begin-kletstopic-t36.htm?highlight=kletstopic
Gast- Gast
Yzma heeft zelf al een paar keer neergezet dat ze T.erkina was. Mocht ik dit weg moeten halen, dan hoor ik het wel.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik ben trouwens wel benieuwd of Lilith daar zelf achter gekomen is, of dat ze het gehoord heeft van een forumster..June schreef:Ter opheldering van alle verwarring. Topic waarin Lilith riep dat Eva eigenlijk Cathy was, waarna Eva nooit meer terugkeerde:
https://yescafe.actieforum.com/algemeen-f3/goed-begin-kletstopic-t36.htm?highlight=kletstopic
Dat vroeg ik me inderdaad ook al af. Vooral omdat het er meteen zo zelfverzekerd staat . Aan de andere kant, het was ook wel bijzonder dat Eva steeds de vraag ontweek wie ze vroeger was..
Gast- Gast
@June, oh dat had ik nog nergens zien staan. Weer een opheldering!
Gast- Gast
Ik wist het en heb m`n mond niet gehouden. Vind het ongelooflijk sneu als je jezelf zo voor lul zet, whaha..June schreef:_Donnaa schreef:Ik ben trouwens wel benieuwd of Lilith daar zelf achter gekomen is, of dat ze het gehoord heeft van een forumster..June schreef:Ter opheldering van alle verwarring. Topic waarin Lilith riep dat Eva eigenlijk Cathy was, waarna Eva nooit meer terugkeerde:
Dat vroeg ik me inderdaad ook al af. Vooral omdat het er meteen zo zelfverzekerd staat . Aan de andere kant, het was ook wel bijzonder dat Eva steeds de vraag ontweek wie ze vroeger was..
Anyway, daarom ben ik dus benieuwd of Lilith het 'via mij' wist of zelf uitgevogeld heeft..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:
Ze heeft het me zelf verteld op MSN
Spreek jij haar nog vaak dan? Wel een beetje onaardig om het verder te vertellen als zij het je in vertrouwen verteld. Of zei ze het gewoon? Maarja.. ook wel een beetje dom om zo terug te komen. Ik zie het nut er ook echt niet van in.
Gast- Gast
Nee ik spreek haar niet meer.. Toen wel en ze zei dat ze terug was op het forum. Ik heb niet naar haar naam gevraagd totdat ze zei dat ze in de Top20 stond. Daar stonden op dat moment (was dag 1 of 2 van dit nieuwe forum) alleen maar voor mij bekende forumsters in op Eva na. Dat heeft ze toen bevestigd.June schreef:_Donnaa schreef:
Spreek jij haar nog vaak dan? Wel een beetje onaardig om het verder te vertellen als zij het je in vertrouwen verteld. Of zei ze het gewoon? Maarja.. ook wel een beetje dom om zo terug te komen. Ik zie het nut er ook echt niet van in.
En nee, het is niet een hele nette actie van mij. Maar ik wil niet in iemands leugens betrokken worden, dan moet je tegen iedereen je mond houden.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Nee ik spreek haar niet meer.. Toen wel en ze zei dat ze terug was op het forum. Ik heb niet naar haar naam gevraagd totdat ze zei dat ze in de Top20 stond. Daar stonden op dat moment (was dag 1 of 2 van dit nieuwe forum) alleen maar voor mij bekende forumsters in op Eva na. Dat heeft ze toen bevestigd.June schreef:_Donnaa schreef:
En nee, het is niet een hele nette actie van mij. Maar ik wil niet in iemands leugens betrokken worden, dan moet je tegen iedereen je mond houden.
Dat ben ik ook wel met je eens. Sowieso.. als je dan wilt dat het geheim blijft, zeg het dan tegen niemand óf tegen iemand die je zo goed kent en vaak spreekt, dat die persoon er ook nog iets aan heeft haar mond te houden: vriendschap. Maarja, anders was ze toch wel vroeg of laat een keer door de mand gevallen denk ik.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik ben trouwens wel benieuwd of Lilith daar zelf achter gekomen is, of dat ze het gehoord heeft van een forumster..
Ze heeft het vast op mijn FB gelezen of ze is alwetend, daar zie ik Lilith ook wel voor aan . Oh en ik ben van mening dat als je anoniem wilt blijven je het dan gewoon tegen niemand moet zeggen.
Gast- Gast
Ja ik wist dus niet of jullie vrienden zijn op FB haha en ik had geen zin om de detective uit te hangen
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ja ik wist dus niet of jullie vrienden zijn op FB haha en ik had geen zin om de detective uit te hangen
Als informatie zo naar je toe waait, hoef je ook geen detective te spelen..
Gast- Gast
Ik had het niet op je fb gelezen lagom en kom er echt nu pas achter. Heb net dat topic nog even doorgelezen. Wat ik echt zo zielig aan haar vind is dat ze gewoon glashard zit te liegen over dat ze een inactieve meeleester was. Dat is zo sneu. Je nieuwe naam niet melden om (even) anoniem te forummen is prima, maar ga geen lulverhalen ophangen want dan word je direct weer zo uitgekotst. Dat is helemaal niet nodig en zo dom.
Gast- Gast
Haha ja en dat ze zei: als ik Cathy was dan zou ik dt heus wel toegeven hoor, zo sneu ben ik ook weer niet. Dus...
Gast- Gast
Darcy schreef:Haha ja en dat ze zei: als ik Cathy was dan zou ik dt heus wel toegeven hoor, zo sneu ben ik ook weer niet. Dus...
Gast- Gast
Darcy schreef:Haha ja en dat ze zei: als ik Cathy was dan zou ik dt heus wel toegeven hoor, zo sneu ben ik ook weer niet. Dus...
Inderdaad.. En dan lees je zoiets terwijl ze je het zelf verteld heeft, naaaahhhhhh.. Dan gaan mijn nekharen overeind staan hoor..
Gast- Gast
Wrong answer
Cassiopeia- Fluisteraar
- Aantal berichten : 42
Punten : 45
Registratiedatum : 01-12-10
_Donnaa schreef:Darcy schreef:Haha ja en dat ze zei: als ik Cathy was dan zou ik dt heus wel toegeven hoor, zo sneu ben ik ook weer niet. Dus...
Inderdaad.. En dan lees je zoiets terwijl ze je het zelf verteld heeft, naaaahhhhhh.. Dan gaan mijn nekharen overeind staan hoor..
Of het is een geval van 'split personality'.
Cassiopeia- Fluisteraar
Cassiopeia schreef:Wrong answer
Okee wie ben jij Dat vraag ik me ook af
Gast- Gast
Maar ergens vind ik het wel best wel zielig voor haar. Blijkbaar wil ze heel graag terugkomen op het forum, maar durft/kan/wil ze dat niet als zichzelf..
Gast- Gast
Darcy schreef:Cassiopeia schreef:Wrong answer
Okee wie ben jij Dat vraag ik me ook af
In ieder geval niet iemand met een split personality
Cassiopeia- Fluisteraar
June schreef:Maar ergens vind ik het wel best wel zielig voor haar. Blijkbaar wil ze heel graag terugkomen op het forum, maar durft/kan/wil ze dat niet als zichzelf..
Dan vraag ik me af waarom ze dat op deze manier doet. Iedereen herkent haar foto's etc.
Cassiopeia- Fluisteraar
Ja dat is ook wel zo June maar hier bereikt ze alleen maar t averechtse mee. En uiteindelijk heeft ze best jarenlang leuk geforumt alleen vond ze op t laatst t niet leuk dat haar beroep bekend was en dat mensen haar foto's niet mooi vonden. Dat is ook niet leuk, maar ik heb ook vaak genoeg de nodige shit over me heen gekregen en bleef ook. Dat ze weg is gegaan is haar eigen keuze, dat ze terug komt ook en ik begrijp echt wel dat ze met een schone lei wil beginnen maar die verdien je niet bepaald door te liegen. Dan word je uiteraard niet met open armen ontvangen.
Gast- Gast
Pagina 2 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Pagina 2 van 9
Permissies van dit forum: