Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie mis je en wié is nu wíe

+24
SarahKey
AppleGreen
nina
Zwelgje
_Inge_
CaptainSpectacular
Blair
Blond
Caresses
Zwerver
mzcharlotte
M_as
Oasis
RYW
Snoes
Dora
Prosecco
Bolleke
Monte
JD
_Muppit
Cassiopeia
Lavendel
Caro
28 plaatsers

Pagina 2 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Wie mis je en wié is nu wíe - Pagina 2 Empty Re: Wie mis je en wié is nu wíe

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 3:57

June schreef:Ter opheldering van alle verwarring. Topic waarin Lilith riep dat Eva eigenlijk Cathy was, waarna Eva nooit meer terugkeerde:

https://yescafe.actieforum.com/algemeen-f3/goed-begin-kletstopic-t36.htm?highlight=kletstopic
Ik ben trouwens wel benieuwd of Lilith daar zelf achter gekomen is, of dat ze het gehoord heeft van een forumster..

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 3:57

Yzma heeft zelf al een paar keer neergezet dat ze T.erkina was. Mocht ik dit weg moeten halen, dan hoor ik het wel.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 3:58

_Donnaa schreef:
June schreef:Ter opheldering van alle verwarring. Topic waarin Lilith riep dat Eva eigenlijk Cathy was, waarna Eva nooit meer terugkeerde:

https://yescafe.actieforum.com/algemeen-f3/goed-begin-kletstopic-t36.htm?highlight=kletstopic
Ik ben trouwens wel benieuwd of Lilith daar zelf achter gekomen is, of dat ze het gehoord heeft van een forumster..

Dat vroeg ik me inderdaad ook al af. Vooral omdat het er meteen zo zelfverzekerd staat Very Happy. Aan de andere kant, het was ook wel bijzonder dat Eva steeds de vraag ontweek wie ze vroeger was..

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 4:00

@June, oh dat had ik nog nergens zien staan. Weer een opheldering! angel

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 4:01

June schreef:
_Donnaa schreef:

Dat vroeg ik me inderdaad ook al af. Vooral omdat het er meteen zo zelfverzekerd staat Very Happy. Aan de andere kant, het was ook wel bijzonder dat Eva steeds de vraag ontweek wie ze vroeger was..
Ik wist het en heb m`n mond niet gehouden. Vind het ongelooflijk sneu als je jezelf zo voor lul zet, whaha..
Anyway, daarom ben ik dus benieuwd of Lilith het 'via mij' wist of zelf uitgevogeld heeft..

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 4:03

Maar hoe wist jij het dan, Donnaa?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 4:03

Ze heeft het me zelf verteld op MSN
:P

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 4:05

_Donnaa schreef:

Spreek jij haar nog vaak dan? Wel een beetje onaardig om het verder te vertellen als zij het je in vertrouwen verteld. Of zei ze het gewoon? Maarja.. ook wel een beetje dom om zo terug te komen. Ik zie het nut er ook echt niet van in.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 4:09

June schreef:
_Donnaa schreef:

Spreek jij haar nog vaak dan? Wel een beetje onaardig om het verder te vertellen als zij het je in vertrouwen verteld. Of zei ze het gewoon? Maarja.. ook wel een beetje dom om zo terug te komen. Ik zie het nut er ook echt niet van in.
Nee ik spreek haar niet meer.. Toen wel en ze zei dat ze terug was op het forum. Ik heb niet naar haar naam gevraagd totdat ze zei dat ze in de Top20 stond. Daar stonden op dat moment (was dag 1 of 2 van dit nieuwe forum) alleen maar voor mij bekende forumsters in op Eva na. Dat heeft ze toen bevestigd.
En nee, het is niet een hele nette actie van mij. Maar ik wil niet in iemands leugens betrokken worden, dan moet je tegen iedereen je mond houden.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 4:11

_Donnaa schreef:
June schreef:
_Donnaa schreef:

Nee ik spreek haar niet meer.. Toen wel en ze zei dat ze terug was op het forum. Ik heb niet naar haar naam gevraagd totdat ze zei dat ze in de Top20 stond. Daar stonden op dat moment (was dag 1 of 2 van dit nieuwe forum) alleen maar voor mij bekende forumsters in op Eva na. Dat heeft ze toen bevestigd.
En nee, het is niet een hele nette actie van mij. Maar ik wil niet in iemands leugens betrokken worden, dan moet je tegen iedereen je mond houden.

Dat ben ik ook wel met je eens. Sowieso.. als je dan wilt dat het geheim blijft, zeg het dan tegen niemand óf tegen iemand die je zo goed kent en vaak spreekt, dat die persoon er ook nog iets aan heeft haar mond te houden: vriendschap. Maarja, anders was ze toch wel vroeg of laat een keer door de mand gevallen denk ik.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 4:15

_Donnaa schreef:Ik ben trouwens wel benieuwd of Lilith daar zelf achter gekomen is, of dat ze het gehoord heeft van een forumster..

Ze heeft het vast op mijn FB gelezen of ze is alwetend, daar zie ik Lilith ook wel voor aan Very Happy. Oh en ik ben van mening dat als je anoniem wilt blijven je het dan gewoon tegen niemand moet zeggen.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 4:16

Ja ik wist dus niet of jullie vrienden zijn op FB haha en ik had geen zin om de detective uit te hangen 👽

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 4:17

_Donnaa schreef:Ja ik wist dus niet of jullie vrienden zijn op FB haha en ik had geen zin om de detective uit te hangen 👽

Als informatie zo naar je toe waait, hoef je ook geen detective te spelen..

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 4:23

Ik had het niet op je fb gelezen lagom en kom er echt nu pas achter. Heb net dat topic nog even doorgelezen. Wat ik echt zo zielig aan haar vind is dat ze gewoon glashard zit te liegen over dat ze een inactieve meeleester was. Dat is zo sneu. Je nieuwe naam niet melden om (even) anoniem te forummen is prima, maar ga geen lulverhalen ophangen want dan word je direct weer zo uitgekotst. Dat is helemaal niet nodig en zo dom.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 4:24

Haha ja en dat ze zei: als ik Cathy was dan zou ik dt heus wel toegeven hoor, zo sneu ben ik ook weer niet. Dus...

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 4:25

Darcy schreef:Haha ja en dat ze zei: als ik Cathy was dan zou ik dt heus wel toegeven hoor, zo sneu ben ik ook weer niet. Dus...

Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 4:25

Dat is nou wat we noemen een Epic Fail.

:arrow:

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 4:26

Darcy schreef:Haha ja en dat ze zei: als ik Cathy was dan zou ik dt heus wel toegeven hoor, zo sneu ben ik ook weer niet. Dus...

Inderdaad.. En dan lees je zoiets terwijl ze je het zelf verteld heeft, naaaahhhhhh.. Dan gaan mijn nekharen overeind staan hoor.. 🐱

Gast
Gast

Bericht  Cassiopeia do 2 dec 2010 - 4:27

Wrong answer Very Happy
Cassiopeia
Cassiopeia
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 42
Punten : 45
Registratiedatum : 01-12-10

Bericht  Cassiopeia do 2 dec 2010 - 4:27

_Donnaa schreef:

Inderdaad.. En dan lees je zoiets terwijl ze je het zelf verteld heeft, naaaahhhhhh.. Dan gaan mijn nekharen overeind staan hoor.. 🐱

Of het is een geval van 'split personality'.
Cassiopeia
Cassiopeia
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 4:27

Cassiopeia schreef:Wrong answer Very Happy

Okee wie ben jij Very Happy Dat vraag ik me ook af :P

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 4:28

Maar ergens vind ik het wel best wel zielig voor haar. Blijkbaar wil ze heel graag terugkomen op het forum, maar durft/kan/wil ze dat niet als zichzelf..

Gast
Gast

Bericht  Cassiopeia do 2 dec 2010 - 4:30

Darcy schreef:
Cassiopeia schreef:Wrong answer Very Happy

Okee wie ben jij Very Happy Dat vraag ik me ook af :P

In ieder geval niet iemand met een split personality Very Happy
Cassiopeia
Cassiopeia
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Cassiopeia do 2 dec 2010 - 4:31

June schreef:Maar ergens vind ik het wel best wel zielig voor haar. Blijkbaar wil ze heel graag terugkomen op het forum, maar durft/kan/wil ze dat niet als zichzelf..

Dan vraag ik me af waarom ze dat op deze manier doet. Iedereen herkent haar foto's etc.
Cassiopeia
Cassiopeia
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 4:32

Ja dat is ook wel zo June maar hier bereikt ze alleen maar t averechtse mee. En uiteindelijk heeft ze best jarenlang leuk geforumt alleen vond ze op t laatst t niet leuk dat haar beroep bekend was en dat mensen haar foto's niet mooi vonden. Dat is ook niet leuk, maar ik heb ook vaak genoeg de nodige shit over me heen gekregen en bleef ook. Dat ze weg is gegaan is haar eigen keuze, dat ze terug komt ook en ik begrijp echt wel dat ze met een schone lei wil beginnen maar die verdien je niet bepaald door te liegen. Dan word je uiteraard niet met open armen ontvangen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: