Wie mis je en wié is nu wíe
+24
SarahKey
AppleGreen
nina
Zwelgje
_Inge_
CaptainSpectacular
Blair
Blond
Caresses
Zwerver
mzcharlotte
M_as
Oasis
RYW
Snoes
Dora
Prosecco
Bolleke
Monte
JD
_Muppit
Cassiopeia
Lavendel
Caro
28 plaatsers
Pagina 7 van 9
Pagina 7 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Wie mis je en wié is nu wíe
Hey Applegreen, wat leuk dat je er weer bent!! Al zal mijn nama je weinig zeggen (Monkichi of misschien Madison wel )
Gast- Gast
Woehoee ik leef nog! Heb zoveel mensen ooit in het "echt"gezien en nu eigenlijk al jaren niet geforumd en dacht ik ga eens op de yessite kijken. Wel apart idee dat ik hier ooit heeeel veel kwam.
AppleGreen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 17
Punten : 19
Registratiedatum : 13-12-10
danielledeliefste schreef:Ik weet wel wie Marietje is.... Mag ik dat dan gewoon neerzetten?Darcy schreef:Ik vraag me af wie Marietje is
Je weet niet of de mensen dat zelf fijn vinden he?
Gast- Gast
Nee precies, daarom vraag ik het inderdaad fatsoenlijk!ZachtCookie schreef:danielledeliefste schreef:Ik weet wel wie Marietje is.... Mag ik dat dan gewoon neerzetten?Darcy schreef:Ik vraag me af wie Marietje is
Je weet niet of de mensen dat zelf fijn vinden he?
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
AppleGreen schreef:Woehoee ik leef nog! Heb zoveel mensen ooit in het "echt"gezien en nu eigenlijk al jaren niet geforumd en dacht ik ga eens op de yessite kijken. Wel apart idee dat ik hier ooit heeeel veel kwam.
Haha ja.. Ik ga nog steeds steady and strong hier. Hoe is het met je? Waar woon je intussen? D toch? En je had een tijdje terug een relatie toch (niet met M, maar daarna heb je je nog eens gemeld). Is dat nog steeds aan? update me :-)
Gast- Gast
Marin schreef:AppleGreen schreef:Woehoee ik leef nog! Heb zoveel mensen ooit in het "echt"gezien en nu eigenlijk al jaren niet geforumd en dacht ik ga eens op de yessite kijken. Wel apart idee dat ik hier ooit heeeel veel kwam.
Haha ja.. Ik ga nog steeds steady and strong hier. Hoe is het met je? Waar woon je intussen? D toch? En je had een tijdje terug een relatie toch (niet met M, maar daarna heb je je nog eens gemeld). Is dat nog steeds aan? update me :-)
Woon nog steeds in D. M al jaaaaren niet gesproken en nu een relatie sinds 2,5 jaar. Niet dezelfde als diegene na M. ik ben bijna klaar met mijn studie, loop nu stage met autisten.
Wat doe jij nu? Weet je nog dat we elkaar toen een keer in uh wat was t Zwolle zagen|? haha
AppleGreen- Fluisteraar
Wat leuk om te lezen Apple!
EN inderdaad, dat was zo grappig op het station in Zwolle. Jaren geleden alweer.
Met mij gaat het ook goed, woon nu in Den Haag en werk als docent Engels.
EN inderdaad, dat was zo grappig op het station in Zwolle. Jaren geleden alweer.
Met mij gaat het ook goed, woon nu in Den Haag en werk als docent Engels.
Gast- Gast
Heej Applegreen..die ken ik ook nog wel
_Inge_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 105
Punten : 114
Registratiedatum : 28-11-10
Applegreen
Haha, ik weet nog dat Tea-leaf en ik een keer op het station stonden in D. en dat we jouw naam riepen om te kijken of je het echt was. En toen keek je om, maar doordat het zo druk was liep je ook meteen door. Ik weet dat nog zo goed haha. Wat grappig dat je er weer bent. Volgens mij heb ik ook wel eens met je in de lift gestaan op school volgens mij.
Haha, ik weet nog dat Tea-leaf en ik een keer op het station stonden in D. en dat we jouw naam riepen om te kijken of je het echt was. En toen keek je om, maar doordat het zo druk was liep je ook meteen door. Ik weet dat nog zo goed haha. Wat grappig dat je er weer bent. Volgens mij heb ik ook wel eens met je in de lift gestaan op school volgens mij.
Gast- Gast
Jullie nicks zeggen me echt helemaal niks:shock: .
Liva jij hebt een zoontje toch? of ben je weer iemand anders?
AppleGreen- Fluisteraar
Ik was Ingetjuh.. ben ook heeeel lang niet meer op t forum geweest. Dacht kom ook maar op t nieuwe forum kijken.AppleGreen schreef:Jullie nicks zeggen me echt helemaal niks:shock: .
_Inge_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 105
Punten : 114
Registratiedatum : 28-11-10
+1Caresses (do dec 09 2010, 19:20) schreef:Kreng op yes mis ik. Zij heeft altijd wel een goede inbreng in serieuze topics.
CaptainSpectacular- Fluisteraar
- Aantal berichten : 279
Punten : 287
Registratiedatum : 07-12-10
CaptainSpectacular schreef:+1Caresses (do dec 09 2010, 19:20) schreef:Kreng op yes mis ik. Zij heeft altijd wel een goede inbreng in serieuze topics.
Ik ook.
Ik ben toch ook maar hierheen verhuisd!
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Voor het geval ik je avatar correct herken: welkomTGR schreef:Ik ben toch ook maar hierheen verhuisd!
CaptainSpectacular- Fluisteraar
- Aantal berichten : 279
Punten : 287
Registratiedatum : 07-12-10
CaptainSpectacular schreef:Voor het geval ik je avatar correct herken: welkomTGR schreef:Ik ben toch ook maar hierheen verhuisd!
TGR is een oude nickname van me (denk aan mijn hotmailadres ) Jij kent me als Grote Groenteheld.
:danke:
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Wat leuk dat je bent meegegaan!TGR schreef:CaptainSpectacular schreef:Voor het geval ik je avatar correct herken: welkomTGR schreef:Ik ben toch ook maar hierheen verhuisd!
TGR is een oude nickname van me (denk aan mijn hotmailadres ) Jij kent me als Grote Groenteheld.
:danke:
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
waar zijn Loser, Badeend (niet 88 (Dat is Flippin Bitch toch,,?) maar die andere ) En Kamaris?
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Lavendel schreef:waar zijn Loser, Badeend (niet 88 (Dat is Flippin Bitch toch,,?) maar die andere ) En Kamaris?
En 5ann3 en thallo en mytuomas
Laatst aangepast door Reva_ op za 18 dec 2010 - 5:24; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Reva_ schreef:Lavendel schreef:waar zijn Loser, Badeend (niet 88 (Dat is Flippin Bitch toch,,?) maar die andere ) En Kamaris?
En 5ann3 en thallo en mytuomas en sterremaan en lief_boefje en KOY en deesjemeis? Of let ik gewoon niet goed op de reacties?
Die heb ik idd allemaal nog niet gespot, of ik heb ze nog niet herkend! Edit Badeendje (200 dan toch) is er volgens mij wel maar ik weet niet of ik haar naam mag noemen
Laatst aangepast door Darcy op za 18 dec 2010 - 5:25; in totaal 3 keer bewerkt
Gast- Gast
Sterremaan heeft zich hier al aangemeld onder dezelfde naam en heeft een topic geplaatst in Uitgaan en Vrije tijd volgens mij..
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
_Inge_ schreef:Ik was Ingetjuh.. ben ook heeeel lang niet meer op t forum geweest. Dacht kom ook maar op t nieuwe forum kijken.AppleGreen schreef:Jullie nicks zeggen me echt helemaal niks:shock: .
Hey wat leuk dat jij er weer bent! Hoe is het met je?
Gast- Gast
Darcy schreef:Reva_ schreef:Lavendel schreef:waar zijn Loser, Badeend (niet 88 (Dat is Flippin Bitch toch,,?) maar die andere ) En Kamaris?
En 5ann3 en thallo en mytuomas en sterremaan en lief_boefje en KOY en deesjemeis? Of let ik gewoon niet goed op de reacties?
Die heb ik idd allemaal nog niet gespot, of ik heb ze nog niet herkend! Edit Badeendje (200 dan toch) is er volgens mij wel maar ik weet niet of ik haar naam mag noemen
De nieuwe naam van Badeendje200 staat in de lijst. Deesjemeis had op het oude forum een ban, dus misschien weet ze niet eens dat het forum is verhuist.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Pagina 7 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Pagina 7 van 9
Permissies van dit forum: