Wie mis je en wié is nu wíe
+24
SarahKey
AppleGreen
nina
Zwelgje
_Inge_
CaptainSpectacular
Blair
Blond
Caresses
Zwerver
mzcharlotte
M_as
Oasis
RYW
Snoes
Dora
Prosecco
Bolleke
Monte
JD
_Muppit
Cassiopeia
Lavendel
Caro
28 plaatsers
Pagina 8 van 9
Pagina 8 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Wie mis je en wié is nu wíe
_Chance schreef:Darcy schreef:Reva_ schreef:Lavendel schreef:waar zijn Loser, Badeend (niet 88 (Dat is Flippin Bitch toch,,?) maar die andere ) En Kamaris?
En 5ann3 en thallo en mytuomas en sterremaan en lief_boefje en KOY en deesjemeis? Of let ik gewoon niet goed op de reacties?
Die heb ik idd allemaal nog niet gespot, of ik heb ze nog niet herkend! Edit Badeendje (200 dan toch) is er volgens mij wel maar ik weet niet of ik haar naam mag noemen
De nieuwe naam van Badeendje200 staat in de lijst. Deesjemeis had op het oude forum een ban, dus misschien weet ze niet eens dat het forum is verhuist.
Dat is waar van deesjemeis, maar ik dacht dat je met een ban misschien nog wel kon meelezen en ze zich dus wel heeft kunnen registreren op dit forum.
Gast- Gast
Waarom had deesjemeisje een ban? Ik vond haar wel een frisse wind. Ik was t niet altijd met haar eens, maar we hoeven toch niet allemaal hetzelfde schaapje te zijn?
Gast- Gast
Vera schreef:Waarom had deesjemeisje een ban? Ik vond haar wel een frisse wind. Ik was t niet altijd met haar eens, maar we hoeven toch niet allemaal hetzelfde schaapje te zijn?
Omdat ze té ver was gegaan. Ze had al een ban op haar vorige accound, Maadjenogwat.. Wat ze precies heeft gezegd weet ik ook niet meer.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Je gaat nogal snel te ver op t forum geloof ik. Ben wel benieuwd waar t precies over ging.
Gast- Gast
Zal ik dan bij deze maar eerlijk bekennen dat ik het verzoek tot de ban van Deesjemeis heb gedaan? Ik werd het vernederende gedoe zo ontzettend zat, over mij (mijn figuur is ooit aan de orde gekomen, mijn afvallen, ze was puur op uit om me te kwetsen), het vernederende gedoe over mijn werk (poepluiers verschonen, kots ruimen, zo nu en dan een flesje geven en meer dan dat kon ik toch niet, dus verder dan dat zou mijn referentiekader ook vast niet gaan en slimmer dan dat zou ik al helemáál vast niet zijn, want ik had immers maar MBO). Toen ze op een gegeven moment eerder geplaatste topics van mij erbij ging halen en denigrerend daarover ging doen, onderwerpen die mij op dat moment echt goed hoog zaten en waar ik even een visie van anderen over wilde hebben (ging over de slechte verhoudingen tussen een collega en mij, een paar maanden later riep ze dat ze wel begreep waarom mijn collega me uitkotste, iets in die richting), was ik het meer dan zat en heb ik om een ban gevraagd.
Om over het hele anti-moslimgedoe nog maar niet te spreken.
Om over het hele anti-moslimgedoe nog maar niet te spreken.
Gast- Gast
Maar over welke lijst hebben jullie het dan? Die waar de oude/nieuwe forumnamen instaan?
Gast- Gast
Ik vond niks leuk aan Deesjemeisje eigenlijk. Dat je een mening hebt is prima maar ze ging er te ver in door Marokkanen kutvolk te noemen, Antillianen apen etc. Naar mijn idee is dat gewoon discriminatie en provoceren. Ik snap niet hoe je zo iemand een frisse wind kunt noemen. Ik vond het alleen maar stinken.
Gast- Gast
Storm schreef:Maar over welke lijst hebben jullie het dan? Die waar de oude/nieuwe forumnamen instaan?
Topic van Eva. Volgens mij. Staat ergens ver, ver verderop op de site.
Gast- Gast
Storm schreef:Maar over welke lijst hebben jullie het dan? Die waar de oude/nieuwe forumnamen instaan?
https://yescafe.actieforum.com/algemeen-f3/oude-nieuwe-forumnaam-t40.htm?highlight=forumnaam
Gast- Gast
Lagom schreef:Ik vond niks leuk aan Deesjemeisje eigenlijk. Dat je een mening hebt is prima maar ze ging er te ver in door Marokkanen kutvolk te noemen, Antillianen apen etc. Naar mijn idee is dat gewoon discriminatie en provoceren. Ik snap niet hoe je zo iemand een frisse wind kunt noemen. Ik vond het alleen maar stinken.
+1. Ik mis ook helemaal niks aan haar.
Gast- Gast
Vind je? Ik vind dat je echt een hoop mag zeggen en roepen zonder dat daar wat aan gedaan wordt. Ik vind eerder dat men zonder problemen té ver mocht gaan, en dat ongestraft of met hooguit een waarschuwing. EEn forummer een dik varken noemen? Geen probleem, joh.Vera schreef:Je gaat nogal snel te ver op t forum geloof ik. Ben wel benieuwd waar t precies over ging.
Gast- Gast
_Chance schreef:Darcy schreef:Reva_ schreef:Lavendel schreef:waar zijn Loser, Badeend (niet 88 (Dat is Flippin Bitch toch,,?) maar die andere ) En Kamaris?
En 5ann3 en thallo en mytuomas en sterremaan en lief_boefje en KOY en deesjemeis? Of let ik gewoon niet goed op de reacties?
Die heb ik idd allemaal nog niet gespot, of ik heb ze nog niet herkend! Edit Badeendje (200 dan toch) is er volgens mij wel maar ik weet niet of ik haar naam mag noemen
De nieuwe naam van Badeendje200 staat in de lijst. Deesjemeis had op het oude forum een ban, dus misschien weet ze niet eens dat het forum is verhuist.
Dan ben ik blind denk ik want ik zie 'm niet in de lijst staan, alleen van Badeend88!
Gast- Gast
Maple schreef:Vind je? Ik vind dat je echt een hoop mag zeggen en roepen zonder dat daar wat aan gedaan wordt. Ik vind eerder dat men zonder problemen té ver mocht gaan, en dat ongestraft of met hooguit een waarschuwing. EEn forummer een dik varken noemen? Geen probleem, joh.Vera schreef:Je gaat nogal snel te ver op t forum geloof ik. Ben wel benieuwd waar t precies over ging.Vraag me toch af waarom dat overigens een frisse wind is?
Ik heb dat allemaal niet meegekregen (ben een aantal maanden niet op t forum geweest). Ik las net je vorige post en dat gaat inderdaad echt veel te ver. De laatste keer dat ik ooit iets van haar heb gezien is echt een jaar geleden en toen deed ze nog normaal mee. Ze was alleen erg kort door de bocht, maar ook heel eerlijk.
Gast- Gast
Ik stoor me er trouwens (nog steeds) aan dat mensen (even in t algemeen, voel je niet gelijk aangevallen maple) meteen hun mening klaar hebben. Meteen sarcastische opmerkingen. Het is toch een forum? Je kan toch ook discussieren zonder meteen zo aanvallend te doen en rustig je eigen mening te geven? Ik verbaas me daar zo over, we zijn toch allen volwassen mensen? (bijna allemaal, ik ben natuurlijk nog steeds een tiener in hart en nieren)
Gast- Gast
Ongestraft of hooguit een waarschuwing, zei ik. Als iemand een ban zou krijgen, zouden we het wel merkenLagom schreef:Maple, hoe weet jij of iemand 'ongestraft' blijft?
Gast- Gast
Dat bedoel ik. Heb vlak daarna ook gezien dat haar account op non-actief was gezet, daaruit maakte ik op dat ze een ban had en dus niet zomaar weg is gebleven.
Gast- Gast
Maar als iemand jou een dik varken noemt dan vind je een waarschuwing in de eerste instantie niet genoeg begrijp ik of bedoel je het anders?
Gast- Gast
Nee, bij Deesje was het een opstapeling van alles bij elkaar. Het leek wel of ze maar door mocht gaan, eindeloos lang. Of ze waarschuwingen kreeg, geen idee, maar op een gegeven moment vroeg ik me wel af of er inmiddels geen zwaardere consequenties voor haar woorden moesten volgen. Daar doelde ik meer op. Het is niet zo dat ik vind dat iemand die mij een dik varken noemt maar meteen een officiële waarschuwing in de inbox moet krijgen, maar ik vind wel dat zo'n persoon terug gefloten moet worden in het topic zelf. En als het meerdere keren voorvalt, dan een waarschuwing, en blijft ze doorgaan, dan een ban. Dat er ook echt bovenop gezeten wordt, ik had namelijk het idee dat de angels in veel Deesje-gevallen maar deden of hun neus bloedde, terwijl ze echt overduidelijk aan het provoceren was. Dan doel ik niet alleen op de opmerkingen richting mij, maar ook opmerkingen richting anderen en discussies omtrent de PVV, islam en alle andere bevolingsgroepem die van origine niet uit Nederland komen.
Aan de andere kant vind ik een officiële waarschuwing na het iemand uitmaken voor 'dik varken' ook wel op z'n plek eigenlijk, want als een forummer besluit het kinderachtig te spelen door een medeforummer bewust uit te schelden of wat dan ook, dan mogen daar in mijn ogen ook best wel kinderachtige consequenties tegenover staan.
Aan de andere kant vind ik een officiële waarschuwing na het iemand uitmaken voor 'dik varken' ook wel op z'n plek eigenlijk, want als een forummer besluit het kinderachtig te spelen door een medeforummer bewust uit te schelden of wat dan ook, dan mogen daar in mijn ogen ook best wel kinderachtige consequenties tegenover staan.
Gast- Gast
Ok je wilt dus dat deze persoon in het openbaar een waarschuwing krijgt maar deze nog niet officieel is? Lijkt mij gewoon een waarschuwing waard en volgens mij was het bij twee waarschuwingen een ban. Blijkbaar is ze toch te ver gegaan want je krijgt niet zomaar een ban, daar gaan eerst waarschuwingen aan vooraf. Dus of de angels deden alsof hun neus bloedde geloof ik niet zo. Ach, who cares... Ben blij dat ze weg is. Ik heb haar erop aangesproken over het feit dat ze mijn vriend een aap noemde en toen bood ze haar excuses aan. Ze bedoelde niet mijn vriend. Tja, zulke gedachtengangen kan ik dan al helemaal niet meer volgen. Bij mij heb je het dan wel verprutst.
Gast- Gast
Dik varken
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Lagom schreef:TGR schreef:Dik varken
Foei!
Volgens mij is Maple best een slank varken inmiddels.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Lagom schreef:Ok je wilt dus dat deze persoon in het openbaar een waarschuwing krijgt maar deze nog niet officieel is? Lijkt mij gewoon een waarschuwing waard en volgens mij was het bij twee waarschuwingen een ban. Blijkbaar is ze toch te ver gegaan want je krijgt niet zomaar een ban, daar gaan eerst waarschuwingen aan vooraf. Dus of de angels deden alsof hun neus bloedde geloof ik niet zo. Ach, who cares... Ben blij dat ze weg is. Ik heb haar erop aangesproken over het feit dat ze mijn vriend een aap noemde en toen bood ze haar excuses aan. Ze bedoelde niet mijn vriend. Tja, zulke gedachtengangen kan ik dan al helemaal niet meer volgen. Bij mij heb je het dan wel verprutst.
Nouja, zie toevoeging in m'n laatste alinea vorige post. Eigenlijk mag er best een officiële waarschuwing tegenover staan, vind ik ergens dus ook wel.
Ze was idd te ver gegaan, maargoed, zie daarvoor mijn post 2 pagina's terug.
TGR:
Gast- Gast
Pagina 8 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Pagina 8 van 9
Permissies van dit forum: