Wie mis je en wié is nu wíe
+24
SarahKey
AppleGreen
nina
Zwelgje
_Inge_
CaptainSpectacular
Blair
Blond
Caresses
Zwerver
mzcharlotte
M_as
Oasis
RYW
Snoes
Dora
Prosecco
Bolleke
Monte
JD
_Muppit
Cassiopeia
Lavendel
Caro
28 plaatsers
Pagina 5 van 9
Pagina 5 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Wie mis je en wié is nu wíe
Ja, bijvoorbeeld haar echte naam of zo? Die weet ik namelijk ook niet haha!Snoes schreef:Dan zal jij toch een stuk meer over haar geweten moeten hebben dan alleen maar het feit dat ze kapster is?
Gast- Gast
Ze forumde toen onder haar eigen naam. Maar naast dat ze kapper was en haar voornaam (en de provicie waarin ze woonde) wist ik niets. je hoeft maar een paar keer bepaalde info op het forum te gooien en mensen kunnen, als ze zouden willen, wel achter je identiteit komen.Sushi schreef:Ja, bijvoorbeeld haar echte naam of zo? Die weet ik namelijk ook niet haha!Snoes schreef:Dan zal jij toch een stuk meer over haar geweten moeten hebben dan alleen maar het feit dat ze kapster is?
Gast- Gast
Auxo schreef:Maar IrmaLaPoes is er toch nog gewoon onder die naam?Gloria schreef:Is Cassiopeia niet gewoon IrmaLaPoes? Ze hebben in ieder geval dezelfde avatar.
Ik zag het laatst ook inderdaad, dat we dezelfde avatar hebben (dacht al; huh? Heb ik daar op gereageerd??)
Zal eventjes een andere uitzoeken.
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben ook nog steeds aanwezig. Zelfde naam, andere avatar.
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
Deze avatar is lief!IrmaLaPoes schreef:Auxo schreef:Maar IrmaLaPoes is er toch nog gewoon onder die naam?Gloria schreef:Is Cassiopeia niet gewoon IrmaLaPoes? Ze hebben in ieder geval dezelfde avatar.
Ik zag het laatst ook inderdaad, dat we dezelfde avatar hebben (dacht al; huh? Heb ik daar op gereageerd??)
Gast- Gast
Ik snap wel waarom maar ik vind het stom het is toch gewoon een forumnaam? Niks geheims aan ofzo?Cimic schreef:Storm schreef:Ah zo waarom schrijf je die naam met een puntje erin?
Jep RYW heeft gelijk. Vandaag dat puntje
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ze forumde toen onder haar eigen naam. Maar naast dat ze kapper was en haar voornaam (en de provicie waarin ze woonde) wist ik niets. je hoeft maar een paar keer bepaalde info op het forum te gooien en mensen kunnen, als ze zouden willen, wel achter je identiteit komen.Sushi schreef:Ja, bijvoorbeeld haar echte naam of zo? Die weet ik namelijk ook niet haha!Snoes schreef:Dan zal jij toch een stuk meer over haar geweten moeten hebben dan alleen maar het feit dat ze kapster is?
Ik vind dat zo niet boeiend he... Al zou men mijn adres weten, wat dan nog... Ze maakt er zelf zo'n heisa van dat je gaat zoeken. Als ze dat niet had gedaan, had je het dan ook gezocht? Denk het niet...
Gast- Gast
Na enkele maanden te zijn weggeweest gaat het nog steeds over het beroep van Cathy? Waarom doet ze daar toch zo geheim over? Ben wel blij nu te weten dat ze dus echt gewoon kapster is. Ik had echt hele gekke grote ideeën over haar beroep.
Gast- Gast
Nee tuurlijk niet. Maar als iemand gaat roepen dat ze anoniem is en dat we er toch niet achter komen dat krijg ik een soort van bewijsdrang En als je dan ook nog een bedrijfje op je naam hebt staan, dan is er best wat over je te vinden op internet.Lagom schreef:Smikkell schreef:Ze forumde toen onder haar eigen naam. Maar naast dat ze kapper was en haar voornaam (en de provicie waarin ze woonde) wist ik niets. je hoeft maar een paar keer bepaalde info op het forum te gooien en mensen kunnen, als ze zouden willen, wel achter je identiteit komen.Sushi schreef:Ja, bijvoorbeeld haar echte naam of zo? Die weet ik namelijk ook niet haha!Snoes schreef:Dan zal jij toch een stuk meer over haar geweten moeten hebben dan alleen maar het feit dat ze kapster is?
Ik vind dat zo niet boeiend he... Al zou men mijn adres weten, wat dan nog... Ze maakt er zelf zo'n heisa van dat je gaat zoeken. Als ze dat niet had gedaan, had je het dan ook gezocht? Denk het niet...
Gast- Gast
haha ja Smikkel ik begrijp wel wat je bedoelt. Ik vind dat soort dingen meestal heel oninteressant, maar sinds het steeds bleef terugkomen en ze er zo'n big thing van maakte begon ik écht nieuwsgierig te worden.
Gast- Gast
Auxo schreef:Deze avatar is lief!IrmaLaPoes schreef:Auxo schreef:Maar IrmaLaPoes is er toch nog gewoon onder die naam?Gloria schreef:Is Cassiopeia niet gewoon IrmaLaPoes? Ze hebben in ieder geval dezelfde avatar.
Aww, dankjewel! Vind ik ook
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Komt Kreng op Yes eigenlijk nog mee?
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Ik wilde graag gewoon als Reva hier posten en heb dat account ook aangemeld, maar aanmelden gaat elke keer fout. Dan zegt hij dat het wachtwoord niet klopt etc, terwijl ik precies de gegevens invoer van de registratiemail. Dus nu maar Reva_
Gast- Gast
Ging GGH ook mee? Of toch niet?
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar! Zou ik wel leuk vinden!Purple schreef:Is Loekie22 ook meegekomen?
Zwerver- Ratel
Ik kom er net per toeval achter dat ze er wel weer is maar onder een nieuwe naam. Ze heeft hier en op het oude forum hetzelfde topic geopend.wc-eend schreef:Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar! Zou ik wel leuk vinden!Purple schreef:Is Loekie22 ook meegekomen?
Gast- Gast
En Kwaksnol? haha is de eindelijk van die vreselijke naam af
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Lavendel schreef:En Kwaksnol? haha is de eindelijk van die vreselijke naam af
Dat is WC-eend!
Gast- Gast
Stukken beter hahaMinella schreef:Lavendel schreef:En Kwaksnol? haha is de eindelijk van die vreselijke naam af
Dat is WC-eend!
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Kreng op yes mis ik. Zij heeft altijd wel een goede inbreng in serieuze topics.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Jaaa ik ben een stukje verbeterd! HahaLavendel schreef:En Kwaksnol? haha is de eindelijk van die vreselijke naam af
Zwerver- Ratel
Storm schreef:Ik ben benieuwd wie Prosecco is.
Volgens mij komt Prosecco van het ElleGirl forum (waar men haar niet zo mag).
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Pagina 5 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Pagina 5 van 9
Permissies van dit forum: