Welk cijfer geef jij je relatie en waarom?
+19
Moon
samantjuh89
Gizmo
Merai
Engeldebengel
Travelgurly
Niekske
Oasis
loura
RYW
Mari
Atelier Madame
Beachgirl
juf_1984
RioolSpook
Silver
Snoes
smooch
Ringling
23 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Welk cijfer geef jij je relatie en waarom?
Jen_ schreef:Een 8.5 denk ik Het is echt de man waarvan ik weet dat wij bij elkaar horen, het klopt gewoon.
+1, niets aan toe te voegen
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ga voor een 7,5 denk ik... we hebben het superleuk samen, maar ik (en hij eigenlijk ook ) baal er soms van dat hij veel te veel nadenkt. Studie, werken, wonen... hij blijft nadenken en twijfelen en hakt geen knopen door. Hij twijfelt gelukkig niet aan ons hoor maar ik zou wel willen dat hij wat impulsiever was, zijn hart volgen, beslissingen gaat nemen. Maar daar gaat aan gewerkt worden, dus ik hoop over een tijdje ene hoger cijfer te kunnen geven!
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
loura schreef:RYW schreef:Goh, moeilijk om zo in cijfers te zetten. Een dikke 9 denk ik. Of hoger. Zo nu en dan is er wel eens iets even niet leuk, maar dat zijn kleine dingen. We zijn gewoon heel happy met elkaar en hebben al veel zware dingen meegemaakt samen, maar we hebben het gewoon zo fijn samen. We zijn ook na 2,5 jaar nog heel heel verliefd op elkaar
Ik wil later zo'n bejaard stel worden dat hand in hand over straat gaat
Ik hetzelfde idd We hebben geen hele zware periodes meegemaakt dat niet maar wel ruim 2 jaar samen en heel gelukkig! Nooit ruzie, hij behandeld mij als een prinses
Super toch fijn dat je er zo gelukkig mee bent! De zware dingen die wij hebben meegemaakt waren geen problemen tussen ons, gelukkig, maar van buitenaf, zegmaar, en die hebben we samen overwonnen. Dat schept wel een band maar het risico is dat het gelijk zo zwaar en serieus wordt. Maar dat is niet zo, het is nog steeds gewoon heel heel leuk!
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Een 9,5 ! hij geeft met gevoel dat niemand anders me ooit gegeven heeft.zoveel zekerheid, vertrouwen en liefde.
hij verrast me met zoveel dingen. als we ergens op visite zijn kan hij me zo intens aankijken, zo naar me kijken hoe gek ie op me , en dan terwijl we bij andere zitten stuurt hij me een lieve sms.
Verder zorgt hij zo goed voor me, wil zo graag een goede zorgloze en gezonde toekomst met me.
zucht....waar geen 10, omdat hij er doordeweeks niet is (hij zit in het leger) en dat maakt net 0,5 punt uit haha.
Alhoewel.....in de weekenden spat de liefde ervanaf! mis hem doordeweek erg, maar het blijft nu al zo lang leuk! en echt op en top als hij thuis is....zucht vanavond is hij er weer
hij verrast me met zoveel dingen. als we ergens op visite zijn kan hij me zo intens aankijken, zo naar me kijken hoe gek ie op me , en dan terwijl we bij andere zitten stuurt hij me een lieve sms.
Verder zorgt hij zo goed voor me, wil zo graag een goede zorgloze en gezonde toekomst met me.
zucht....waar geen 10, omdat hij er doordeweeks niet is (hij zit in het leger) en dat maakt net 0,5 punt uit haha.
Alhoewel.....in de weekenden spat de liefde ervanaf! mis hem doordeweek erg, maar het blijft nu al zo lang leuk! en echt op en top als hij thuis is....zucht vanavond is hij er weer
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
Een 8,5!
Ik heb bij hem het gevoel dat we heel oud kunnen worden samen. We zijn zo gelukkig! Hij is de allerliefste voor mij.
Wel een nadeel is dat ik door eerdere slechte ervaringen nog steeds een beetje onzeker ben. Ik weet dat die onzekerheid onzin is, maar het slijt steeds meer.
Ik heb bij hem het gevoel dat we heel oud kunnen worden samen. We zijn zo gelukkig! Hij is de allerliefste voor mij.
Wel een nadeel is dat ik door eerdere slechte ervaringen nog steeds een beetje onzeker ben. Ik weet dat die onzekerheid onzin is, maar het slijt steeds meer.
Engeldebengel- Zwijger
- Aantal berichten : 9
Punten : 10
Registratiedatum : 07-12-10
Ik geef mijn relatie een 10. Dat klinkt echt freakin' freaky, maar ik kan gewoon niets bedenken dat niet goed is. Ja, we hebben wel eens een discussie, maar dat maakt het voor mij juist de perfecte relatie. Oke, we zijn nog maar een half jaar samen en we zijn nog dolverliefd, maar ik zie ons echt oud worden samen:).
Gast- Gast
Ik geef mijn relatie ook een dikke 9,5! We hebben het simpelweg heel erg goed samen! We hebben in de 2,5 jaar dat we samenzijn al een hoop meegemaakt (van buiten- en binnenaf) en zijn hier samen alleen maar veel sterker en zekerder uit gekomen. Het voelt ontzettend goed, op alle fronten, dit is de man met wie ik oud word!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Momenteel een dikke vette 8. Ik geloof niet in 10en in ieder geval, er is altijd ruimte voor verbetering/verandering.
Het enige wat op dit moment niet lekker loopt, is dat ik te weinig werk ( buiten mijn schuld om ) en daardoor hebben we geldissues. Daar baalt hij terecht van, maar dat gaat langzaamaan steeds beter.
Ook heeft mijn vriend steeds meer begrip voor mijn angststoornis en paniekaanvallen.
En de seks is ook zwaar oké, de intimiteit nog beter.
Ik heb de afgelopen weken nog nooit zoveel lieve kleine kusjes op mn voorhoofd/wangen/neus gehad. Mijn vriend gaat ook never de deur uit zonder mij een kusje te geven.
Edit: wij zijn sinds juni 2003 samen. Ik zag powerbabe een 10 geven aan haar relatie, maar dat kan ik me best indenken na 6 maanden samen. Mar ik vind een dikke vette 8 voor een relatie van 7 jaar en 9 maanden heel, héél oke
Het enige wat op dit moment niet lekker loopt, is dat ik te weinig werk ( buiten mijn schuld om ) en daardoor hebben we geldissues. Daar baalt hij terecht van, maar dat gaat langzaamaan steeds beter.
Ook heeft mijn vriend steeds meer begrip voor mijn angststoornis en paniekaanvallen.
En de seks is ook zwaar oké, de intimiteit nog beter.
Ik heb de afgelopen weken nog nooit zoveel lieve kleine kusjes op mn voorhoofd/wangen/neus gehad. Mijn vriend gaat ook never de deur uit zonder mij een kusje te geven.
Edit: wij zijn sinds juni 2003 samen. Ik zag powerbabe een 10 geven aan haar relatie, maar dat kan ik me best indenken na 6 maanden samen. Mar ik vind een dikke vette 8 voor een relatie van 7 jaar en 9 maanden heel, héél oke
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Momenteel een dikke vette 8. Ik geloof niet in 10en in ieder geval, er is altijd ruimte voor verbetering/verandering.
Mijn vriend gaat ook never de deur uit zonder mij een kusje te geven.
Hihi, wij gaan ook nooit de deur uit zonder kusje te geven. Ook altijd voor het slapen gaan, en voordat we beginnen met eten...
Mijn vriend riep meteen 10! Toen ik zei dat dat te hoog was: 9,5! Ik vind het een 9, perfectie kan niet. Ik zei tegen hem: Perfecte relatie kan niet, maar wij zijn wel perfect voor elkaar
En vriend zei hetzelfde als jij; nog ruimte voor verbetering
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Dan denken we t zelfde Gizmo!
Mijn vriend zei trouwens: "zit je weer op dat wijvenforum?"
Mijn vriend zei trouwens: "zit je weer op dat wijvenforum?"
Gast- Gast
Gizmo- Prater
Mijn vriend gaat ook nooit de deur uit (en andersom ook niet) zonder mij een kusje te geven. En ook voordat we gaan slapen, als we opstaan, als we thuiskomen van het werk etc etcGizmo schreef:Tea-Leaf schreef:Mijn vriend gaat ook never de deur uit zonder mij een kusje te geven.
Hihi, wij gaan ook nooit de deur uit zonder kusje te geven. Ook altijd voor het slapen gaan, en voordat we beginnen met eten...
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ooooh, wat ontzettend lief zegPowerbabe schreef:Ik geef mijn relatie een 10. Dat klinkt echt freakin' freaky, maar ik kan gewoon niets bedenken dat niet goed is. Ja, we hebben wel eens een discussie, maar dat maakt het voor mij juist de perfecte relatie. Oke, we zijn nog maar een half jaar samen en we zijn nog dolverliefd, maar ik zie ons echt oud worden samen:).
Gast- Gast
Snoes schreef:Mijn vriend gaat ook nooit de deur uit (en andersom ook niet) zonder mij een kusje te geven. En ook voordat we gaan slapen, als we opstaan, als we thuiskomen van het werk etc etcGizmo schreef:Tea-Leaf schreef:Mijn vriend gaat ook never de deur uit zonder mij een kusje te geven.
Owja, die van het thuiskomen was ik vergeten En uiteraard ook heel veel kusjes tussendoor hihi
Gizmo- Prater
10! Na 7 jaar samen, en 1 maand getrouwd!
samantjuh89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 86
Punten : 141
Registratiedatum : 02-01-11
Zowel mijn vriend als ik geven onze relatie een 9. Op een enkel punt zou die kunnen verbeteren maar perfect hoeft nou ook weer niet Verder zijn we wel blij met elkaar haha.
Moon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 383
Punten : 445
Registratiedatum : 17-11-10
Op dit moment een 7. Kan nog wel wat worden verbeterd, zit niet helemaal lekker in mijn vel en dat heeft zn weerslag wel op onze relatie.. We zijn nog niet zo lang samen dus wordt denk ik wel nog wat beter als ik weer wat beter in mijn vel zit
Gast- Gast
Ik vind het trouwens heel leuk om te lezen dat iedereen zo gelukkig is in zijn relatie
Gast- Gast
appeltje schreef:Ik vind het trouwens heel leuk om te lezen dat iedereen zo gelukkig is in zijn relatie
+1
Gast- Gast
Een 10, we gaan 100% voor elkaar. Natuurlijk zijn er ook wel eens kleine dingen en moeilijkheden, maar die lossen we altijd snel op samen. We praten er dan ook echt over op een manier dat het de volgende keer soepeler zal gaan. Juist doordat we altijd ons gevoel kunnen uitspreken en begrijpen waarom de ander op een bepaalde manier reageert blijft onze relatie helemaal goed. Het gaat zelfs beter dan ooit, omdat je elkaar steeds beter leert kennen en snapt waarom iemand ergens op een bepaalde manier op reageert.
Gast- Gast
tamm86 schreef:Inderdaad een dikke 9!
Binnen onze relatie kan ik alles kwijt, kan ik mezelf zijn en tijd voor mijn eigen dingen vinden.
We laten elkaar vrij, maar doen ook heel veel samen of met onze vrienden.
Ik ben heel erg gelukkig binnen mijn relatie, al hebben we natuurlijk af en toe onze meningsverschillen en/of commentaar maar dat is na een paar minuten weer over.
We zijn inmiddels 5 jaar samen, waarvan 3 jaar samenwonend, en ik kan eerlijk zeggen dat ik mijn vriend voor de volle 100% vertrouw en nergens meer van schrik of van opkijk. Het is heerlijk burgerlijk en stabiel, en dat heb ik jarenlang gezocht.
+1. Met als verschil dat wij 4 jaar samen zijn waarvan 3,5 samenwonend en bijna 1 jaar getrouwd .
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Een 8! Omdat ik steeds meer van hem leer kennen en het allemaal leuk is en "maar" een 8 omdat we veel nog niet van elkaar weten!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Op dit moment een 7,5. het is wel eens hoger geweest, maar er is een aantal maanden geleden iets gebeurd waardoor het vertrouwen toen weg was. we zijn nu weer hard bezig om het vertrouwen in elkaar terug te krijgen, en dan zie ik het cijfer zeker stijgen richting de 9!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Een 6,5 denk ik. Aangezien het gebrek aan intiem zijn wel heel groot is. En we praten wat minder goed. Ik ben een twijfelkont maar kan mijn twijfels niet goed uitspreken uit angst hem te kwetsen. Maar hij is wel lief. Dat maakt mij nog stommer.
Gast- Gast
Een 9. We hebben het heel erg leuk samen en ik ben eigenlijk heel erg tevreden over onze relatie
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Welk cijfer geef jij je seksleven?
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Waarom is JOUW relatie zo leuk?
» Waarom vind jij je relatie zo fijn?
» waarom heb ik een relatie nodig om me fijn te voelen
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Waarom is JOUW relatie zo leuk?
» Waarom vind jij je relatie zo fijn?
» waarom heb ik een relatie nodig om me fijn te voelen
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: