Seks voor geld?
+20
Merai
Toet
Makamba
Jeanette
Shisha
SoGood
Bolleke
Mamsie
tess05
Serena
Janelie
Sugarfall
Arwyn
Sweety
Tania
Pussycat
Pluk
Caresses
VeryCherry
Coccinelle
24 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Seks voor geld?
@Janelie, dat is het ook.. Ik ben daardoor heel wantrouwend en jaloers geworden, maar gelukkig heb ik daarna een vent ontmoet die me het gevoel geeft dat ik enige vrouw op de wereld ben (zoals Rihanna dat zo mooi zingt, lol) dus dat is helemaal goed gekomen;)
Gast- Gast
Als de man in kwestie er een beetje goed uitziet zou ik het wel doen.
Makkelijker kun je toch geen geld verdienen?
Makkelijker kun je toch geen geld verdienen?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik heb een relatie die ik absoluut niet op het spel wil zetten dus nu zou ik het zeker niet doen, maar als ik vrijgezel was en de man was niet afzichtelijk.. Ik vraag me af hoeveel meiden er in die situatie echt nee zouden zeggen, ik in ieder geval niet.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind het bedrag sowieso te laag.
Minimaal 100 000 euro..
Ik heb wel een relatie.. Maar als het een schone man zou zijn, die lekker ruikt en er okee uit ziet dan zou ik het wel doen denk ik.. Ik zou wel me vriend opbellen haha.. (weet niet of hij het goed vind.. ) Ik zou het wel goed vinden als een vrouw hem dat aanbiedt trouwens. Maar wel als we het er beide mee eens zijn dat dat geld in een koophuisje gestopt gaat worden
Minimaal 100 000 euro..
Ik heb wel een relatie.. Maar als het een schone man zou zijn, die lekker ruikt en er okee uit ziet dan zou ik het wel doen denk ik.. Ik zou wel me vriend opbellen haha.. (weet niet of hij het goed vind.. ) Ik zou het wel goed vinden als een vrouw hem dat aanbiedt trouwens. Maar wel als we het er beide mee eens zijn dat dat geld in een koophuisje gestopt gaat worden
Gast- Gast
Punk'd schreef:Ik vind het bedrag sowieso te laag.
Minimaal 100 000 euro..
Ik lees net me stukje na, en kreeg ineens de kriebels.. Misschien doe ik het toch niet whahahaha
Gast- Gast
Niet alleen in de oertijd maar ook nog een paar eeuwen geleden en toen scheten wij Nederlanders ook nog naast de tafel op de vloer om vervolgens weer verder te dineren..Storm schreef:Haha Donnaa, er ligt toch wel een bepaalde taboe op seks voor geld. Hoe dat komt weet ik eigenlijk niet, en als je er over na denkt is het toch best raar dat het een taboe is.
Hetzelfde als naakt over straat gaan, dat deden ze in de oertijd toch ook. We worden toch ook naakt geboren.
Gast- Gast
Sogood schreef:Laat mij een slettebak zijn, maar stel het is een leukerd, en ik zou single zijn. Ehm.. Zou er toch wel serieus over nadenken. Voor 25000 wil ik af en toe best even mijn principes opzij zetten.
Hahaha gelukkig ben ik niet de enige die er zo over denkt..
Gast- Gast
sja ik ben helemaaaaal geen makkelijk type dat makkelijk het bed in duikt ofzo hoor....maar dit zou ik wel doen.
25.000 is een hoop geld, en zolang het geen kerel van 70 is met een vies zweterig hoofd en een dikke buik....zou ik het denk ik wel doen...
25.000 is een hoop geld, en zolang het geen kerel van 70 is met een vies zweterig hoofd en een dikke buik....zou ik het denk ik wel doen...
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Als ie leuk een schoon is : ja.. maar ik ben best kieskeurig
Zoals eerder is gezegd eigenlijk een ONS met een extraatje
Maar nu zie ik het echt zo voor me dat één of andere koningszoon een dodelijke ziekte heeft die alleen kan worden genezen door binnen 30 minuten seks te hebben met een 'schone jonkvrouw' hihi en dat hij dat toevallig krijgt te horen als hij bij jou in de straat loopt.. teveel fantasie
Zoals eerder is gezegd eigenlijk een ONS met een extraatje
Maar nu zie ik het echt zo voor me dat één of andere koningszoon een dodelijke ziekte heeft die alleen kan worden genezen door binnen 30 minuten seks te hebben met een 'schone jonkvrouw' hihi en dat hij dat toevallig krijgt te horen als hij bij jou in de straat loopt.. teveel fantasie
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
Lagom schreef:Als de vent in kwestie wel ok is en hij staat werkelijk zo voor mijn deur met gegarandeerd dat geld zou ik toch wel even twijfelen denk ik . Maar als je het me zo zou vragen zeg ik ook nee... Ik ga er alleen niet echt vanuit dat dit gaat gebeuren haha!
Zo denk ik er ook over.
Gast- Gast
Alleen als het een lekker ding is waar ik zonder dat geld ook wel mee naar bed zou willen. En dan zou ik er ook geen moeite mee hebben eigenlijk.
Gast- Gast
Ik denk dat mijn vriend het niet heel tof zou vinden, dus vandaar dat ik NU nee zou zeggen.
Anders, direct 'ja'!
Anders, direct 'ja'!
jena- Fluisteraar
- Aantal berichten : 228
Punten : 248
Registratiedatum : 26-11-10
Punk'd schreef:Ik vind het bedrag sowieso te laag.
Minimaal 100 000 euro..
Voor dat geld heeft ie een tophoer op de wallen.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10
Nee, ik ben niet te koop. Voor geen enkel geld. Seks is iets exclusiefs voor mij en mijn vriend.
Gast- Gast
Als het geen oude viezige man is zou ik het wel doen hoor. Ik kan sex heel makkelijk los zien van liefde.
Gast- Gast
Babydoll schreef:Punk'd schreef:Ik vind het bedrag sowieso te laag.
Minimaal 100 000 euro..
Voor dat geld heeft ie een tophoer op de wallen.
hahaha ja, je moet iets kunnen wensen he
Gast- Gast
Purple schreef:Als het geen oude viezige man is zou ik het wel doen hoor. Ik kan sex heel makkelijk los zien van liefde.
Dat heeft er toch weinig mee te maken? Ik kan seks en liefde ook los van elkaar zien, maar dat vind ik iets anders dan mijn lichaam verkopen.
Gast- Gast
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Seks voor geld
» seks voor de bevalling
» N.a.v. Hoe oud was je?;Wat vind jij te jong voor seks?
» Hoe vaak seks is 'normaal' voor jou? En je partner?
» Ouders bieden kind aan voor seks.
» seks voor de bevalling
» N.a.v. Hoe oud was je?;Wat vind jij te jong voor seks?
» Hoe vaak seks is 'normaal' voor jou? En je partner?
» Ouders bieden kind aan voor seks.
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: