Seks voor geld?
+20
Merai
Toet
Makamba
Jeanette
Shisha
SoGood
Bolleke
Mamsie
tess05
Serena
Janelie
Sugarfall
Arwyn
Sweety
Tania
Pussycat
Pluk
Caresses
VeryCherry
Coccinelle
24 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Seks voor geld?
_Donnaa schreef:
Hmm, dat was ik er vergeten bij te zetten.. Het moest nette heer zijn i.p.v. heer haha..
Maar wat voor een nette heer doet zomaar uit het niets zo'n oneerbiedig voorstel ?
Gast- Gast
Iewh, ik moet zo nog naar de stad, maar nu is in mijn ogen iedere oude vent een potentiële ransaap
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Darcy schreef:
Ja precies, ik zou daar ook minder problemen mee hebben. Ach en ik neem het ook niet zo heel serieus, wanneer komt er nou echt iemand met zo'n indecent proposal?
Ik denk dat de kans niet zo groot is dat één van ons dat zal overkomen..
Gast- Gast
Nee precies CL....ik kan me zó voorstellen dat je het doet, want schuldenvrij zijn geeft zoveel meer vrijheid. En seks is maar seks en puur lichamelijk. Je ziet die vent daarna nooit meer.
Aan de andere kant heb je wel kans dat je je vies en gebruikt voelt, en dat gevoel gaat wss nooit meer weg..je waardigheid is aangetast.
Aan de andere kant heb je wel kans dat je je vies en gebruikt voelt, en dat gevoel gaat wss nooit meer weg..je waardigheid is aangetast.
Gast- Gast
Als de vent in kwestie wel ok is en hij staat werkelijk zo voor mijn deur met gegarandeerd dat geld zou ik toch wel even twijfelen denk ik . Maar als je het me zo zou vragen zeg ik ook nee... Ik ga er alleen niet echt vanuit dat dit gaat gebeuren haha!
Gast- Gast
CherrieLola schreef:Iewh, ik moet zo nog naar de stad, maar nu is in mijn ogen iedere oude vent een potentiële ransaap
Nu kun je gewoon een sneeuwbal gooien en snel wegrennen, gelukkig is er sneeuw!
Gast- Gast
Een nette heer... Ja misschien wel. Als het puur voor de seks is. Maar aan de andere kant.. Ik weet niet. Ik twijfel..
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Storm schreef:Nee precies CL....ik kan me zó voorstellen dat je het doet, want schuldenvrij zijn geeft zoveel meer vrijheid. En seks is maar seks en puur lichamelijk. Je ziet die vent daarna nooit meer.
Ik denk dat ik dacht echt het ergste zou vinden. Dat je waardigheid enorm is aangetast. En ik zou me zooo vies voelen. Dan heb je wel het geld, maar dan kan je ontzettend met jezelf in de knoop komen. Dan heb ik liever geen geld, maar wel een leuke moeder voor mijn zoon zijn, dan dat ik 'rijk' ben, maar zelf een wrak waar mijn zoon niks aan heeft...
Ik ook en ik zou het doen.. In principe heb je gewoon een one night stand, met een extraatjeLagom schreef:Als de vent in kwestie wel ok is en hij staat werkelijk zo voor mijn deur met gegarandeerd dat geld zou ik toch wel even twijfelen denk ik .
Gast- Gast
June schreef:CherrieLola schreef:Iewh, ik moet zo nog naar de stad, maar nu is in mijn ogen iedere oude vent een potentiële ransaap
Nu kun je gewoon een sneeuwbal gooien en snel wegrennen, gelukkig is er sneeuw!
En dan per ongeluk er een ijsbal van maken (A)
Het ligt er ook grotendeels aan hoe je er zelf mee omgaat. Het hóeft geen trauma te zijn.CherrieLola schreef:Dan heb ik liever geen geld, maar wel een leuke moeder voor mijn zoon zijn, dan dat ik 'rijk' ben, maar zelf een wrak waar mijn zoon niks aan heeft...[/b]
Gast- Gast
Storm schreef:Het ligt er ook grotendeels aan hoe je er zelf mee omgaat. Het hóeft geen trauma te zijn.CherrieLola schreef:Dan heb ik liever geen geld, maar wel een leuke moeder voor mijn zoon zijn, dan dat ik 'rijk' ben, maar zelf een wrak waar mijn zoon niks aan heeft...[/b]
Nee dat is waar. Weet je wat het is, volgens mij is dat geld ook zo op... Zou je het dan nóg een keer doen?
Ik denk ik ook wel. De seks kan best leuk zijn! whahaha..Caresses schreef:Als ik vrijgezel zou zijn geweest had ik het voor dat bedrag wel gedaan.
Maar dan moet de man er wel een beetje goed uitzien. Een vieze lelijke kerel weiger ik dan wel.
Nu in deze situatie weiger ik sowieso. Moet er niet aan denken
Gast- Gast
Nee, want ik zou het alleen doen als ik daarmee schulden kon afbetalen. Daarna niet meer denk ik. Volgens mij raak je heel makkelijk in dat patroon en dan ben je wel echt een h.oer..
Gast- Gast
Storm schreef:Nee, want ik zou het alleen doen als ik daarmee schulden kon afbetalen. Daarna niet meer denk ik. Volgens mij raak je heel makkelijk in dat patroon en dan ben je wel echt een h.oer..
Wat is er erg aan een hoer? ieder zo zijn eigen manier toch om geld te verdienen?
Gast- Gast
Storm schreef:Nee, want ik zou het alleen doen als ik daarmee schulden kon afbetalen. Daarna niet meer denk ik. Volgens mij raak je heel makkelijk in dat patroon en dan ben je wel echt een h.oer..
Nou voor €25.000 per keer wil ik wel eens in het half jaar een gezellig uurtje met zo`n nette heer doorbrengen. Zolang er niet teveel belasting af gaat..
Dan maar iemand met het oudste beroep ter wereld..
Gast- Gast
Ik zou het niet doen.
Oké, het geld zou leuk zijn om te hebben, maar voor mij horen seks en liefde bij elkaar. Denk niet dat ik ooit zomaar met iemand het bed in zou kunnen duiken voor wie ik geen gevoelens heb! Mag de heer in kwestie nog zo'n lekker ding zijn, haha.
Oké, het geld zou leuk zijn om te hebben, maar voor mij horen seks en liefde bij elkaar. Denk niet dat ik ooit zomaar met iemand het bed in zou kunnen duiken voor wie ik geen gevoelens heb! Mag de heer in kwestie nog zo'n lekker ding zijn, haha.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Seks voor geld, hmm, mijn gevoel zegt dat ik dat nooit zou doen. Maar stel dat ik diep in de schulden zou zitten en dit was een uitweg.. Dan zou ik er misschien over denken om het toch te doen.. In feite ben je op dat moment dan wel een h.oer.
Gast- Gast
JahaaGekje schreef:Storm schreef:Nee, want ik zou het alleen doen als ik daarmee schulden kon afbetalen. Daarna niet meer denk ik. Volgens mij raak je heel makkelijk in dat patroon en dan ben je wel echt een h.oer..
Wat is er erg aan een hoer? ieder zo zijn eigen manier toch om geld te verdienen?
Gast- Gast
Dat denk ik dus ook, want geld is in zeker opzicht toch wel verslavend, zeker als je het niet hebt.
Echt seks zou ik niet doen, ook niet als ik in de schulden zou zitten, ik weet nu al 100% zeker dat ik me daarna doodongelukkig zou voelen. En mocht ik een relatie hebben zou ik het helemaal niet doen, want ik geloof niet dat een relatie daarna nog hetzelfde kan zijn, ook niet als je vriend het ''goed'' vind. Ik denk dat je daar na een langere tijd ook nog wel problemen door kunt krijgen, dat een van de twee het toch niet kan vergeten, zoiets. Dat je elkaar toch anders gaat zien.
Aftrekken zou ik denk ik wel doen, als de man er schoon en verzorgd uitziet, iemand waarmee ik na een avondje stappen ook zoiets zou kunnen doen, niet zo'n man die ik nog niet eens normaal een hand zou willen geven.
Aftrekken zou ik denk ik wel doen, als de man er schoon en verzorgd uitziet, iemand waarmee ik na een avondje stappen ook zoiets zou kunnen doen, niet zo'n man die ik nog niet eens normaal een hand zou willen geven.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
In deze positie zou ik het niet doen, maar als je het geld echt heel erg hard nodig hebt en dan niet alleen voor jezelf zou ik het wel doen. Die vernedering kom ik dan ook wel weer te boven..
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Janelie schreef:In deze positie zou ik het niet doen, maar als je het geld echt heel erg hard nodig hebt en dan niet alleen voor jezelf zou ik het wel doen. Die vernedering kom ik dan ook wel weer te boven..
Dus als je een one night stand hebt is er niks aan de hand, maar zodra je er geld voor krijgt is het ineens vernederend?
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Janelie schreef:In deze positie zou ik het niet doen, maar als je het geld echt heel erg hard nodig hebt en dan niet alleen voor jezelf zou ik het wel doen. Die vernedering kom ik dan ook wel weer te boven..
Dus als je een one night stand hebt is er niks aan de hand, maar zodra je er geld voor krijgt is het ineens vernederend?
Ja dat is voor heel veel vrouwen toch zo. Geld ervoor = hoereren = vernederend (niet per se, maar even algemeen gemaakt)
Gast- Gast
Haha Donnaa, er ligt toch wel een bepaalde taboe op seks voor geld. Hoe dat komt weet ik eigenlijk niet, en als je er over na denkt is het toch best raar dat het een taboe is.
Hetzelfde als naakt over straat gaan, dat deden ze in de oertijd toch ook. We worden toch ook naakt geboren.
Hetzelfde als naakt over straat gaan, dat deden ze in de oertijd toch ook. We worden toch ook naakt geboren.
Gast- Gast
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Seks voor geld
» seks voor de bevalling
» N.a.v. Hoe oud was je?;Wat vind jij te jong voor seks?
» Hoe vaak seks is 'normaal' voor jou? En je partner?
» Ouders bieden kind aan voor seks.
» seks voor de bevalling
» N.a.v. Hoe oud was je?;Wat vind jij te jong voor seks?
» Hoe vaak seks is 'normaal' voor jou? En je partner?
» Ouders bieden kind aan voor seks.
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: