Grijs laminaat
+3
Jerry
Sarah1985
ilse2
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Grijs laminaat
Hallo,
Ik was benieuwd of er hier iemand grijs laminaat heeft?
Ik wil namelijk een huisje gaan huren en daar ligt grijs laminaat in dat nog helemaal netjes is. Dit kan ik zo overnemen alleen ik vraag me af wat voor meubels (kleur) daar mooi bij staat.
Ik hoop dat jullie tips of het liefst foto's hebben..
Groetjes
Ik was benieuwd of er hier iemand grijs laminaat heeft?
Ik wil namelijk een huisje gaan huren en daar ligt grijs laminaat in dat nog helemaal netjes is. Dit kan ik zo overnemen alleen ik vraag me af wat voor meubels (kleur) daar mooi bij staat.
Ik hoop dat jullie tips of het liefst foto's hebben..
Groetjes
ilse2- Zwijger
- Aantal berichten : 2
Punten : 4
Registratiedatum : 08-03-11
Re: Grijs laminaat
wij willen ook grijs laminaat, wij hebben witte meubels
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
wij hebben geen grijs laminaat, maar een grijze muur. En daar staat bruinig laminaat erg mooi bij. Dus waarschijnlijk staat bij grijs laminaat bruine meubels erg goed!
Dit soort kleuren staan denk wel mooi bij je vloer (ook afhankelijk van hoe grijs 't is... Heb namelijk niet echt een beeld bij grijs laminaat )
Dit soort kleuren staan denk wel mooi bij je vloer (ook afhankelijk van hoe grijs 't is... Heb namelijk niet echt een beeld bij grijs laminaat )
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben heel lichtgrijs laminaat, bijna overal ..
Wij hebben grijze/hoogglans witte/donkerbruine meubels en veel rvs in huis.
Het staat heel mooi! Vaak is het gewoon een kwestie van wennen
Zo ziet het er ongeveer uit, sorry hebben er op die foto nog geen meubels opstaan!
Wij hebben grijze/hoogglans witte/donkerbruine meubels en veel rvs in huis.
Het staat heel mooi! Vaak is het gewoon een kwestie van wennen
Zo ziet het er ongeveer uit, sorry hebben er op die foto nog geen meubels opstaan!
Gast- Gast
Wij krijgen grijs laminaat en hebben witte meubels gekocht.
Moon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 383
Punten : 445
Ik heb grijs laminaat en daarbij donkere meubels (donkerbruin/zwart en donkergrijs). De muren/deuren en keuken zijn wit en ik vind het een erg mooie combinatie.
Edit: dit dressoir heb ik
Edit: dit dressoir heb ik
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Het is ongeveer zo'n kleur.
Nu wilde ik eigenlijk een antraciete bank en verder witte meubels.. Ik ben alleen bang dat het zo'n donker/koud geheel wordt... Of denken jullie dat het wel meevalt?
Ik heb al op google rondgekeken naar interieurs met grijs laminaat maar heb nog niet echt iets kunnen vinden.
Nu wilde ik eigenlijk een antraciete bank en verder witte meubels.. Ik ben alleen bang dat het zo'n donker/koud geheel wordt... Of denken jullie dat het wel meevalt?
Ik heb al op google rondgekeken naar interieurs met grijs laminaat maar heb nog niet echt iets kunnen vinden.
ilse2- Zwijger
- Aantal berichten : 2
Punten : 4
Registratiedatum : 08-03-11
Ik denk dat dat wel meevalt. Denk zelfs dat antraciete bank en witte meubels erg mooi staan bij die kleur laminaat. Door de accecoires kun je er een warmer geheel van maken.
Gast- Gast
Ik heb grijs laminaat op de bovenverdieping. Lag hier eerst beneden en ik heb het boven gelegd. Ik heb er niet echt duidelijke foto's van, maar ik heb het gecombineerd met grijs op de muren en witte meubels (let even niet op het roze dekbed, ligt nu ook een lichtgrijze op)
Slaapkame,r alleen zie je de vloer helemaal niet hier
Andere kant slaapkamer, hier zie je de lichtgrijze kleur op de muur, de vloer lijkt hier bruiner dan in het echt
Hmm hier heb je niet veel aan. Ik zal eens nieuwe foto's gaan maken.
Slaapkame,r alleen zie je de vloer helemaal niet hier
Andere kant slaapkamer, hier zie je de lichtgrijze kleur op de muur, de vloer lijkt hier bruiner dan in het echt
Hmm hier heb je niet veel aan. Ik zal eens nieuwe foto's gaan maken.
Gast- Gast
ilse2 schreef:Het is ongeveer zo'n kleur.
Ik denk juist dat het heel mooi en warm kan lijken, in combinatie met leuke accessoires. Wij hebben alleen donker hout icm grijs en dat lijkt al niet donker, dus dan kan het met witte meubels al helemaal niet donker lijken. Ik zou mij daar geen zorgen over maken als ik jou was. Ik moet wel zeggen dat onze vloer veel lichter van kleur is, maar deze donkergrijze kleur is denk ik wel heel mooi met wit en antraciet.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Ik wil ook grijs laminaat dus hou het topic even in de gaten
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben die kleur vloer boven. Zo hebben wij het gecombineerd:
Witte meubels, grijze/witte muren en grijze/zwarte/witte accenten.
Witte meubels, grijze/witte muren en grijze/zwarte/witte accenten.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» grijs op de muur
» Laminaat in de keuken?
» antraciet grijs tegeltjes gang
» Laminaat, kosten?
» Laminaat berekenen
» Laminaat in de keuken?
» antraciet grijs tegeltjes gang