Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Laminaat in de keuken?

+10
myloon
starrrr
Rush
Makamba
Susan
Jerry
Roxi3
Char1
Sarah1985
Woezies
14 plaatsers

Ga naar beneden

Laminaat in de keuken? Empty Laminaat in de keuken?

Bericht  Woezies wo 12 okt 2011 - 7:08

Is dat handig? Laminaat van de woonkamer doortrekken naar de keuken?
Ik vind dit denk ik wel erg mooi staan!

Ik ben 'bang' dat als de vaatwasser een keer stuk gaat of iets anders met veel water dat de vloer dan stuk gaat..
Dus iemand ervaring?
Woezies
Woezies
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 162
Punten : 276
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laminaat in de keuken? Empty Re: Laminaat in de keuken?

Bericht  Sarah1985 wo 12 okt 2011 - 7:14

wij hadden het in de keuken, maar binnen een half jaar eruit omdat het vochtig werd. Nu zat onze achterdeur ook bij de keuken en bij dat gedeelte was het vochtig. Toch zou ik niet zo snel er weer voor kiezen. Wij hebben er tegels in en is ideaal
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laminaat in de keuken? Empty Re: Laminaat in de keuken?

Bericht  Char1 wo 12 okt 2011 - 7:22

De vader van een vriendin van mij heeft zelf een zaak in vloeren. Toen ik met dezelfde vraag zat heb ik hem om advies gevraagd. Hij gaf aan dat je het best kunt doen als je het mooi vindt. In het ergste geval moet je dat deel van het laminaat eruit halen bij wateroverlast, maar dan leg je alsnog in de keuken iets anders. Grote kans dat de verzekering dat betaalt.

Char1
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 464
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Overijssel

Terug naar boven Ga naar beneden

Laminaat in de keuken? Empty Re: Laminaat in de keuken?

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 8:14

Dat heb ik en ik spetter en spat wat af met water, maar niets aan de hand. Het ligt er natuurlijk ook wel aan wat voor vloer je hebt. Mijn vader heeft het ook, zelfde kwaliteit vloer, ook een hoop gespetter en gespat en ook niets verkeerd mee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Laminaat in de keuken? Empty Re: Laminaat in de keuken?

Bericht  Roxi3 wo 12 okt 2011 - 8:25

Ik heb laminaat in mijn keuken. Ik heb er eigenlijk nooit echt over nagedacht omdat mijn keuken half open is en dus een deel uitmaakt van mijn woonkamer. Het ligt er nu bijna 2 jaar in en tot nu toe heb ik nog geen problemen gehad.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laminaat in de keuken? Empty Re: Laminaat in de keuken?

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 8:44

Wij hebben het ook en totaal geen problemen mee, in het vorige huis ook gehad en echt ***kwaliteit laminaat maar ook geen problemen mee gehad. Ik denk dat het niet uitmaakt waar je laminaat hebt, als je wasmachine stuk gaat ofzo en er komt water zit je er sowieso mee, waar je dan ook laminaat hebt, idem dito als de kachel gaat lekken ofzo ..

Zo ziet het er bij ons uit ;

Laminaat in de keuken? 198257_171387782911049_100001194866618_318116_6267767_n

Wel zit er bij ons voor de achterdeur een inloopmat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Laminaat in de keuken? Empty Re: Laminaat in de keuken?

Bericht  Jerry wo 12 okt 2011 - 9:00

wij hebben het van de gang doorlopend naar de woonkamer en vervolgens doorlopend naar de keuken (super rolstoelvriendelijk huis, mocht 't ooit nodig zijn :P ). Geen vaatvasser, dus ook niet bang voor waterschade...

En als dat de enige reden is dat je 't niet doet, moet je een hele hoop dingen laten, want er kan wel van alles in je huis een keer kapot gaan...
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laminaat in de keuken? Empty Re: Laminaat in de keuken?

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 9:43

Wij hebben het, en ik vind het verschrikkelijk! De kat gooit zijn water om, er komt wat water uit de vaatwasser, de wasbak lekt, er valt iets op de grond qua vloeistof, nu staan de randen een beetje krom Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Laminaat in de keuken? Empty Re: Laminaat in de keuken?

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 9:51

Parels schreef:Wij hebben het ook en totaal geen problemen mee, in het vorige huis ook gehad en echt ***kwaliteit laminaat maar ook geen problemen mee gehad. Ik denk dat het niet uitmaakt waar je laminaat hebt, als je wasmachine stuk gaat ofzo en er komt water zit je er sowieso mee, waar je dan ook laminaat hebt, idem dito als de kachel gaat lekken ofzo ..

In mijn oude woning had ik een ander soort laminaat, dan dat wat ik nu heb, en daar hoefde maar iets te gebeuren of de randen stonden omhoog. Ik heb nu Quickstep en ik heb zelfs lekkage gehad en het laminaat ligt er nog steeds zo in als het er voor de lekkage in lag. Voor mij is dat dus echt een verschil van kwaliteit wat ik heb gemerkt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Laminaat in de keuken? Empty Re: Laminaat in de keuken?

Bericht  Susan wo 12 okt 2011 - 9:54

Wij hadden dat in ons vorige huis, het is inderdaad wel heel erg mooi, maar het risico dat je met water knoeit is natuurlijk wel groter, het laminaat stond na een paar jaar wel een beetje krom.

Wij krijgen hier binnenkort ook laminaat en ik zou het best mooi vinden om dat door te trekken in de keuken, maar ik weet nu al dat Dion daar niet voor is.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laminaat in de keuken? Empty Re: Laminaat in de keuken?

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 19:19

Wij hebben laminaat in de keuken, maar we hebben een kleine metalen strip tussen de keuken en de gang liggen zodat alleen de keuken eruit moet als er iets gebeurd (en dan maar hopen dat het laminaat wat wij hebben nog bestaat smile ).
Ik heb ook heel erg zitten twijfelen, maar uiteindelijk toch voor laminaat gekozen omdat we dat toch het mooiste vonden.
Mijn vriend wilde sowieso liever geen tegels.

Boven hebben wij het weleens gehad dat de vloer een beetje krom getrokken was ivm water/vocht. We hebben er niks mee gedaan maar het heeft zich mooi hersteld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Laminaat in de keuken? Empty Re: Laminaat in de keuken?

Bericht  Makamba wo 12 okt 2011 - 20:20

Ik heb ook laminaat in de keuken! Spijt heb ik niet, maar ik had toch wel graag iets anders gelegd. Misschien dat ik dit ooit nog een keer ga doen, maar tot nu toe gaat het goed met de laminaat. In mijn vorige woning(en) heb ik er ook nooit problemen mee gehad trouwens.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laminaat in de keuken? Empty Re: Laminaat in de keuken?

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 2:38

Wij hebben ook laminaat in de keuken, en geen spijt. Het staat erg mooi, het trekt niet meteen krom als er water opkomt pas bij veel water en langdurig dan trekt t krom. Zorg dat je wat reserve hebt zodat je het eventueel kan vervangen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Laminaat in de keuken? Empty Re: Laminaat in de keuken?

Bericht  Rush do 13 okt 2011 - 2:40

Wij hebben ook laminaat in de keuken en een vaatwasser. De vaatwasser staat overigens niet op het laminaat, dus wellicht zou de schade beperkt blijven.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Laminaat in de keuken? Empty Re: Laminaat in de keuken?

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 3:03

Maura schreef:
Parels schreef:Wij hebben het ook en totaal geen problemen mee, in het vorige huis ook gehad en echt ***kwaliteit laminaat maar ook geen problemen mee gehad. Ik denk dat het niet uitmaakt waar je laminaat hebt, als je wasmachine stuk gaat ofzo en er komt water zit je er sowieso mee, waar je dan ook laminaat hebt, idem dito als de kachel gaat lekken ofzo ..

In mijn oude woning had ik een ander soort laminaat, dan dat wat ik nu heb, en daar hoefde maar iets te gebeuren of de randen stonden omhoog. Ik heb nu Quickstep en ik heb zelfs lekkage gehad en het laminaat ligt er nog steeds zo in als het er voor de lekkage in lag. Voor mij is dat dus echt een verschil van kwaliteit wat ik heb gemerkt.

Misschien hebben we idd ook gewoon geluk gehad, natuurlijk doet kwaliteit er wel iets toe.
En volgens mij is het laminaat wat wij nu hebben ook van QuickStep.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Laminaat in de keuken? Empty Re: Laminaat in de keuken?

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 5:48

Ik heb dat in mijn 3 huurhuizen ook gehad en nooit ergens last van gehad. Een keer heb ik zelfs het laminaat verhuisd van het ene naar het andere huis, en na 2 jaar was het nog in perfecte staat. Was overigens wel een redelijk dure laminaat, van goede kwaliteit. Maar ik heb het ook altijd gewoon nat gedweild, nooit ergens last van gehad.
Nu heb ik een houten vloer, die ligt ook doorgetrokken in de keuken, maar daar durfde ik het ook niet aan om hem zo te laten liggen met de vaatwasser enzo. Dus ik heb een mat op maat laten maken die net zo breed is als de keuken. Mijn achterdeur zit ook in de keuken, dus als je binnenkomt heb je meteen een mat zodat je niet met je natte schoenen op de houten vloer staat.
Zo is het nu bij mij:
Laminaat in de keuken? Foto-ZYQAQIYQ-1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Laminaat in de keuken? Empty Re: Laminaat in de keuken?

Bericht  starrrr vr 14 okt 2011 - 8:49

Wij hebben het ook doorgetrokken naar de keuken en dat is wel mooier maar in de praktijk valt er nog weleens iets uit m,n handen of gewoon van het aanrecht af.Onze keukenvloer zit ondertussen dus vol met butsen en deuken Sad . Ik zou het dan ook niet aanraden bij gaat er de volgende keer een plavuizenvloer in!
starrrr
starrrr
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 3
Punten : 3
Registratiedatum : 14-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Laminaat in de keuken? Empty Re: Laminaat in de keuken?

Bericht  myloon vr 14 okt 2011 - 23:57

Wij hebben een gesloten keuken, maar daar laminaat in tegelvorm.
Wel heb ik inderdaad ook bij de deur naar het balkon een matje liggen.
Tot nu toe (3,5jr.) nergens geen last van wat betreft vocht of dergelijke.
myloon
myloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 311
Punten : 319
Registratiedatum : 13-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Laminaat in de keuken? Empty Re: Laminaat in de keuken?

Bericht  Vanilla Queen za 15 okt 2011 - 1:34

Mijn laminaat was een dure grap maar ik heb het zelfs doorgetrokken naar de badkamer (slaapkamer en badkamer zit in 1 ruimte) en zelfs daar gaat het prima (wel met douche-cabine natuurlijk) maar komt wel vocht op de grond met uitstappen, dus zou niet weten waarom het niet in de keuken kan.
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laminaat in de keuken? Empty Re: Laminaat in de keuken?

Bericht  Tsjip za 15 okt 2011 - 2:26

Wij hebben ook gewoon laminaat in de keuken. In ons vorige huis hadden we dit ook. Toen hadden we laminaat van Ikea. Nu hebben we laminaat van de Kwantum. Nergens geen problemen mee.

Mijn ouders, schoonouders, oma en zusje hebben ook gewoon laminaat in de keuken liggen. Ook zij hebben nooit problemen gehad. Het laminaat van mijn oma ligt er ondertussen al zo'n 10 jaar in. Geen van allen heeft erg duur laminaat.

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laminaat in de keuken? Empty Re: Laminaat in de keuken?

Bericht  *Lookie* za 15 okt 2011 - 22:25

Wij hebben wel laminaat in de keuken en dat bevalt prima. Maar ik moet er wel bij zeggen dat we de diepvries etc in de bijkeuken hebben staan (ivm ontdooien) en we hebben geen afwasmachine. Dus minder kans dat er water overheen gaat. Ik vind het wel heel mooi staan, wel vind ik het weleens jammer dat je dus niet de vloer kunt schoonmaken met een hete plens water, maar dat je altijd met halfnatte doekjes in de weer bent.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laminaat in de keuken? Empty Re: Laminaat in de keuken?

Bericht  Ella za 15 okt 2011 - 23:11

Wij hebben het ook doorgetrokken in de keuken en het bevalt tot nu toe prima
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laminaat in de keuken? Empty Re: Laminaat in de keuken?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum