antraciet grijs tegeltjes gang
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
antraciet grijs tegeltjes gang
Hoi allen. Wij willen graag in de gang tegels, en dan klassiek zwart witte, beetje victoriaanse stijl. Maar omdat zwart wit misschien wat heftig is, eerder grijs wit. En dan geen hoogglans, maar matte vanwege gladheid in de winter met natte schoenen enzo. Het hoeft ook niet helemaal geruit te zijn, mag ook een rand zijn of een vlak...we weten het niet zo goed. In ieder geval niet supermodern, eerder klassiek.
Beetje dit idee.
Heeft iemand dit toevallig ook en een voorbeeldje? Ik vind op google wel heel veel, maar ben benieuwd naar andere ideeën of patroontjes die jullie leuk vinden.
Beetje dit idee.
Heeft iemand dit toevallig ook en een voorbeeldje? Ik vind op google wel heel veel, maar ben benieuwd naar andere ideeën of patroontjes die jullie leuk vinden.
Gast- Gast
Re: antraciet grijs tegeltjes gang
Ik heb het niet maar ik vind het wel erg mooi!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Super leuk! Ik zou gewoon voor zwartwit gaan, echt heel leuk idee!
Gast- Gast
Leuk! Een vriendin van mij heeft portugese tegels in de hal.. dat ziet er zo uit:
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Oohja CKC dat vind ik ook super! Alleen mijn man niet . Ik wil wel per se echte natuursteen en geen nepsteentjes met een zich herhalend streepje of vlekje erin....zooo lelijk.
Gast- Gast
Charlie schreef:Oohja CKC dat vind ik ook super! Alleen mijn man niet . Ik wil wel per se echte natuursteen en geen nepsteentjes met een zich herhalend streepje of vlekje erin....zooo lelijk.
Ga eens naar een tegelboer! Het is wel stervenskoud hoor..
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
2CKC2 schreef:Charlie schreef:Oohja CKC dat vind ik ook super! Alleen mijn man niet . Ik wil wel per se echte natuursteen en geen nepsteentjes met een zich herhalend streepje of vlekje erin....zooo lelijk.
Ga eens naar een tegelboer! Het is wel stervenskoud hoor..
Het is toch voor in de gang...we wonen in een drive in huis, dus daar hoef ik niet doorheen, kom ik alleen met schoenen aan.
Zaterdag tegelboer dag!
Gast- Gast
http://www.designtegels.nl/ daar kun je veel van dat soort tegels vinden! Super leuk idee trouwens.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
TGR schreef:http://www.designtegels.nl/ daar kun je veel van dat soort tegels vinden! Super leuk idee trouwens.
Wat een geweldige site! Thanx!
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Grijs laminaat
» grijs op de muur
» hoe ziet jullie gang er uit?
» Gang
» Wat draai jij op dit moment grijs? Muziektips!
» grijs op de muur
» hoe ziet jullie gang er uit?
» Gang
» Wat draai jij op dit moment grijs? Muziektips!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: