grijs op de muur
+5
Thunder
Pien
Marin
Linnie1985
Sarah1985
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
grijs op de muur
Wie heeft hier de kleur grijs op de muur. En heb je er een foto van. Wij hebben nu op een stuk muur een hele donker grijs stuk bijna zwart. En we willen daar een lichtere kleur maar welke.
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Re: grijs op de muur
Mooi Linnie!
Ik heb grijs in de slaapkamer:
Ik heb grijs in de slaapkamer:
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
woow dat zijn beide mooie kleuren grijs. Van welk merk en type zijn die?
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Mijne is van Flexa, maar geen idee meer elke kleur. Ik was al maanden van te voren bezig met een kleur uitzoeken en uiteindelijk eentje uitgekozen, hadden ze 'm niet bij de Karwei. Toen recalcitrant maar een willekeurige kleur uitgekozen, en dat was deze.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Op een vd laatste pagina's van het tour doorje huis topic staan foto's van ons huis met veel dezelfde kleur grijs.
Gast- Gast
wij hebben de kleur Tin van Histor.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Ik heb mijn hele huis wit en grijs, ik heb 1 pot grijs gekocht (de kleur weet ik niet meer, maar het is de donkerste kleur op de slaapkamer) en voor de andere kleuren grijs heb ik steeds deze kleur gemengd met wit. In de woonkamer met heel veel wit, dus dat is een heel lichte kleur grijs geworden. In de hal zit ook ongeveer deze kleur, ietsje donkerder. Op de slaapkamer zit nog een tintje donkerder en op de logeerkamer heb ik ook een mengsel gemaakt van verschillende kleuren grijs met wit.
Gast- Gast
Ik heb een wand in metallic grijs.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Foto van ons huis heel in het begin. Wij hebben de grijs: midden kiezel van coleur locale van flexa (staat ook op de website)
Verona- Prater
- Aantal berichten : 581
Punten : 708
Bobbie schreef:Ik heb mijn hele huis wit en grijs, ik heb 1 pot grijs gekocht (de kleur weet ik niet meer, maar het is de donkerste kleur op de slaapkamer) en voor de andere kleuren grijs heb ik steeds deze kleur gemengd met wit. In de woonkamer met heel veel wit, dus dat is een heel lichte kleur grijs geworden. In de hal zit ook ongeveer deze kleur, ietsje donkerder. Op de slaapkamer zit nog een tintje donkerder en op de logeerkamer heb ik ook een mengsel gemaakt van verschillende kleuren grijs met wit.
Nogmaals, mooi huisje hoor, ook dat schuurplafond!
En jij hebt ook zo'n (hartstikke handig, maar foeilelijk) mooi touwtje boven je bed
Gast- Gast
Ik krijg een lichtgrijze muur in de slaapkamer de kleur die ik daarvoor heb gekozen is van Histor - Mug. Hoop eind deze week er een foto van te hebben, dan is de kennis die het doet klaar.
Als je opschiet kun je bij Flexa verf halen. 2 halen en de 3e gratis (strak op de muur varianten dan) ;-)
Als je opschiet kun je bij Flexa verf halen. 2 halen en de 3e gratis (strak op de muur varianten dan) ;-)
Moonlight- Prater
- Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10
Parels schreef:
Nogmaals, mooi huisje hoor, ook dat schuurplafond!
En jij hebt ook zo'n (hartstikke handig, maar foeilelijk) mooi touwtje boven je bed [/i]
Haha, ja erg he dat touwtje. Eerst zat er niks, ik heb er zelf een gezellig roze lint aan geknoopt en dat ding onderaan is een tashanger met wat roze frutsels.
En dat plafond, daar ben ik zelf ook wel blij mee. Ik vind die strepen altijd zo lelijk. Boven heb ik dat nog wel, zo'n spuitplafond met die ribbels erin. Als ik een keer geld over heb laat ik dat ook nog stuken.
Gast- Gast
Linnie1985 schreef:
Wat voor kleur Grijs heeft de schouw? Merk + ralnr heb je dat misschien?
Gast- Gast
Linnie1985 schreef:
Weet jij welke kleur er op de schouw zit?
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
Vinden jullie het heel erg als ik morgen of overmorgen even naar de schuur ga om te kijken welke kleur het is? Mijn vriend weet het ook niet uit zijn hoofd en het is al best wel laat en wil zometeen gaan douchen en mijn bedje induiken. Morgen weer om half 7 op staan *gaap*.
Linnie1985- Kletskop
Linnie1985 schreef:Vinden jullie het heel erg als ik morgen of overmorgen even naar de schuur ga om te kijken welke kleur het is? Mijn vriend weet het ook niet uit zijn hoofd en het is al best wel laat en wil zometeen gaan douchen en mijn bedje induiken. Morgen weer om half 7 op staan *gaap*.
Ik vind het prima!! haha
Ik had de reactie van Annie helemaal niet gezien...
ijsjemeisje- Prater
Ik wacht het even af! Vanavond gaan wij naar de bouwmarkt, hoorde namelijk dat erg ook mengkleuren te maken zijn, en als er iets in de buurt kom van dit zal ikhet ook wel even posten!
Gast- Gast
Joy_ schreef:Mijne is van Flexa, maar geen idee meer elke kleur. Ik was al maanden van te voren bezig met een kleur uitzoeken en uiteindelijk eentje uitgekozen, hadden ze 'm niet bij de Karwei. Toen recalcitrant maar een willekeurige kleur uitgekozen, en dat was deze.
Kan het zijn dat het Flexa Antraciet is? ral nr 1026?
Gast- Gast
Beetje laat sorry, sorry, sorry , maar dacht er ineens aan!
De donkere kleur is de kleur Grafiet nummer 6716.
De lichtere kleur is de kleur Kiezel nummer 6714.
Beide zijn van Histor.
De donkere kleur is de kleur Grafiet nummer 6716.
De lichtere kleur is de kleur Kiezel nummer 6714.
Beide zijn van Histor.
Linnie1985- Kletskop
Dank je wel Linnie1985
ijsjemeisje- Prater
Ik heb vorige week mijn muur in een grijstint gesausd
De kleur klank van histor.
Er zit een beetje paars doorheen waardoor het wat warmer is.
De kleur klank van histor.
Er zit een beetje paars doorheen waardoor het wat warmer is.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Soortgelijke onderwerpen
» Grijs laminaat
» Wit tint op de muur
» antraciet grijs tegeltjes gang
» Wat hangt er bij jullie aan de muur?
» welke muur verven
» Wit tint op de muur
» antraciet grijs tegeltjes gang