Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Decoratie voor in huis in de kleur oranje

+8
Verona
Plien84
Elsje
Pien
Jerry
Rosa
Caesar
VeryCherry
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Decoratie voor in huis in de kleur oranje - Pagina 2 Empty Re: Decoratie voor in huis in de kleur oranje

Bericht  Thunder ma 14 maa 2011 - 1:21

Ik had ook oranje in huis, maar ben er nu vanaf gestapt. Ik wilde wel eens wat anders. Wat ik nu nog aan oranje in de kast heb staan zijn: 2 olielampen, 2 smalle hoge vaasjes, 2 grote hoge vazen en 2 bolle vazen. Als je ze wil overnemen...? Wink

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Decoratie voor in huis in de kleur oranje - Pagina 2 Empty Re: Decoratie voor in huis in de kleur oranje

Bericht  JD ma 14 maa 2011 - 12:30

Decoratie voor in huis in de kleur oranje - Pagina 2 Vlag-Hup-Holland-voetballetjes

of deze?

Decoratie voor in huis in de kleur oranje - Pagina 2 Beesie

flauw flauw flauw, sorry Embarassed ben in een irritanterige bui...


maar even serieus, ik zou ook bij Loods 5 gaan kijken. en misschien op marktplaats wel leuke dingen?
i ben verder zelf meer van de landelijke woonstijl...dus kan je niet veel tips geven sorry
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Decoratie voor in huis in de kleur oranje - Pagina 2 Empty Re: Decoratie voor in huis in de kleur oranje

Bericht  JD ma 14 maa 2011 - 12:32

heb even op MP gesnuffeld voor je, hier even een greepje uit het assortiment...

oranje 1
oranje 2
oranje 3
oranje 4
oranje 5
oranje 6
oranje 7
oranje 8
oranje 9
oranje 10

zo das aardig wat... ik ben naar "huis en inrichting" gegaan, heb daar als zoekterm "oranje" ingevuld en je krijgt echt heel erg veel pagina's, en er zitten echt leuke dingen tussen.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Decoratie voor in huis in de kleur oranje - Pagina 2 Empty Re: Decoratie voor in huis in de kleur oranje

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 0:20

PapillonRose schreef:
Stoel van Ikea
Decoratie voor in huis in de kleur oranje - Pagina 2 Sam0807r

Deze had ik ook! Ik ben er nog steeds verliefd op, helaas zijn ze met de verhuizing weggegaan omdat de katten ze hadden gebruikt als kattenbak Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Decoratie voor in huis in de kleur oranje - Pagina 2 Empty Re: Decoratie voor in huis in de kleur oranje

Bericht  Error di 15 maa 2011 - 1:53

Bij Ikea zag ik vandaag heel veel oranje vaasjes en bloemetjes, ook oranje gerbra's in gewone vaasjes, schalen etc.

En weet niet of woondock toevallig bij je in de zit ? http://www.woondock.nl/

Daar hadden ze ook leuke dingen!
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Decoratie voor in huis in de kleur oranje - Pagina 2 Empty Re: Decoratie voor in huis in de kleur oranje

Bericht  Error di 15 maa 2011 - 1:54

Oh grapje, zie nu net dat Woondock alleen in Duiven zit Wink
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Decoratie voor in huis in de kleur oranje - Pagina 2 Empty Re: Decoratie voor in huis in de kleur oranje

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 23:34

Lief dat jullie allemaal meedenken! Die spullen op marktplaats had ik gezien inderdaad, maar ik hou niet van kleine troepjes en rommel dingen in huis zoals kleine vazen, dus ik wil het allemaal wat groter en echt dezelfde kleur haha. Maar ik heb inmiddels een aantal dingen en nog wat ideeën en ga binnenkort weer eens naar de IKEA, dus misschien hebben ze daar nu ook nog oranje Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Decoratie voor in huis in de kleur oranje - Pagina 2 Empty Re: Decoratie voor in huis in de kleur oranje

Bericht  JD di 15 maa 2011 - 23:42

oh en ik eet niet of je ook wilt behangen of verven, maar ik zag dat er n u bij de praxis oranje behang in de aanbieding is
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Decoratie voor in huis in de kleur oranje - Pagina 2 Empty Re: Decoratie voor in huis in de kleur oranje

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum