gaatjes in je oren
+13
Mida4you
Atelier Madame
Caramba
Niekske
Silver
Tazz
Blond
Jmdb
Jerry
Sneeuwvlok
Chocolate Cookie
Majo89
Serena
17 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: gaatjes in je oren
Mij is juist door de piercer geadviseerd niet aan de piercing te zitten. Hij groeit echt niet zomaar vast hoor. Door eraan te zitten gaat het juist ontsteken, omdat je steeds het korstje opendraait.
Ik heb trouwens al jaren geen oorbellen meer in, maar ik kan het er zo weer door heen drukken zonder dat het gaat bloeden of ontsteken of wat dan ook.
Navelpiercing er jaren geleden uitgehaald, maar kan er zo weer een nieuwe door heen drukken, dicht wil het bij mij echt niet. Maar ik doe er geen een meer in, mijn navel accepteerd het niet dat er iets in zit.
Ik heb trouwens al jaren geen oorbellen meer in, maar ik kan het er zo weer door heen drukken zonder dat het gaat bloeden of ontsteken of wat dan ook.
Navelpiercing er jaren geleden uitgehaald, maar kan er zo weer een nieuwe door heen drukken, dicht wil het bij mij echt niet. Maar ik doe er geen een meer in, mijn navel accepteerd het niet dat er iets in zit.
Laatst aangepast door Spetterdespat op wo 9 maa 2011 - 21:06; in totaal 1 keer bewerkt
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik vind gaatjes zo leuk in je oren <3
Ik heb er 3 in elk oor kleine verslaving
Ik heb er 3 in elk oor kleine verslaving
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
[quote="_Donnaa"][i]Perfect genezen dus Spetterdespat![/i] [/quote]
Het is nu perfect genezen. Het is wel eens voorgekomen dat een piercing ging ontsteken, maar dat heeft niets met aanraking te maken of welk materiaal. Mijn huid is vrij kwetsbaar, accepteerd weinig als het hier om gaat. Maar heb nu nergens last van. Alleen door mijn navel doe ik dus niets meer, want mijn huid stoot hem daar af. Heb mijn piercing daar eroptijd uit kunnen halen, omdat hij aan het uitgroeien was.
Het is nu perfect genezen. Het is wel eens voorgekomen dat een piercing ging ontsteken, maar dat heeft niets met aanraking te maken of welk materiaal. Mijn huid is vrij kwetsbaar, accepteerd weinig als het hier om gaat. Maar heb nu nergens last van. Alleen door mijn navel doe ik dus niets meer, want mijn huid stoot hem daar af. Heb mijn piercing daar eroptijd uit kunnen halen, omdat hij aan het uitgroeien was.
Caramba- Ratel
Heb bij mijn dochtertje een half jaar terug een gaatje laten schieten, en daar hebben we nooit iets mee gedaan qua verzorging. Is ook heel moo genezen.
De 2e wilde ze 4 weken geleden ook eindelijk, en die is ook al helemaal genezen. Ze wilde gewoon niet dat ik er iets opdeed, dus we lieten het maar zo. Gelukkig heeft ze dus nergens last van gehad.
De 2e wilde ze 4 weken geleden ook eindelijk, en die is ook al helemaal genezen. Ze wilde gewoon niet dat ik er iets opdeed, dus we lieten het maar zo. Gelukkig heeft ze dus nergens last van gehad.
Gast- Gast
_MamaRosa_ schreef:Heb bij mijn dochtertje een half jaar terug een gaatje laten schieten, en daar hebben we nooit iets mee gedaan qua verzorging. Is ook heel moo genezen.
Jouw kinderen zijn 2/3 jaar aan je onderschrift te lezen? Hoe kunnen kinderen van die leeftijd nou 'eindelijk' gaatjes willen? Die beseffen dat toch nog helemaal niet?
Atelier Madame- Ratel
MamaRosa, zolang ze er zelf niet aan gaat peuteren gaat dat vaak perfect inderdaad
Gast- Gast
Atelier Madame schreef:_MamaRosa_ schreef:Heb bij mijn dochtertje een half jaar terug een gaatje laten schieten, en daar hebben we nooit iets mee gedaan qua verzorging. Is ook heel moo genezen.
Jouw kinderen zijn 2/3 jaar aan je onderschrift te lezen? Hoe kunnen kinderen van die leeftijd nou 'eindelijk' gaatjes willen? Die beseffen dat toch nog helemaal niet?
Mijn dochtertje is nu ruim 3,5, en toen ze 3 was, wilde ze heel graag gaatjes, en ja, ze wist heel goed wat ze wilde. Alleen het 2e gaatje wilde ze niet, dus liep ze een paar maanden met 1 oorbel. Nu wilde ze een paar weken geleden ineens in haar andere oor ook een gaatje. Dat beseft ze wel degelijk hoor. Ik heb haar er nooit attent op gemaakt, ze zag bij andere meisjes en vrouwen oorbellen, en zij wilde dat ook graag.
Gast- Gast
Spetterdespat schreef:_Donnaa schreef:Perfect genezen dus Spetterdespat!
Dit herken ik ook heel erg. Mijn lichaam stoot ook oorbellen en alles af. Zo heb ik ook een navelpiercing gehad en die heeft mijn lichaam afgestoten. Zo heb ik er ook 1tje in mijn oor gehad in de kleine dingetje ( weet zo niet hoe dat heet ) en die is er ook uitgegroeid. Heel erg jammer. Maar ondanks dat heb ik toch 5 gaatjes in mijn oren en die worden niet afgestoten.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik vind persoonlijk dat het ook zo hoord dat een kind er zelf mee moet komen.
Als het een baby'tje is en ouders laten het er na een paar maandjes inzetten, en het kindje zegt op haar 3de bijvoorbeeld: Ik wil geen knopjes of wat, ja dan heeft het kindje zelf niets ingebracht.
Als het een baby'tje is en ouders laten het er na een paar maandjes inzetten, en het kindje zegt op haar 3de bijvoorbeeld: Ik wil geen knopjes of wat, ja dan heeft het kindje zelf niets ingebracht.
Caramba- Ratel
Door je tragus is dat flupsje bij je oor
Daar heb ik er ook 1, is 3 maanden ontstoken geweest en dat terwijl ik er dus niet aan heb gezeten. Heb hem nu alweer 5 jaar en heb nergens meer last van. Ik vergeet vaak dat het er zit.
Daar heb ik er ook 1, is 3 maanden ontstoken geweest en dat terwijl ik er dus niet aan heb gezeten. Heb hem nu alweer 5 jaar en heb nergens meer last van. Ik vergeet vaak dat het er zit.
Caramba- Ratel
Spetterdespat schreef:Ik vind persoonlijk dat het ook zo hoord dat een kind er zelf mee moet komen.
Zo denk ik er idd ook over. Ik wilde echt wachten tot ze er zelf mee zou komen. En nou denken sommigen misschien dat een kind van 3 dit nog niet eens beseft, maar dat doet ze dus echt wel. Ze is echt een meisje die graag sieraden omheeft, een armbandje, ringetje enz.
Als ze niks gezegd had, hadden we ook lekker gewacht. En het is ook niet zo dat ze het er 1x over heeft gehad, ze had het er echt al een hele tijd over, en ik wilde dus eerst zeker zijn.
Gast- Gast
Spetterdespat schreef:Door je tragus is dat flupsje bij je oor
Owja Tragus is dat . Mijn lichaam kan het helaas niet hebben en stoot hem af. Heel jammer want het stond zo mooi
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik heb dat ook gehad met mijn oorgaatjes, dat ze steeds gingen ontsteken. Bleek ik allergisch te zijn voor chirurgisch staal. Dus die dingen eruit gehaald en goud erin en binnen een paar dagen had ik nergens last meer van. Mijn navelpiercing is met titanium gezet en daar heb ik nooit last van gehad. Ik heb er nu een gouden in zitten en ook nooit last gehad. Of je oorgaatjes laat schieten of piercen, maakt daar geloof ik niet zoveel uit. Ik zou in ieder geval opletten dat het juiste materiaal wordt gebruikt (bij voorkeur titanium). Ik kan zelf trouwens ook niet tegen knopjes, ik heb die zweerknopjes er dus ook uit gehaald en er meteen ringetjes in gedaan. Mijn eerste gaatjes waren schijnbaar ook ringetjes, maar dat weet ik niet meer want toen was ik 4.
Gast- Gast
IK heb ook gaatjes. Twee in elk oor. Ik heb ze bij de juwelier laten schieten en nergens last van gehad. Ik draai de knopjes wel af en toe.
Gast- Gast
Dank je Bobbie. Ik zal daar dan nog naar vragen als ik ze laat schieten verder hoop ik dat ik daar wel tegen kan, hou niet van goud... dus tja als dat het enige is waar ik tegen kan.. dan maar geen gaatjes
pff moet alleen nog lang wachten... (ga over 2 weken naar China en lijkt me niet bepaald fijn als het daar gaat ontsteken )
pff moet alleen nog lang wachten... (ga over 2 weken naar China en lijkt me niet bepaald fijn als het daar gaat ontsteken )
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
In principe kan iedereen tegen titanium. Titanium is ook het materiaal waarmee ze botten aan elkaar schroeven enzo tijdens operaties..
Gast- Gast
Ik heb twee gaatjes in elk oor, het eerste gaatje zit er toch al zeker 15 jaar in en de tweede een jaar of 12 denk ik. En ik heb denk ik om de week wel een gaatje ontstoken. Ik kan er gewoon niet tegen. Mijn dermatoloog was er ook op tegen dat ik oorbellen had. Maar ik wilde het gewoon heel graag, dus eigenwijs.
Chirurgisch staal kan ik ook niet tegen, mijn knopjes bleven ontstoken. Ook heb ik ooit bij de kaakchirurg een soort van beugel ding gehad die volledig in mijn tandvlees was gegroeid (maar ik weet niet van welk materiaal dat was). Nu gebruik ik zilver en alleen hangertjes (knopjes sluiten teveel af en daardoor ontsteekt het nog eerder) en ik heb ik dus heel regelmatig ontstekingen, dan was ik mijn gaatjes met zoutoplossing en draag ik een paar dagen geen oorbel in dat gaatje en dan gaat het weer over. Maar het is verre van ideaal en misschien haal ik ze er ook nog weleens uit om ze er nooit meer in te doen.
Chirurgisch staal kan ik ook niet tegen, mijn knopjes bleven ontstoken. Ook heb ik ooit bij de kaakchirurg een soort van beugel ding gehad die volledig in mijn tandvlees was gegroeid (maar ik weet niet van welk materiaal dat was). Nu gebruik ik zilver en alleen hangertjes (knopjes sluiten teveel af en daardoor ontsteekt het nog eerder) en ik heb ik dus heel regelmatig ontstekingen, dan was ik mijn gaatjes met zoutoplossing en draag ik een paar dagen geen oorbel in dat gaatje en dan gaat het weer over. Maar het is verre van ideaal en misschien haal ik ze er ook nog weleens uit om ze er nooit meer in te doen.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
_MamaRosa_ schreef:Atelier Madame schreef:_MamaRosa_ schreef:Heb bij mijn dochtertje een half jaar terug een gaatje laten schieten, en daar hebben we nooit iets mee gedaan qua verzorging. Is ook heel moo genezen.
Mijn dochtertje is nu ruim 3,5, en toen ze 3 was, wilde ze heel graag gaatjes, en ja, ze wist heel goed wat ze wilde. Alleen het 2e gaatje wilde ze niet, dus liep ze een paar maanden met 1 oorbel. Nu wilde ze een paar weken geleden ineens in haar andere oor ook een gaatje. Dat beseft ze wel degelijk hoor. Ik heb haar er nooit attent op gemaakt, ze zag bij andere meisjes en vrouwen oorbellen, en zij wilde dat ook graag.
ooh oke dan snap ik het wel! Ik was zelf ook pas 4 toen ik mn eerste gaatjes kreeg, maar ik dacht dat een kindje van 2 nog wel heel erg jong was om zelf te kunnen beslissen of het gaatjes wil of niet (niet dat het zon big deal is maar toch )
Atelier Madame- Ratel
Nou ik heb de gaatjes eindelijk gezet dus over 6 weken mag ik alle oorbellen die ik wil in hahha
deze juwelier zei trouwens ook dat ik moet draaien en 2 keer per dag met een spul moest druppelen.. maar ik hou Donnaa's advies maar aan
deze juwelier zei trouwens ook dat ik moet draaien en 2 keer per dag met een spul moest druppelen.. maar ik hou Donnaa's advies maar aan
Serena- Kletskop
Serena- Kletskop
Niet iedereen kan tegen titanium. Mijn moeder heeft een aantal jaar geleden allebei haar benen verbrijzeld, maar na bijna een jaar was de operatiewond aan beide kanten gewoon nog steeds niet genezen. Bleek ze niet tegen de platen en schroeven te kunnen, dus die moesten er weer uitgehaald worden, en een stuk van haar heup in haar ene been (omdat daar een gat in zat dat nog niet genezen was, maar de platen moesten er toch uit)._Donnaa schreef:In principe kan iedereen tegen titanium. Titanium is ook het materiaal waarmee ze botten aan elkaar schroeven enzo tijdens operaties..
TO, ik heb als meisje van 2.5 (wilde ik zelf ja) gaatjes laten schieten. Dat was non-stop ontstoken, toen ik 4 was heb ik mijn oorbellen uitgedaan en de gaatjes laten dichtgroeien. Pas toen ik 15 was heb ik opnieuw gaatjes laten schieten, ook gewoon bij de juwelier, en toen ging het wel goed. Ze schoten bij mij over de oude gaatjes heen, dus dat was geen probleem. Gewoon doen!
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: