Activiteit o.i.d. gezocht voor een Lentemarkt!
+4
SoezieQ
Jules
Inge
Error
8 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Activiteit o.i.d. gezocht voor een Lentemarkt!
15 mei help ik Stichting Vrienden van Sighet weer op een Lentefair! Op deze markt zijn verschillende kramen en er komt een band, je kan er wat eten enz enz, voor kinderen zijn er pony's en een springkussen en... ?
Help Vorig jaar en bij de Herfstfair, heb ik samen met een vriendin de hele middag staan schminken. Op zich een succes voor de kiddies! Maar voor ons een pijnlijke rug en aan 't einde van de dag een lang gezicht en totáál geen zin meer.... Duus we proberen een andere activiteit te bedenken!
Iets dat bij voorkeur low budget is om aan te schaffen zegmaar, aangezien we het juist doen om geld in te zamelen voor 't goede doel 't Moet leuk zijn voor de kids en niet rugslopend voor ons...
Iemand een idee?
Help Vorig jaar en bij de Herfstfair, heb ik samen met een vriendin de hele middag staan schminken. Op zich een succes voor de kiddies! Maar voor ons een pijnlijke rug en aan 't einde van de dag een lang gezicht en totáál geen zin meer.... Duus we proberen een andere activiteit te bedenken!
Iets dat bij voorkeur low budget is om aan te schaffen zegmaar, aangezien we het juist doen om geld in te zamelen voor 't goede doel 't Moet leuk zijn voor de kids en niet rugslopend voor ons...
Iemand een idee?
Gast- Gast
Re: Activiteit o.i.d. gezocht voor een Lentemarkt!
Trisha schreef:15 mei help ik Stichting Vrienden van Sighet weer op een Lentefair! Op deze markt zijn verschillende kramen en er komt een band, je kan er wat eten enz enz, voor kinderen zijn er pony's en een springkussen en... ?
Iemand een idee?
Iets van een tekenwedstrijd ofzo? met grote vellen papier lekker uitleven met verf, waskrijt, stiften, knippen en plakken? Kun jij rondlopen en toezicht houden, en de kinderen hebben allemaal een leuk aandenken!
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Ohja, je moet er natuurlijk ook nog iets mee verdienen.. Ik ga even nadenken!
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Snoephappen is inderdaad wel leuk...
We vroegen voorgaande keren 50 ct voor 't schminken, dus zoiets 'moet' 't nu ook weer kosten, max een euro zegmaar!
We vroegen voorgaande keren 50 ct voor 't schminken, dus zoiets 'moet' 't nu ook weer kosten, max een euro zegmaar!
Gast- Gast
Kan je niet gratis (via via via) aan allerlei kleine spulletjes komen en dan een grabbelton (niet als enige maar voor erbij bv)
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
N.a.v. het idee van paraplu, misschien is een stoepkrijtwedstrijd wat?
Jules- Fluisteraar
- Aantal berichten : 179
Punten : 210
Registratiedatum : 26-01-11
Proberen via een bloemenzaak heel veel korting te krijgen op spulletjes om bloemstukjes te maken? Je weet wel, met van dat groene schuimspul waar je vanalles in kunt steken ..
Kun je de bloemenzaak nog iets reclame laten maken ook.
Kun je de bloemenzaak nog iets reclame laten maken ook.
SoezieQ- Fluisteraar
- Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10
Stoepkrijt gaat niet lukken! Het is op een grasveld namelijk.... Bloemstukjes is misschien wel grappig ja. Ik ga eerst even checken wie de sponsors nú zijn, misschien kan ik daar iets mee!
Verder had ik zelf al wel kleine dingen bedacht als een grabbelton inderdaad en een grote pot met m&ms raden bijv... Dan kan diegene uiteindelijk de pot winnen of zo als die 't meest dichtbij zit.... Of zo
Verder had ik zelf al wel kleine dingen bedacht als een grabbelton inderdaad en een grote pot met m&ms raden bijv... Dan kan diegene uiteindelijk de pot winnen of zo als die 't meest dichtbij zit.... Of zo
Gast- Gast
Ik heb pas op mijn stageschool een soort "fotoshoot" gedaan tijdens een inzamelingsactie. Dan konden de kinderen op de foto met hun vrienden en dan kregen ze de foto voor een klein bedrag via de mail toegestuurd.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Roxi3 schreef:Ik heb pas op mijn stageschool een soort "fotoshoot" gedaan tijdens een inzamelingsactie. Dan konden de kinderen op de foto met hun vrienden en dan kregen ze de foto voor een klein bedrag via de mail toegestuurd.
Dat is ook erg leuk zeg!
SoezieQ- Fluisteraar
- Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10
Dat foto's maken is toch wel een heel goed idee Dat gaan we verder uitwerken... Maar wel combineren waarschijnlijk met een grabbelton en een pot met ... m&m's oid raden...
Gast- Gast
Een cavia/ hamster race
Of in een doorzichtige bak met water een klein bakje zetten. De kinderen kunnen dan hun 50 cent proberen in het kleine bakje te werpen: als ze winnen krijgen ze een knuffel (maar ze winnen nooit want het is echt moeilijk haha)
Of in een bak met water geld stoppen en dan raden hoeveel erin zit. Liefst zo klein mogelijk muntgeld..
Misschien kun je voor de fotoshoot een groot bord maken met daarin twee hoofden uitgezaagd en dan een maffe afbeelding erop?
Of in een doorzichtige bak met water een klein bakje zetten. De kinderen kunnen dan hun 50 cent proberen in het kleine bakje te werpen: als ze winnen krijgen ze een knuffel (maar ze winnen nooit want het is echt moeilijk haha)
Of in een bak met water geld stoppen en dan raden hoeveel erin zit. Liefst zo klein mogelijk muntgeld..
Misschien kun je voor de fotoshoot een groot bord maken met daarin twee hoofden uitgezaagd en dan een maffe afbeelding erop?
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
ijs crushen.
ijsblokjes in een theedoek doen, de kinderen erop laten slaan met een houte hamer ofzo. In een plastik bekertje doen en een scheut ranja erbij naar keuze. Succes gegarandeerd!
ijsblokjes in een theedoek doen, de kinderen erop laten slaan met een houte hamer ofzo. In een plastik bekertje doen en een scheut ranja erbij naar keuze. Succes gegarandeerd!
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Mamsie schreef:ijs crushen.
Geniaal!! En cheap!! Die ga ik er ook bij schrijven....
Gast- Gast
Die van dat bekertje in een bak water is ook cool!
ja ik heb 't net geprobeerd, 't valt niet mee....
ja ik heb 't net geprobeerd, 't valt niet mee....
Gast- Gast
ot,
Heb met drie mailadressen op jouw vrijwilligster gestemd en nog een aantal mensen verzocht hetzelfde te doen. Ik hoop dat ze wint...
Heb met drie mailadressen op jouw vrijwilligster gestemd en nog een aantal mensen verzocht hetzelfde te doen. Ik hoop dat ze wint...
Gast- Gast
Dolores schreef:ot,
Ah awesome! Jij krijgt ook een kerstkaart
Gast- Gast
Dat hoeft niet hoor.
Ik heb mijn hond ook laten stemmen met zijn mailadres.
Ik vraag me af of ze dat niet vreemd gaan vinden, maar goed.
Ze zijn natuurlijk dhr Frits Roderick Veelo ook al gewend?
Ik heb mijn hond ook laten stemmen met zijn mailadres.
Ik vraag me af of ze dat niet vreemd gaan vinden, maar goed.
Ze zijn natuurlijk dhr Frits Roderick Veelo ook al gewend?
Gast- Gast
Dolores schreef:ot,
Wie is ot?
Gast- Gast
Ja, maar wat Do zegt is toch helemaal niet On Topic?
Gast- Gast
Trisha schreef:Dolores schreef:ot,
Ah awesome! Jij krijgt ook een kerstkaart
Hahaha je krijgt het nog druk met de kerstkaarten
(weet je serieus over 9 maanden nog wie er een kerstkaart zou krijgen? hhaha)
Gast- Gast
Aanvulling op het foto-idee:
Wij hebben een keer op onze basisschool fancyfair uit kartonnen dozen lichaampjes geknutseld. Konden mensen hun hoofd doorheen steken en zo op de foto als muis of Hercules
Wij hebben een keer op onze basisschool fancyfair uit kartonnen dozen lichaampjes geknutseld. Konden mensen hun hoofd doorheen steken en zo op de foto als muis of Hercules
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ideeën voor team activiteit
» Help! Onderwerp voor muzisch agogische activiteit
» Gezocht: Zomerkleding voor op kantoor
» Fotograaf gezocht voor babyfoto's
» Ideeen gezocht voor sinterklaasfeest!
» Help! Onderwerp voor muzisch agogische activiteit