Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Activiteit o.i.d. gezocht voor een Lentemarkt!

+4
SoezieQ
Jules
Inge
Error
8 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Activiteit o.i.d. gezocht voor een Lentemarkt! Empty Activiteit o.i.d. gezocht voor een Lentemarkt!

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 10:59

15 mei help ik Stichting Vrienden van Sighet weer op een Lentefair! Op deze markt zijn verschillende kramen en er komt een band, je kan er wat eten enz enz, voor kinderen zijn er pony's en een springkussen en... ?

Help Very Happy Vorig jaar en bij de Herfstfair, heb ik samen met een vriendin de hele middag staan schminken. Op zich een succes voor de kiddies! Maar voor ons een pijnlijke rug en aan 't einde van de dag een lang gezicht en totáál geen zin meer.... Duus we proberen een andere activiteit te bedenken!

Iets dat bij voorkeur low budget is om aan te schaffen zegmaar, aangezien we het juist doen om geld in te zamelen voor 't goede doel Wink 't Moet leuk zijn voor de kids en niet rugslopend voor ons...

Iemand een idee? Very Happy

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Activiteit o.i.d. gezocht voor een Lentemarkt! Empty Re: Activiteit o.i.d. gezocht voor een Lentemarkt!

Bericht  Error ma 7 maa 2011 - 11:06

Trisha schreef:15 mei help ik Stichting Vrienden van Sighet weer op een Lentefair! Op deze markt zijn verschillende kramen en er komt een band, je kan er wat eten enz enz, voor kinderen zijn er pony's en een springkussen en... ?

Help Very Happy Vorig jaar en bij de Herfstfair, heb ik samen met een vriendin de hele middag staan schminken. Op zich een succes voor de kiddies! Maar voor ons een pijnlijke rug en aan 't einde van de dag een lang gezicht en totáál geen zin meer.... Duus we proberen een andere activiteit te bedenken!

Iets dat bij voorkeur low budget is om aan te schaffen zegmaar, aangezien we het juist doen om geld in te zamelen voor 't goede doel Wink 't Moet leuk zijn voor de kids en niet rugslopend voor ons...

Iemand een idee? Very Happy

Iets van een tekenwedstrijd ofzo? met grote vellen papier lekker uitleven met verf, waskrijt, stiften, knippen en plakken? Kun jij rondlopen en toezicht houden, en de kinderen hebben allemaal een leuk aandenken!
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11

Activiteit o.i.d. gezocht voor een Lentemarkt! Empty Re: Activiteit o.i.d. gezocht voor een Lentemarkt!

Bericht  Error ma 7 maa 2011 - 11:07

Ohja, je moet er natuurlijk ook nog iets mee verdienen.. Ik ga even nadenken!
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 11:08

Snoephappen? Uit zo'n teil water?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 11:37

Snoephappen is inderdaad wel leuk...

We vroegen voorgaande keren 50 ct voor 't schminken, dus zoiets 'moet' 't nu ook weer kosten, max een euro zegmaar!

Gast
Gast

Bericht  Inge ma 7 maa 2011 - 12:00

Kan je niet gratis (via via via) aan allerlei kleine spulletjes komen en dan een grabbelton (niet als enige maar voor erbij bv)
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Jules ma 7 maa 2011 - 21:05

N.a.v. het idee van paraplu, misschien is een stoepkrijtwedstrijd wat?
Jules
Jules
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 179
Punten : 210
Registratiedatum : 26-01-11

Bericht  SoezieQ ma 7 maa 2011 - 21:06

Proberen via een bloemenzaak heel veel korting te krijgen op spulletjes om bloemstukjes te maken? Je weet wel, met van dat groene schuimspul waar je vanalles in kunt steken ..
Kun je de bloemenzaak nog iets reclame laten maken ook.
SoezieQ
SoezieQ
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 21:15

Stoepkrijt gaat niet lukken! Het is op een grasveld namelijk.... Bloemstukjes is misschien wel grappig ja. Ik ga eerst even checken wie de sponsors nú zijn, misschien kan ik daar iets mee!

Verder had ik zelf al wel kleine dingen bedacht als een grabbelton inderdaad en een grote pot met m&ms raden bijv... Dan kan diegene uiteindelijk de pot winnen of zo als die 't meest dichtbij zit.... Of zo Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Roxi3 ma 7 maa 2011 - 21:34

Ik heb pas op mijn stageschool een soort "fotoshoot" gedaan tijdens een inzamelingsactie. Dan konden de kinderen op de foto met hun vrienden en dan kregen ze de foto voor een klein bedrag via de mail toegestuurd.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  SoezieQ ma 7 maa 2011 - 21:44

Roxi3 schreef:Ik heb pas op mijn stageschool een soort "fotoshoot" gedaan tijdens een inzamelingsactie. Dan konden de kinderen op de foto met hun vrienden en dan kregen ze de foto voor een klein bedrag via de mail toegestuurd.

Dat is ook erg leuk zeg!
SoezieQ
SoezieQ
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 21:49

Ooh da's een leuk idee!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 22:21

Dat foto's maken is toch wel een heel goed idee Very Happy Dat gaan we verder uitwerken... Maar wel combineren waarschijnlijk met een grabbelton en een pot met ... m&m's oid raden...

Gast
Gast

Bericht  Caro di 8 maa 2011 - 1:37

Een cavia/ hamster race

Of in een doorzichtige bak met water een klein bakje zetten. De kinderen kunnen dan hun 50 cent proberen in het kleine bakje te werpen: als ze winnen krijgen ze een knuffel (maar ze winnen nooit want het is echt moeilijk haha)

Of in een bak met water geld stoppen en dan raden hoeveel erin zit. Liefst zo klein mogelijk muntgeld..

Misschien kun je voor de fotoshoot een groot bord maken met daarin twee hoofden uitgezaagd en dan een maffe afbeelding erop?
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Mamsie di 8 maa 2011 - 2:15

ijs crushen.

ijsblokjes in een theedoek doen, de kinderen erop laten slaan met een houte hamer ofzo. In een plastik bekertje doen en een scheut ranja erbij naar keuze. Succes gegarandeerd!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 8 maa 2011 - 3:05

Mamsie schreef:ijs crushen.

ijsblokjes in een theedoek doen, de kinderen erop laten slaan met een houte hamer ofzo. In een plastik bekertje doen en een scheut ranja erbij naar keuze. Succes gegarandeerd!

Geniaal!! En cheap!! Die ga ik er ook bij schrijven....

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 maa 2011 - 4:17

Die van dat bekertje in een bak water is ook cool!

ja ik heb 't net geprobeerd, 't valt niet mee....

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 maa 2011 - 4:20

ot,

Heb met drie mailadressen op jouw vrijwilligster gestemd en nog een aantal mensen verzocht hetzelfde te doen. Ik hoop dat ze wint...

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 maa 2011 - 4:27

Dolores schreef:ot,

Heb met drie mailadressen op jouw vrijwilligster gestemd en nog een aantal mensen verzocht hetzelfde te doen. Ik hoop dat ze wint...

Ah awesome! Jij krijgt ook een kerstkaart Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 maa 2011 - 4:29

Dat hoeft niet hoor.
Ik heb mijn hond ook laten stemmen met zijn mailadres.
Ik vraag me af of ze dat niet vreemd gaan vinden, maar goed.
Ze zijn natuurlijk dhr Frits Roderick Veelo ook al gewend?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 maa 2011 - 4:34

Wie is ot? scratch

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 maa 2011 - 4:35

On Topic... nerd

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 maa 2011 - 4:36

Ja, maar wat Do zegt is toch helemaal niet On Topic?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 maa 2011 - 4:37

Trisha schreef:

Ah awesome! Jij krijgt ook een kerstkaart Very Happy

Hahaha je krijgt het nog druk met de kerstkaarten :P
(weet je serieus over 9 maanden nog wie er een kerstkaart zou krijgen? hhaha)

Gast
Gast

Bericht  SuperGrover di 8 maa 2011 - 4:37

Aanvulling op het foto-idee:

Wij hebben een keer op onze basisschool fancyfair uit kartonnen dozen lichaampjes geknutseld. Konden mensen hun hoofd doorheen steken en zo op de foto als muis of Hercules smile
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: