Dagcafé 2011
+18
Pannetoet
SuperGrover
Lejow
Jordana
Try
Leska
Suus
Oasis
aniet
girli
Burn
May
Chocolate Cookie
SoezieQ
Serena
VeryCherry
Lynn_
Roze Roos
22 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Zo is mijn vriendje ook Hij heeft ook een keertje toen ik aan het werk was al mijn kleren opgevouwen en netjes in mijn kast gelegd, hij ruimt mijn kamer vaak op, doet de afwas, stofzuigen, etc, en dat terwijl hij hier vaak maar voor een weekendje is!Bitterkoek_ schreef:Beauty Addict schreef:Hij doet het niet altijd hoor, maar zondag heeft ie heerlijk de hele keuken staan poetsen...Bitterkoek_ schreef:Beauty Addict schreef:Stuur m een dagje in de leer bij mijn man Jordana. Die vind schoonmaken heerlijk...
Wow Ik geloof dat zo'n vent iedereen wel wil hebben!
Stofzuigen en dweilen doet hij ook altijd!
I-DE-AAAAAAAAALLLLL!!! Doe mij zo'n vent!!!
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Jordana, ik ben het zo met Dolorus eens. Je verdient gewoon beter.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Dolores schreef:Maar dat weet jij ook wel, Jordana, en waarschijnlijk helpt dit je allemaal niet...
Ik vind het klote voor je, meiske, en ik gun je beter....
Dat weet ik Dol dat jij mij beter gunt.
Storm: Hoe reageer jij hier op dan als jij dat aan je vriend zou vragen?
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Jordana schreef:Dolores schreef:Kijk, zoiets dóe je natuurlijk enkel in uiterste nood.
Maar jij bent erg ziek geweest, koorts en al... als je samenwoont verwacht ik dan wel dat de ander het overneemt en ook eens iets meer in het huishouden doet....
Ik had wel verwacht dat hij gewoon even de stofzuiger door het huis had gehaald vanwege de confettie maar nee hoor die ligt er nog.
Maar nee hoor mijn gevoel zei toch dat doet hij niet.
En ik weet ook, ik had vanmorgen ook een wasmachine aangezet dat die ook nog aanstaat met de was er nog in.
Vervelend Jordana! Zou daar niet zo goed tegen kunnen, praten heeft natuurlijk ook geen zin want meneer zal niet vinden dat hij iets verkeerd doet of wel? Waarom confetti trouwens?
Try- Kletskop
Lejow schreef:Lexieflexie
Had jij mn vraag nog gelezen
Euhhh ... Welke vraag?
Gast- Gast
Alex167 schreef:Lejow schreef:Lexieflexie
Had jij mn vraag nog gelezen
Euhhh ... Welke vraag?
Voor de 3e keer Of je nou bij de dok geweest was vandaag, of dat dat een andere dag is
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Storm schreef:Als ik wat aan mijn vriend zou vragen?
Stofzuigen/ teminste iets van huishoudelijk.
Nee meneer zijn hoofd stond er vandaag niet naar ( ) en de confetti is van gister van de carnavalsoptocht
Jordana- Ratel
Ehm ja, ik vraag het hem gewoon en hij knikt dan wel ja, maar hij doet het gewoon níet.
Er zijn heel veel ruzies om geweest, maar ik denk dat ik me er maar gewoon bij neegelegd heb en het af en toe met humor probeer te benaderen....tsja....
Er zijn heel veel ruzies om geweest, maar ik denk dat ik me er maar gewoon bij neegelegd heb en het af en toe met humor probeer te benaderen....tsja....
Gast- Gast
EN IK! En nog 100 andere meiden hier!Jordana schreef:Dolores schreef:Maar dat weet jij ook wel, Jordana, en waarschijnlijk helpt dit je allemaal niet...
Ik vind het klote voor je, meiske, en ik gun je beter....
Dat weet ik Dol dat jij mij beter gunt.
Try- Kletskop
Ik zou zo'n zindelijkheidskalender maken (dus sticker plakken idee) en met 5 stickers krijgt ie een pijpbeurt en met 10 seks, ofzoStorm schreef:Ehm ja, ik vraag het hem gewoon en hij knikt dan wel ja, maar hij doet het gewoon níet.
Try- Kletskop
Try schreef:Ik zou zo'n zindelijkheidskalender maken (dus sticker plakken idee) en met 5 stickers krijgt ie een pijpbeurt en met 10 seks, ofzoStorm schreef:Ehm ja, ik vraag het hem gewoon en hij knikt dan wel ja, maar hij doet het gewoon níet.
Reactie van vriendlief: Dan doe ik niets meer, tot je die lijst ook voor mij maakt
Lejow- Lady Post-a-lot
Try schreef:Ik zou zo'n zindelijkheidskalender maken (dus sticker plakken idee) en met 5 stickers krijgt ie een pijpbeurt en met 10 seks, ofzoStorm schreef:Ehm ja, ik vraag het hem gewoon en hij knikt dan wel ja, maar hij doet het gewoon níet.
Dat zal wel helpen
Ik begrijp je helemaal storm en voor jou lijkt het me zwaarder dan voor mij met jullie kleine erbij
Jordana- Ratel
Lejow schreef:
Reactie van vriendlief: Dan doe ik niets meer, tot je die lijst ook voor mij maakt
Huh, dat snap ik even niet?
Ennuh, als hij niet kan helpen in het huishouden als je samenwoont vind ik dat best wel een streek van een kleuter. Een volwassen vent snapt toch dat er geen schoonmaakkabouters bestaan en dat hij zijn steentje moet bijdragen?
Try- Kletskop
Ik geloof dat ik na de zoveelste ruzie trouwens ook alles zelf zou doen, ik haat rommel....
Gelukkig is mijn lief niet zo.....
Gelukkig is mijn lief niet zo.....
Gast- Gast
Ik moet mijn man ook altijd alles 3x vragen voor hij wat doet. Erg irritant.
Lejow, ik ben nog niet bij de huisarts geweest. Woensdag om 8.30 uur heb ik een afspraak.
Lejow, ik ben nog niet bij de huisarts geweest. Woensdag om 8.30 uur heb ik een afspraak.
Gast- Gast
Try schreef:Lejow schreef:
Huh, dat snap ik even niet?
Ennuh, als hij niet kan helpen in het huishouden als je samenwoont vind ik dat best wel een streek van een kleuter. Een volwassen vent snapt toch dat er geen schoonmaakkabouters bestaan en dat hij zijn steentje moet bijdragen?
Dan doet hij niets meer in het huishouden, net zolang tot ik het zo vervelend vind dat ik ook zo'n lijst voor hem ga maken in de hoop dat hij het doet en beloond kan worden met een pijp / sex beurt
Ok, ben benieuwd Lexjeeeeeeeeeeeeeeee
Lejow- Lady Post-a-lot
Dolores schreef:Ik geloof dat ik na de zoveelste ruzie trouwens ook alles zelf zou doen
Dat ben ik wel gaan doen. Als jij het niet wilt laat maar maar waar ik dan niet tegenkan is dat hij gaat zeuren als ik is een keer vergeet de vaatwasser uit te ruimen.
Jordana- Ratel
Ja, nou ja hij werkt gewoon 40 uur dus ergens snap ik hem wel. Hij heeft vaak gewoon geen puf meer om op te ruimen o.i.d.
Gast- Gast
Wat is een beetje standaard/normale ringmaat voor een vrouw? Ringvinger. En is het echt zo dat je een ring gewoon kan opmeten met een liniaal en dan de binnenkant zeg maar de afmeting is van de ringmaat ook.
(Ja ik ken de term google)
(Ja ik ken de term google)
Gast- Gast
Maar ik ga maar weer. Hij klaag dat hij zo de stekker eruit trekt als ik niet bij hem kom zitten. Maar ga maar is eerst mijn droger en wasmachine leegruimen en opnieuw vullen.
Fijne avond!!
Fijne avond!!
Jordana- Ratel
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: