Dagcafé 2011
+18
Pannetoet
SuperGrover
Lejow
Jordana
Try
Leska
Suus
Oasis
aniet
girli
Burn
May
Chocolate Cookie
SoezieQ
Serena
VeryCherry
Lynn_
Roze Roos
22 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Heel even tussendoor, kijk eens wat ik net bij de Hema heb gekocht voor mijn lieve meisje
Maatje 22:
Ik moest me echt zo vreselijk inhouden, ik wilde de halve Hema leegkopen. Wát een leuke kleertjes, en gave zomerjasjes!!!
Maatje 22:
Ik moest me echt zo vreselijk inhouden, ik wilde de halve Hema leegkopen. Wát een leuke kleertjes, en gave zomerjasjes!!!
Gast- Gast
Wat heb je gestuurd dan VC? Netjes dat ze jou ook even antwoorden trouwens....loopt de communicatie nu via jouw vriend ofzo?
Gast- Gast
Storm schreef:Wat heb je gestuurd dan VC? Netjes dat ze jou ook even antwoorden trouwens....loopt de communicatie nu via jouw vriend ofzo?
Inderdaad. Als ze zo nodig moeten zeuren, doe het dan gewoon tegen jou. Dan kun jij zelf ook zeggen wat je ervan vindt. Nu communiceert je vriend als buffer, ideaal.
Gast- Gast
Hey PB,
Hier alles goed en met jou?
Alex die sandaaltjes zijn echt te leuk!
Hier alles goed en met jou?
Alex die sandaaltjes zijn echt te leuk!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Storm schreef:Leuk, Alex!! Hoe duur en hadden ze die ook voor jongetjes?
Ze zijn € 12,50. Ik weet niet of ze er ook voor jongetjes zijn, deze lagen in een aparte bak met alleen meisjessandalen.
Gast- Gast
Hey May!
Hier ook alles goed.
Ben naar huis gestuurd op mn werk, om carnaval te gaan vieren
Was niks te doen dusja.
Ga alleen geen carnaval meer vieren.
Net lekker in het bos gewandeld en nu even niks
Ook eens fijn!
Hier ook alles goed.
Was niks te doen dusja.
Ook eens fijn!
Gast- Gast
Ik zag het al op de site, helaas niet voor jongetjesAlex167 schreef:Storm schreef:Leuk, Alex!! Hoe duur en hadden ze die ook voor jongetjes?
Ze zijn € 12,50. Ik weet niet of ze er ook voor jongetjes zijn, deze lagen in een aparte bak met alleen meisjessandalen.
Gast- Gast
Oooh, jammer Storm! Om M. nu meisjessandaaltjes aan te trekken is ook zo sneu
Gast- Gast
Whoehoe! Weer 2 sollicitatiebrieven verstuurd! Gaat het dan nu eindelijk een keertje goed komen
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Burn schreef:Whoehoe! Weer 2 sollicitatiebrieven verstuurd!Gaat het dan nu eindelijk een keertje goed komen
ik duim voor je!
@ PB.. hoe was jou carnaval?!
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Hey May!
Hier ook alles goed.
Was niks te doen dusja.
Ook eens fijn!
Hahaha, dat is wel lekker!
Geniet er maar van en je had heerlijk weer bij het wandelen, wat wil je nog meer
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Nou, heb net een kwartier met mijn vader gebeld over wat ik nou het beste kan doen. En het lijkt hem het handigst om gewoon te zeggen dat zij gelijk hebben en om mijn trots in te slikken en kijken welke kant het dan opgaat.
Bah, ik ben het zooo zat, elke oplossing die ik aandraag wordt niet gewaardeerd...
Bah, ik ben het zooo zat, elke oplossing die ik aandraag wordt niet gewaardeerd...
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik weet niet hoor maar in de auto voor mijn huis die midden in de zon staat zit al bijna een uur een hond te blaffen...
Gast- Gast
Tuurlijk komt het goed, Burn! Ik duim voor je dat je op gesprek mag komen!
PB, lekker dat je naar huis mocht! Groot gelijk dat je geen carnaval gaat vieren, je kunt je tijd veel nuttiger besteden
PB, lekker dat je naar huis mocht! Groot gelijk dat je geen carnaval gaat vieren, je kunt je tijd veel nuttiger besteden
Gast- Gast
@ VC.. dat is ook wat, je trots op zij zetten...
Sterkte met je beslissing! en doe wat goed voelt in je hart en zorg dat je er geen spijt van krijgt
Sterkte met je beslissing! en doe wat goed voelt in je hart en zorg dat je er geen spijt van krijgt
Gast- Gast
Sannie: Mijn carnaval was erg leuk!
Purple: Ik zou de politie bellen!
VC: Pfoe moeilijk zeg!
Purple: Ik zou de politie bellen!
VC: Pfoe moeilijk zeg!
Gast- Gast
Ja, das echt heel wat, maar als het wat oplevert heb ik het er wel voor over. En kijk, als k geen kind zou hebben zou het me een rotzorg zijn, maar het kan niet zo zijn dat hij zijn opa en oma niet meer ziet door dit gezeik. Begrijp me goed hoor, van mij mag hij er gewoon heen, alleen mijn vriend wil hem niet meenemen.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik kan zo slecht tegen mensen die hun hond gewoon in de auto laten zitten voor een dik uur..
Gast- Gast
WhahaAlex167 schreef:Oooh, jammer Storm! Om M. nu meisjessandaaltjes aan te trekken is ook zo sneu
Gast- Gast
Ben er helaas al bij 2 afgewezen.. De 3e krijg ik antwoord over 2 weken. En nu maar weer 2 verstuurd..
Thnx PB en Alex voor het duimen
Thnx PB en Alex voor het duimen
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
VeryCherry schreef:Nou, heb net een kwartier met mijn vader gebeld over wat ik nou het beste kan doen. En het lijkt hem het handigst om gewoon te zeggen dat zij gelijk hebben en om mijn trots in te slikken en kijken welke kant het dan opgaat.
He, getsie meis, wat klote. Kun je niet gewoon een gesprek met z'n vieren eisen? Dat jullie als volwassen mensen met elkaar om tafel gaan en goed uitspreken wat er dwars zit en wie wat van wie vindt en net zolang totdat jullie weer normaal kunnen communiceren?
Gast- Gast
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: