Ik heb wat inspiratie nodig
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ik heb wat inspiratie nodig
Hoi hoi,
Ik heb mezelf terug gevonden door een traject te door lopen. Daar ben ik ook in contact gekomen met het boedhisme. Nu heb ik allerlei spreuken waar ik een goed gevoel van krijg als ik ze lees en terug moet denken dat ik iets heb overwonnen. Daar zou ik heel graag iets mee doen in mijn woonkamer. Maar omdat ik er nogal een paar heb en niet kan kiezen is het geen optie om ze op de muur te schilderen.Iemand een ander leuk idee...
Ik heb mezelf terug gevonden door een traject te door lopen. Daar ben ik ook in contact gekomen met het boedhisme. Nu heb ik allerlei spreuken waar ik een goed gevoel van krijg als ik ze lees en terug moet denken dat ik iets heb overwonnen. Daar zou ik heel graag iets mee doen in mijn woonkamer. Maar omdat ik er nogal een paar heb en niet kan kiezen is het geen optie om ze op de muur te schilderen.Iemand een ander leuk idee...
Lonne- Fluisteraar
- Aantal berichten : 166
Punten : 316
Registratiedatum : 02-01-11
Re: Ik heb wat inspiratie nodig
Kies verschillende mooie lettertypes, print de spreuken uit in verschillende formaten (A4, A5 en A3 bijvoorbeeld) zodat je onderscheid kunt maken in de spreuken die jij het mooist/belangrijkst vindt en doe ze in fotolijstjes. Hang ze gemixt aan de muur.
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Bedankt voor je tip, het is leuk geworden!
Lonne- Fluisteraar
- Aantal berichten : 166
Punten : 316
Registratiedatum : 02-01-11
+1!Chipp schreef:Foto!
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Soortgelijke onderwerpen
» Wieg..inspiratie nodig