Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pers bij ongeluk

5 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Pers bij ongeluk - Pagina 2 Empty Re: Pers bij ongeluk

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 3:06

Gloria schreef:Maar dat wordt/werd hier verward met een journalist die zijn werk doet. En dat houdt ook in dat je overal snel bij bent, zoveel en zo snel mogelijk feiten verzameld, recente foto's maakt. Allemaal om 1. je verhaal zo compleet mogelijk te maken en 2. het publiek daarmee te dienen.

Ik reageerde met het voorval in mijn achterhoofd van die journalist die onder het afzetlint zou zijn doorgekropen. Want die journalist doet dan niet zomaar even zijn werk, die zet zijn eigen belangen voorop, en niet de belangen van het slachtoffer. Ik denk dat ik dus niets verwar met een journalist die zijn werk doet smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pers bij ongeluk - Pagina 2 Empty Re: Pers bij ongeluk

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 3:16

Ja, en ik denk dat dat geen journalist was, maar een amateur. Over het algemeen hebben pers en politie namelijk goede afspraken en loodst een politievoorlichter de pers langs bepaalde plekken. In dit geval wordt de zgn. journalist door een agent weggejaagd, dus ik vraag me af hoe serieus zo iemand dus was.

Maar goed, weet je, we waren er allebei niet bij. Mijn punt was gewoon dat mensen vaak een negatief beeld bij journalisten hebben. Het beeld van sensatiezoekers. Terwijl ik dan denk: maar je profiteert er wel van. Je kijkt wel naar de beelden. Je leest wel de berichten. Dus dim dan even. Plus, men kent gewoon niet de kant van het vak, ziet het alleen maar vanuit zichzelf. Daar kan ik slecht tegen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum