Accomodatie 12 pers. ergens in Nederland
+2
Rovine
Shadowfax
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Accomodatie 12 pers. ergens in Nederland
.
Laatst aangepast door Shadowfax op ma 2 sep 2013 - 1:31; in totaal 1 keer bewerkt
Shadowfax- Fluisteraar
- Aantal berichten : 105
Punten : 132
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Accomodatie 12 pers. ergens in Nederland
Een aantal jaar geleden zijn we met ong. 20 man naar een hostel in Utrecht geweest. Weet niet meer welke, maar met zo'n grote groep is het misschien mogelijk een kamer af te huren voor de hele club in elk willekeurig hostel.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Er is pas een topic geweest over accommodaties voor 13 personen, misschien dat je die nog terug kunt vinden?
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
http://www.roompotparken.nl/vakantieparken/552331/bospark-t-wolfsven/552353/bungalow-w6a/pricetable.html?datestart=20111205
Hier zijn wij vorige week geweest met 18'en. Zes per huisje. Echt perfect. De huisjes zijn heel groot, waardoor je gemakkelijk 's avonds in één huisje kunt eten (zelfs met achtien..) en we hebben voor het hele weekend maar 600 euro betaald in totaal. Het ligt tien minuten lopen van een bushalte, waardoor je gemakkelijk naar Eindhoven kunt.
We hebben een paar jaar geleden ook in zo'n park van Roompot in Kijkduin gezeten voor 600 euro, maar die huisjes waren wel wat kleiner (ook stapelbedden, dat hadden deze niet eens!).
Hier zijn wij vorige week geweest met 18'en. Zes per huisje. Echt perfect. De huisjes zijn heel groot, waardoor je gemakkelijk 's avonds in één huisje kunt eten (zelfs met achtien..) en we hebben voor het hele weekend maar 600 euro betaald in totaal. Het ligt tien minuten lopen van een bushalte, waardoor je gemakkelijk naar Eindhoven kunt.
We hebben een paar jaar geleden ook in zo'n park van Roompot in Kijkduin gezeten voor 600 euro, maar die huisjes waren wel wat kleiner (ook stapelbedden, dat hadden deze niet eens!).
Gast- Gast
.
Laatst aangepast door Shadowfax op ma 2 sep 2013 - 1:31; in totaal 1 keer bewerkt
Shadowfax- Fluisteraar
.
Shadowfax- Fluisteraar
...
Laatst aangepast door Dani op do 15 dec 2011 - 4:05; in totaal 1 keer bewerkt
Dani- Fluisteraar
- Aantal berichten : 199
Punten : 224
wij hebben vorig jaar teamweekend gehad en dat hebben we geboekt via www.groepen.nl, ook allemaal groepsaccommodaties.
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Kijk hier eens, wij hebben laatst via deze site een bungelow geboekt en was erg leuk, keuze genoeg en je kan het zo duur maken als je wil!
http://www.groepsaccommodaties.com/
http://www.groepsaccommodaties.com/
Smurf- Fluisteraar
- Aantal berichten : 63
Punten : 93
Registratiedatum : 22-02-11
.
Shadowfax- Fluisteraar
bij m`n ouders tegenover staat een vakantiehuis maar weet niet voor hoeveel personen, ga ik even opzoeken en kom ik nog op terug
edit, niet voor 12 personen
edit, niet voor 12 personen
Laatst aangepast door Lily op di 29 nov 2011 - 5:28; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Frankrijk, streek gekozen, nu nog accomodatie...
» Pers bij ongeluk
» Ik wil ergens heen
» Hoe hoog is het bed van jullie kindje? (peuterbed/1 pers.)
» Ik zit ergens mee.
» Pers bij ongeluk
» Ik wil ergens heen
» Hoe hoog is het bed van jullie kindje? (peuterbed/1 pers.)
» Ik zit ergens mee.
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: