Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

peuterbed,een peuterdekbed of 1 pers?

5 plaatsers

Ga naar beneden

peuterbed,een peuterdekbed of 1 pers? Empty peuterbed,een peuterdekbed of 1 pers?

Bericht  mauwmauw wo 17 okt 2012 - 9:08

V krijgt over een paar maanden een peuterbedje,nu wil ik alvast een dekbedje gaan kopen en zat ik te denken aan een peuterdekbed,lijkt mij logisch.Maar nu vertelde mijn zus dat met een peuterdekbedje het dekbed maar half op bed ligt,V kruipt altijd naar boven(of hij dat in een peuterbed doet,weet ik natuurlijk niet)maar wat zouden jullie doen een peuterdekbed of een 1 persoonsdekbed op een peuterbed.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

peuterbed,een peuterdekbed of 1 pers? Empty Re: peuterbed,een peuterdekbed of 1 pers?

Bericht  Liadan wo 17 okt 2012 - 9:09

Mijn dochter heeft een peuterbed met peuterdekbed en haar dekbed ligt gewoon over heel haar bed. Een eenpersoonsdekbed lijkt mij veel te groot voor een peuterbed.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

peuterbed,een peuterdekbed of 1 pers? Empty Re: peuterbed,een peuterdekbed of 1 pers?

Bericht  Thunder wo 17 okt 2012 - 9:10

Ik heb een meegroeibed en gebruikte bij de oudste een 1 persoons deken. Wat vind ik dat waardeloos zeg! Ik vind het lastig om zoveel deken onder dat matras te proppen. Nu voor de jongste heb ik dus maar een peuterdekbed gekocht. Veel makkelijker, maar nu wil hij niet meer onder de deken slapen laughcry

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

peuterbed,een peuterdekbed of 1 pers? Empty Re: peuterbed,een peuterdekbed of 1 pers?

Bericht  -Ieniemienie- wo 17 okt 2012 - 9:11

Ook hier een peuterdekbed op haar peuterbed.
Hij bedekt gewoon het hele bed. Ik denk ook dat een 1persoons veel te groot is.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

peuterbed,een peuterdekbed of 1 pers? Empty Re: peuterbed,een peuterdekbed of 1 pers?

Bericht  mauwmauw wo 17 okt 2012 - 9:11

Ja het leek mij ook veel te groot,
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

peuterbed,een peuterdekbed of 1 pers? Empty Re: peuterbed,een peuterdekbed of 1 pers?

Bericht  Thunder wo 17 okt 2012 - 9:12

Het kan wel hoor, maar je moet ongeveer ¼ van het dekbed onder het matras proppen.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

peuterbed,een peuterdekbed of 1 pers? Empty Re: peuterbed,een peuterdekbed of 1 pers?

Bericht  mauwmauw wo 17 okt 2012 - 9:15

dat is een beetje veel,ik ga lekker voor het peuterdekbedje,kan die ook lekker alvast in zijn ledikant.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

peuterbed,een peuterdekbed of 1 pers? Empty Re: peuterbed,een peuterdekbed of 1 pers?

Bericht  Thunder wo 17 okt 2012 - 9:19

Dat is wel handig, zo hebben wij het ook gedaan. Alleen wil meneer, sinds hij in het 'grote' bed slaapt, geen deken meer... confused Hoe bevallen de boekjes?

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

peuterbed,een peuterdekbed of 1 pers? Empty Re: peuterbed,een peuterdekbed of 1 pers?

Bericht  mauwmauw wo 17 okt 2012 - 9:23

hij ligt nu onder een dekbed overtrek met een deken erin,maar heeft hier nog moeite mee met omdraaien,is te zwaar denk ik.

De boekjes zijn leuk.hij is er druk mee geweest,we hebben ze even weg gelegd,heeft zoveel nieuw speelgoed gehad met zijn verjaardag,dat het een beetje een chaos hier werd.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

peuterbed,een peuterdekbed of 1 pers? Empty Re: peuterbed,een peuterdekbed of 1 pers?

Bericht  Monnie wo 17 okt 2012 - 9:49

Wij hebben gewoon een 1 persoons, kan wel hoor. Je hebt idd wel een groot stuk over wat je onder de matras moet stoppen. Maar dat kan wel.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

peuterbed,een peuterdekbed of 1 pers? Empty Re: peuterbed,een peuterdekbed of 1 pers?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum