Dagcafé 2011
+16
Inge
Zwerver
aniet
Cheesegirl
Jules
IndianRose
Lejow
Roze Roos
Lotus
sonly
Jeanette
Chocolate Cookie
Sjaantje
Suus
VeryCherry
Jordana
20 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé 2011
Leuke katten,Wolletjes!
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Even tussendoor hoor.. Ik was er gisteren totaal niet bij, maar heb ik nou gelezen dat Lotus minder ging komen?
Gast- Gast
Huh? Dat moet ik dan ook gemist hebben..._Donnaa schreef:Even tussendoor hoor.. Ik was er gisteren totaal niet bij, maar heb ik nou gelezen dat Lotus minder ging komen?
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Jup._Donnaa schreef:Even tussendoor hoor.. Ik was er gisteren totaal niet bij, maar heb ik nou gelezen dat Lotus minder ging komen?
Gast- Gast
Geen idee, Donnaa? Ik heb het niet meegekregen ... Maar heb haar vandaag nog niet gezien, dus misschien is het zo.
Gast- Gast
Storm schreef:Jup._Donnaa schreef:Even tussendoor hoor.. Ik was er gisteren totaal niet bij, maar heb ik nou gelezen dat Lotus minder ging komen?
Why?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ja daarom viel het me ook op en toen herinnerde ik me ineens wat.. VandaarAlex167 schreef:Geen idee, Donnaa? Ik heb het niet meegekregen ... Maar heb haar vandaag nog niet gezien, dus misschien is het zo.
Gast- Gast
Alex, ik had ook graag afgesproken. Vrees dat het nu echt nog super lang gaat duren Ik ga je zo wel ff mailen!
Zou vandaag trouwens naar Doedell, maar gister een gruwelijke migraine gehad...
@ Aniet, ja gekke monsters hier. Maar wel cute hoor! Behalve dan wanneer ze de tent afbreken (zoals nu...)
@ Donnaa, ik heb het ook niet helemaal meegekregen, maar volgens mij wel ja!
Zou vandaag trouwens naar Doedell, maar gister een gruwelijke migraine gehad...
@ Aniet, ja gekke monsters hier. Maar wel cute hoor! Behalve dan wanneer ze de tent afbreken (zoals nu...)
@ Donnaa, ik heb het ook niet helemaal meegekregen, maar volgens mij wel ja!
Gast- Gast
Ze wilde haar problemen echt gaan oplossen door middel van hulp en niet steeds alles op het forum bespreken.
Werken aan haar "echte" leven zoals ze zelf zei
aniet- Kletskop
Ik weet het niet precies meer, en heb niet zo'n zin om het op te zoeken allemaal. Maar ze zat niet lekker in haar vel en ze wilde sowieso een beetje afstand nemen van het forum.
Gast- Gast
aniet schreef:Ze wilde haar problemen echt gaan oplossen door middel van hulp en niet steeds alles op het forum bespreken.
Zoiets idd, mbv een bepaalde instantie. Ik hoop echt voor haar dat het haar lukt om wat rust te vinden en haar problemen op te lossen!
Gast- Gast
Oh, dat vind ik wel een knappe beslissing als ik eerlijk ben
Maar wel jammer.. Misschien als ze het leven wat meer op de rit heeft dat ze dan weer wat actiever komt forummen..
Maar wel jammer.. Misschien als ze het leven wat meer op de rit heeft dat ze dan weer wat actiever komt forummen..
Gast- Gast
Die piercingwinkel schijnt vanaf tien uur los te zijn, maar ik wacht nog maar even voor ik daar voor Jan Lul kom, en ik moet me toch nog fatsoenlijk aankleden. Ik kan ook even bellen hoor, maar daar ben ik weer te lui voor.
Wow, wol, alweer naar Doedell Jammer dat het niet doorgaat, is je migraine wel al over? Waarom duurt het nu ff voor we weer kunnen daten?
Ik heb net de telefonische intake gehad voor de tweedelijns hulp. Ik kan 2 mei terecht! Snel al!
Ik heb net de telefonische intake gehad voor de tweedelijns hulp. Ik kan 2 mei terecht! Snel al!
Gast- Gast
Quote van Lotus
.Met het risico dat er van alles achter wordt gezocht wat er niets mee te maken heeft of dat niemand het gelooft, ga wil ik het volgende toch even kwijt:
Ik liep al een tijdje met het idee om wat minder op het forum te komen en me wat meer te richten op mijn 'echte' leven. Na de heftige week die ik achter de rug heb, voel ik nog meer die behoefte. Mijn voornemen is om hier vanaf nu in ieder geval een stuk minder te komen. Het heeft niets te maken met wat er nu allemaal tegen en over mij is gezegd.
Ik heb net naar mijn moeder en oudste broertje uitgesproken dat ik worstel met hoe ik naar mezelf kijk. Ik denk dat ik het advies van mijn spv'er ga opvolgen en contact ga zoeken met ZieZo. Verder wil ik veel gaan schrijven om weer wat orde te scheppen in mijn hoofd en voor mezelf duidelijk te krijgen wat ik nou eigenlijk wil en wat ik belangrijk vind in mijn leven.
.
Ik liep al een tijdje met het idee om wat minder op het forum te komen en me wat meer te richten op mijn 'echte' leven. Na de heftige week die ik achter de rug heb, voel ik nog meer die behoefte. Mijn voornemen is om hier vanaf nu in ieder geval een stuk minder te komen. Het heeft niets te maken met wat er nu allemaal tegen en over mij is gezegd.
Ik heb net naar mijn moeder en oudste broertje uitgesproken dat ik worstel met hoe ik naar mezelf kijk. Ik denk dat ik het advies van mijn spv'er ga opvolgen en contact ga zoeken met ZieZo. Verder wil ik veel gaan schrijven om weer wat orde te scheppen in mijn hoofd en voor mezelf duidelijk te krijgen wat ik nou eigenlijk wil en wat ik belangrijk vind in mijn leven.
.
Dappere beslissing van Lotus
Dat vind ik ook!
aniet- Kletskop
Alex167 schreef:Wow, wol, alweer naar Doedell Jammer dat het niet doorgaat, is je migraine wel al over? Waarom duurt het nu ff voor we weer kunnen daten?
Op mijn verjaardag! Snel al joh!
Ja, ik zou alweer naar Doedell gaan, maar ik ben zo duf en gaar dat ik het niet aandurf. migraine is gelukkig wel over ja, maar damm wat was ik beroerd. Maakte O. me vannacht wakker omdat hij thuis kwam.. fijn, heb tot half 4 wakker gelegen daardoor :S
En volgens mij gaat het nu zo lang duren omdat we allebei druk zijn
Gast- Gast
Pfff, mannen! Vanavond lekker op tijd naar bed, dan ben je hopelijk morgen weer fris en fruitig.
Op je verjaardag inderdaad Ik hoop echt dat ik er baat bij heb.
OMG ik zie nu twee holbewoners voorbij komen, whahahaha.
Op je verjaardag inderdaad Ik hoop echt dat ik er baat bij heb.
OMG ik zie nu twee holbewoners voorbij komen, whahahaha.
Gast- Gast
Wat schijnt de zon toch weer heerlijk, en als we helga moeten geloven (de weervrouw:P) dan gaan we volgende week naar de 2 cijfers!!!
Gast- Gast
Anousch schreef:Wat schijnt de zon toch weer heerlijk, en als we helga moeten geloven (de weervrouw:P) dan gaan we volgende week naar de 2 cijfers!!!
Als het dan ook nog met een 2 begint ben ik helemaal blij
Gast- Gast
whaha, Alex! (je hebt mail btw!)
Klinkt goed, Anousch. Was het nou maar deze week al mooi weer Met aangename temperaturen dus!
Klinkt goed, Anousch. Was het nou maar deze week al mooi weer Met aangename temperaturen dus!
Gast- Gast
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: