Dagcafé 2011
+16
Inge
Zwerver
aniet
Cheesegirl
Jules
IndianRose
Lejow
Roze Roos
Lotus
sonly
Jeanette
Chocolate Cookie
Sjaantje
Suus
VeryCherry
Jordana
20 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé 2011
Ja zou heerlijk wezen he!
Al beginnen we gewoon weer met 17 graden is ook al fijn.
Al beginnen we gewoon weer met 17 graden is ook al fijn.
Gast- Gast
Jeej!!!! lente!!
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Ik hou van de zon! En van de liefde
Haha sorry ik leef op een fijne wolk en hoewel ik het wel wil komt er 0.0 uit mijn vingers. Zit al 2 uur op mn bank te forummen en muziek te luisteren en van de zon te genieten!
Haha sorry ik leef op een fijne wolk en hoewel ik het wel wil komt er 0.0 uit mijn vingers. Zit al 2 uur op mn bank te forummen en muziek te luisteren en van de zon te genieten!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Ik ga maar eens even douchen en daarna beginnen aan mijn aardbeien-kwarktaart!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb net heerlijk een kop latte macchiato op de galerij gedronken. Lekker in de zin
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Jaaa, lente.. Ik heb mijn tanktops van de H&M binnen gekregen en ze zijn leuheukk!! Nu nog wat dunne vestjes scoren, want ik heb er altijd een vest over..
Iets met dikke armen..
Iets met dikke armen..
Gast- Gast
Ben er ook weer even, vriendin is weg en heb nog een uurtje voor ik weer de deur uit moet...
Gast- Gast
Mooi BA! Wil stiekem ook
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Wow, wat mooi BA, en wat een leuk jurkje ^^
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Thnx RR!
Ben ook wel een beetje trots hoor. Hoop alleen niet dat mijn buik zo snel blijft groeien als nu in 1 week, dan weet ik niet waar het gaan eindigen haha.
Dan rol ik om als ik opsta haha...
Ben ook wel een beetje trots hoor. Hoop alleen niet dat mijn buik zo snel blijft groeien als nu in 1 week, dan weet ik niet waar het gaan eindigen haha.
Dan rol ik om als ik opsta haha...
Gast- Gast
Mooi BA
ow wordt het echt lente??? daar wordt ik dan weer helemaal blij van
ow wordt het echt lente??? daar wordt ik dan weer helemaal blij van
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
Thnx! Jurkje heb ik echt al lang hoor, maar rekt lekker mee. Zodra het niet meer past gaat het de vuilnisbak in, hierna is alle rek eruit denk ik haha.VeryCherry schreef:Wow, wat mooi BA, en wat een leuk jurkje ^^
Gast- Gast
mooi BA!
Ik heb trouwens hier in NL al van dubbele cijfers mogen genieten in 2011! Dat was het valentijnsweekend in Maastricht, het was zulk bloed mooi weer, we zaten toen in de zon, op het terras, zonder jas, zonder warmtelamp! (en ik hoorde later dat het die dag sneeuwde op Ameland..)
Ik heb trouwens hier in NL al van dubbele cijfers mogen genieten in 2011! Dat was het valentijnsweekend in Maastricht, het was zulk bloed mooi weer, we zaten toen in de zon, op het terras, zonder jas, zonder warmtelamp! (en ik hoorde later dat het die dag sneeuwde op Ameland..)
Gast- Gast
wtf. krijg even een rekening van de tandarts.. 212 euro.. of ik even wil betalen
Zit lekker mee zeg.. pff gelukkig krijg ik t wel terug v verzekering.
Gister vd trap gevlogen... nu gekneusde middelvinger.. joepie!
Hallo trouwens:)
Gister vd trap gevlogen... nu gekneusde middelvinger.. joepie!
Hallo trouwens:)
Gast- Gast
Eerst terugvragen, dan pas betalenSannie89 schreef:wtf. krijg even een rekening van de tandarts.. 212 euro.. of ik even wil betalen
Gast- Gast
Was even weg, dus vandaar mijn late reactie, maar bedankt voor de tip! Ik ga kijken of het zonder sterilon beter gaat_Donnaa schreef:Oh please, stop daar mee.. Sterilon is veel te agressief en maakt ook de goede cellen dood die juist voor je herstel zorgen.. Blijf er gewoon af of verzorg het met lauwwarm water wat gekookt heeft..Suus schreef:Ik heb eind december de gaatjes laten schieten en ik maak ze elke dag schoon met sterilon.
Geen Sterilon!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
_Donnaa schreef:Eerst terugvragen, dan pas betalenSannie89 schreef:wtf. krijg even een rekening van de tandarts.. 212 euro.. of ik even wil betalen
das ook n goeie Thanks:)
had van een paar weken terug ook al rekening liggen.. 71 euro (controle) nu paar gaatjes vullen:S
Gast- Gast
Suus, als je er echt graag iets op wilt smeren kan je bij een piercingshop vaak wel Anti-Sept halen. Dat is een natuurlijk product zonder alcohol en niet agressief
Gast- Gast
Sterilon of alcohol echt nooit gebruiken voor dat soort dingen!! Ze raden het aan maar maakt het alleen maar erger, net wat Donnaa zegt.Suus schreef:Was even weg, dus vandaar mijn late reactie, maar bedankt voor de tip! Ik ga kijken of het zonder sterilon beter gaat_Donnaa schreef:Oh please, stop daar mee.. Sterilon is veel te agressief en maakt ook de goede cellen dood die juist voor je herstel zorgen.. Blijf er gewoon af of verzorg het met lauwwarm water wat gekookt heeft..Suus schreef:Ik heb eind december de gaatjes laten schieten en ik maak ze elke dag schoon met sterilon.
Geen Sterilon!
Gast- Gast
Twitter-vijand-update: Ik geloof dat ik gewoon geblockt ben, en dat zonder reactie terug. Boehoehoe,ik had op z'n minst één vuurspuwende reactie terug verwacht. Nouja, jammer maar helaas, aan dat soort mensen ga ik mijn energie niet verspillen
Verder wil ik even kwijt dat ik me vandaag helemaal heppiedepeppie voel en ontzettend veel energie heb. Da's een tijd geleden en ik geniet er met volle teugen van Komt denk ik door het zonnetje... Van mij mag de lente definitief komen!
Verder wil ik even kwijt dat ik me vandaag helemaal heppiedepeppie voel en ontzettend veel energie heb. Da's een tijd geleden en ik geniet er met volle teugen van Komt denk ik door het zonnetje... Van mij mag de lente definitief komen!
Gast- Gast
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: