Dagcafé 2011
+16
Inge
Zwerver
aniet
Cheesegirl
Jules
IndianRose
Lejow
Roze Roos
Lotus
sonly
Jeanette
Chocolate Cookie
Sjaantje
Suus
VeryCherry
Jordana
20 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé 2011
Ik stuur ze altijd direct naar de verzekering en dan binnen 2 weken heb ik m`n geld en dan betaal ik de rekening ook direct aan de tandarts..Sannie89 schreef:_Donnaa schreef:Eerst terugvragen, dan pas betalenSannie89 schreef:wtf. krijg even een rekening van de tandarts.. 212 euro.. of ik even wil betalen
Zit lekker mee zeg.. pff gelukkig krijg ik t wel terug v verzekering.
das ook n goeie Thanks:)
had van een paar weken terug ook al rekening liggen.. 71 euro (controle) nu paar gaatjes vullen:S
Gast- Gast
Haha dat krijg je volgens mij als er 2 inzitten BA! Maar ik kan mij voorstellen dat het leuk is als het zichtbaar wordt!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Een goede piercer zal het nooit aanraden.. Juweliers helaas nog wel..Beauty Addict schreef:Sterilon of alcohol echt nooit gebruiken voor dat soort dingen!! Ze raden het aan maar maakt het alleen maar erger, net wat Donnaa zegt.Suus schreef:Was even weg, dus vandaar mijn late reactie, maar bedankt voor de tip! Ik ga kijken of het zonder sterilon beter gaat_Donnaa schreef:Oh please, stop daar mee.. Sterilon is veel te agressief en maakt ook de goede cellen dood die juist voor je herstel zorgen.. Blijf er gewoon af of verzorg het met lauwwarm water wat gekookt heeft..Suus schreef:Ik heb eind december de gaatjes laten schieten en ik maak ze elke dag schoon met sterilon.
Geen Sterilon!
Gast- Gast
Ja, zeker in gewone jurkjes zie je het goed. In mijn uniform valt het niet eens zo op!Roze Roos schreef:Haha dat krijg je volgens mij als er 2 inzitten BA! Maar ik kan mij voorstellen dat het leuk is als het zichtbaar wordt!
Gast- Gast
Heb het inderdaad bij een juwelier laten doen en maar gewoon aangenomen dat ik dat dan maar moest gebruiken... Maar anti-sept dus? Als ik na een tijdje met alleen water nog steeds zo vaak last heb zal ik daar eens naar op zoek gaan._Donnaa schreef:Een goede piercer zal het nooit aanraden.. Juweliers helaas nog wel..Beauty Addict schreef:Sterilon of alcohol echt nooit gebruiken voor dat soort dingen!! Ze raden het aan maar maakt het alleen maar erger, net wat Donnaa zegt.Suus schreef:Was even weg, dus vandaar mijn late reactie, maar bedankt voor de tip! Ik ga kijken of het zonder sterilon beter gaat_Donnaa schreef:Oh please, stop daar mee.. Sterilon is veel te agressief en maakt ook de goede cellen dood die juist voor je herstel zorgen.. Blijf er gewoon af of verzorg het met lauwwarm water wat gekookt heeft..Suus schreef:Ik heb eind december de gaatjes laten schieten en ik maak ze elke dag schoon met sterilon.
Geen Sterilon!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Mooie buik trouwens, BA!
En wat is er aan de hand, Isabella?
En wat is er aan de hand, Isabella?
Suus- Lady Post-a-lot
_Donnaa schreef:Ik stuur ze altijd direct naar de verzekering en dan binnen 2 weken heb ik m`n geld en dan betaal ik de rekening ook direct aan de tandarts..Sannie89 schreef:_Donnaa schreef:Eerst terugvragen, dan pas betalenSannie89 schreef:wtf. krijg even een rekening van de tandarts.. 212 euro.. of ik even wil betalen
Zit lekker mee zeg.. pff gelukkig krijg ik t wel terug v verzekering.
das ook n goeie Thanks:)
had van een paar weken terug ook al rekening liggen.. 71 euro (controle) nu paar gaatjes vullen:S
ga ik doen. super bedankt vind het wel heel veel geld namelijk
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Ja, zeker in gewone jurkjes zie je het goed. In mijn uniform valt het niet eens zo op!Roze Roos schreef:Haha dat krijg je volgens mij als er 2 inzitten BA! Maar ik kan mij voorstellen dat het leuk is als het zichtbaar wordt!
Heerlijk lijkt mij dat! Een mooie buik in je jurkjes! Heb je verder kwaaltjes of is het gewoon lekker zwanger zijn?
Roze Roos- Ratel
Ja, goed plan! Het is een wit flesje (niet doorzichtig) met een rode dop en opdruk .. Succes!!Suus schreef:
Heb het inderdaad bij een juwelier laten doen en maar gewoon aangenomen dat ik dat dan maar moest gebruiken... Maar anti-sept dus? Als ik na een tijdje met alleen water nog steeds zo vaak last heb zal ik daar eens naar op zoek gaan.
@Isabella, hugs enough, wat is er aan de hand?
Gast- Gast
voor Isabella!
Roze Roos- Ratel
Knuffel voor Isabella! What's up, girl?
BA, wat een mooie buik! Gaaf om te zien hoe het nu zichtbaar wordt
BA, wat een mooie buik! Gaaf om te zien hoe het nu zichtbaar wordt
Gast- Gast
Thanks, erg fijn. Ik weet het niet precies, gisteren woorden gehad die me nogal gekwetst hebben, en nu is het alsof er niks gebeurd is, we lagen lekker in elkaars armen te slapen en kreeg een kus toen hij naar zijn werk ging - maar ik voel me er eerlijk gezegd vrij rot om
En sommige dingen waren ook echt wel waar, daar heeft hij gewoon gelijk in, maar dan is het toch niet altijd leuk om te horen.
En ik heb veel pijn en voel me daardoor gewoon rot
En sommige dingen waren ook echt wel waar, daar heeft hij gewoon gelijk in, maar dan is het toch niet altijd leuk om te horen.
En ik heb veel pijn en voel me daardoor gewoon rot
Laatst aangepast door Isabella op zo 6 maa 2011 - 23:56; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Thanx!!_Donnaa schreef:[i]Ja, goed plan! Het is een wit flesje (niet doorzichtig) met een rode dop en opdruk .. Succes!!Suus schreef:
Heb het inderdaad bij een juwelier laten doen en maar gewoon aangenomen dat ik dat dan maar moest gebruiken... Maar anti-sept dus? Als ik na een tijdje met alleen water nog steeds zo vaak last heb zal ik daar eens naar op zoek gaan.
Suus- Lady Post-a-lot
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: