TGR gespot, wie heb jij gespot?
+26
Tania
girli
Lejow
Sterre
Primrose
NerdChic
Shy
TGR
Sarah1985
Monte
Chocolate Cookie
Inge
Shisha
Océane
Blond
Lady4
Gigi_
Caroow
Phileine
_DoI
Jordana
mickey
CCC
Jeanette
BJA
Zwerver
30 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: TGR gespot, wie heb jij gespot?
TGR schreef:Wel zag ik pas wolletjes lopen.
En dan zeg je ook niets ofzo ;-)
Gast- Gast
Ik heb nog nooit een forummer gespot. Lijkt me best grappig! Ik houd wel altijd mijn ogen goed open, je weet nooit waar je iemand van hier tegen kunt komen.
Gast- Gast
Alex167 schreef:Ik heb nog nooit een forummer gespot. Lijkt me best grappig! Ik houd wel altijd mijn ogen goed open, je weet nooit waar je iemand van hier tegen kunt komen.
Wij spotten mekaar best vaak
Al valt dat meer onder de categorie meeten denk ik
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb er verschillende gemeet maar nog nooit (voor zover ik me herinner) gespot.
Gast- Gast
Lejow schreef:Auxo schreef:Ik heb eens na zitten denken omdat ik bijna zeker wist dat ik toch ooit iemand ben tegengekomen en ik ben eruit! Ben Lejow een keer tegengekomen bij Najib Amhali!
*denkt na*
*hoort het kraken*
*lejow weet t nie meer*
Is alweer ruim een jaar terug, in Scheveningen.
Gast- Gast
Auxo schreef:Lejow schreef:Auxo schreef:Ik heb eens na zitten denken omdat ik bijna zeker wist dat ik toch ooit iemand ben tegengekomen en ik ben eruit! Ben Lejow een keer tegengekomen bij Najib Amhali!
*denkt na*
*hoort het kraken*
*lejow weet t nie meer*
Is alweer ruim een jaar terug, in Scheveningen.
Ja weet nog wel dak der geweest ben (zo erg is t nog niet met me hahaha)
Hebben we mekaar gedag gezegd?
Oh damn.. vind het echt erg dat ik dit niet meer weet
Lejow- Lady Post-a-lot
Ja volgens mij wel.. Ik herkende je omdat we een maand ervoor ongeveer die taartenmeeting hebben gehad.
Gast- Gast
Ik heb volgens mij mizz_aardbei een keer gespot, maar die heeft nu een andere naam dacht ik???
En ik heb mamsie een keer gespot, maar niets gezegd.
En ik heb mamsie een keer gespot, maar niets gezegd.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ik heb Bitterkoek gespot tijdens een fotoshoot voor een artikel in Yes. Zij spotte mij toen ook gelijk.
Gast- Gast
Auxo schreef:Ja volgens mij wel.. Ik herkende je omdat we een maand ervoor ongeveer die taartenmeeting hebben gehad.
Er begint iets te rinkelen geloof ik..
Lejow- Lady Post-a-lot
Er werkt hier iemand bij de Hema die heel lang geleden op het forum kwam. Ik weet haar naam niet eens meer, geen idee of ze hier nogsteeds komt onder een andere naam.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb Applegreen van het oude forum een keer gespot op het station en Hydra een keer in de trein.
Gast- Gast
Ik was laatst (lees drie weken geleden) op station RAI bij de AH to go en toen dacht ik in een flits dat ik PowerBabe zag lopen... maar ben het daarna ook gelijk weer vergeten dus heb het nooit gevraagd... dus PB, was jij op station RAI drie weken geleden rond een uur of 6?
verder nooit iemand gespot, wat bijna knap is met al die loslopende forum-ladies hier in het haagse
verder nooit iemand gespot, wat bijna knap is met al die loslopende forum-ladies hier in het haagse
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Laced herkende mij via een vriendin van ons beiden, ze had me toen ook een berichtje gestuurd. Erg leuk. We blijken ook op dezelfde school te werken.
Verder heb ik nog nooit iemand 'gespot'
Verder heb ik nog nooit iemand 'gespot'
Gast- Gast
Ik kan het nu niet meer vinden... Maar het was of bij C of haar zusje E. C heeft een dochtertje (ook C). E is nu zwanger (en al uitgeteld). Als je geen idee hebt, moet je maar even pmen.mozzarella schreef:mickey schreef:Dat heb ik met jou op hyves Bij een nichtje van mijn vriend zag ik jou eens tussen haar vrienden staan.mozzarella schreef:Ik heb inge laatst gespot in de vriendenlijst van vrienden op facebook hahaha. Blijkt dat we enkele gemeenschappelijke kennissen hebben.
echt wie was dat dan?
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Kun je je nog herinneren dat er twee mensen naar voor werden geroepen? Dat waren wij..._Donnaa schreef:Hahaha, dat is echt awesome! Jij was met je vriend toch? Ik heb wel stelletjes gezien op het vliegveld in Toronto bij mij in de rij.. Nu ben ik echt nieuwsgierig, whaha!mickey schreef:Was inderdaad wel toevallig ja. Ik wist dat zij in die periode ook zou gaan, want we hadden gebruik gemaakt van dezelfde actie, alleen had zij het hotel niet geboekt, maar alleen de vlucht. Ik wist niet wanneer zij zou gaan, dus keek wel even raar op toen ik haar op het vliegveld zag.Jeanette schreef:Dat is toevallig dat jullie allebei tegelijk in het vliegtuig zaten zeg, Mickey!
mickey- Kletskop
mickey schreef:Ik kan het nu niet meer vinden... Maar het was of bij C of haar zusje E. C heeft een dochtertje (ook C). E is nu zwanger (en al uitgeteld). Als je geen idee hebt, moet je maar even pmen.mozzarella schreef:mickey schreef:Dat heb ik met jou op hyves Bij een nichtje van mijn vriend zag ik jou eens tussen haar vrienden staan.mozzarella schreef:Ik heb inge laatst gespot in de vriendenlijst van vrienden op facebook hahaha. Blijkt dat we enkele gemeenschappelijke kennissen hebben.
echt wie was dat dan?
Ik heb géén idee hahahah
Gast- Gast
Lejow schreef:Auxo schreef:Ja volgens mij wel.. Ik herkende je omdat we een maand ervoor ongeveer die taartenmeeting hebben gehad.
Er begint iets te rinkelen geloof ik..
Gast- Gast
Bij de balies bij de paspoort en ticketcontrole? Heb ik ook met jullie gesproken in de rij, ofniet?mickey schreef:Kun je je nog herinneren dat er twee mensen naar voor werden geroepen? Dat waren wij..._Donnaa schreef:Hahaha, dat is echt awesome! Jij was met je vriend toch? Ik heb wel stelletjes gezien op het vliegveld in Toronto bij mij in de rij.. Nu ben ik echt nieuwsgierig, whaha!mickey schreef:Was inderdaad wel toevallig ja. Ik wist dat zij in die periode ook zou gaan, want we hadden gebruik gemaakt van dezelfde actie, alleen had zij het hotel niet geboekt, maar alleen de vlucht. Ik wist niet wanneer zij zou gaan, dus keek wel even raar op toen ik haar op het vliegveld zag.Jeanette schreef:Dat is toevallig dat jullie allebei tegelijk in het vliegtuig zaten zeg, Mickey!
Gast- Gast
Voordat we het vliegtuig ingingen, werden we naar de balie geroepen omdat er iets niet goed zou zijn met mijn ticket. We hadden thuis al online ingechecked en dat vonden ze erg vreemd daar We hebben niet met elkaar gesproken. (dat durfde ik niet )
mickey- Kletskop
Wat grappig dat jullie in hetzelfde vliegtuig zaten. Echt té toevallig!
Gast- Gast
Ik heb hier op t forum een klasgenoot gespot.. geld dat ook?
Gast- Gast
Ohhh, ik weet het echt niet denk ik.. Jammermickey schreef:Voordat we het vliegtuig ingingen, werden we naar de balie geroepen omdat er iets niet goed zou zijn met mijn ticket. We hadden thuis al online ingechecked en dat vonden ze erg vreemd daar We hebben niet met elkaar gesproken.(dat durfde ik niet )
Gast- Gast
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Forummer gespot
» Princess gespot?
» Heb jij jezelf al gespot?
» Wolf in Nederland gespot.
» Volgens mij heb ik een bekende forumster gespot vandaag
» Princess gespot?
» Heb jij jezelf al gespot?
» Wolf in Nederland gespot.
» Volgens mij heb ik een bekende forumster gespot vandaag