TGR gespot, wie heb jij gespot?
+26
Tania
girli
Lejow
Sterre
Primrose
NerdChic
Shy
TGR
Sarah1985
Monte
Chocolate Cookie
Inge
Shisha
Océane
Blond
Lady4
Gigi_
Caroow
Phileine
_DoI
Jordana
mickey
CCC
Jeanette
BJA
Zwerver
30 plaatsers
Pagina 3 van 5
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: TGR gespot, wie heb jij gespot?
edit
Laatst aangepast door Purple op zo 6 maa 2011 - 0:50; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik heb ooit(ik dacht 1-1,5 jr geleden) Marin gespot in de bieb/mediatheek bij de hogeschool, durfde alleen niets te zeggen(ze zat ook nog eens heel geconcentreerd te typen)
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Isabella schreef:TGR, Zusjes van Bert, Vruchtenhagel & Marin of Bliss (volgens mij?) in een restaurant waar ik met mijn vriend was, maar zij liepen net weg, heb het naderhand wel gezegd
Dat moet met Bliss geweest zijn, want ik ben nog nooit met TGR uiteten geweest. Heb haar 1 x ontmoet op het strand.
Monte schreef:Ik heb ooit(ik dacht 1-1,5 jr geleden) Marin gespot in de bieb/mediatheek bij de hogeschool, durfde alleen niets te zeggen(ze zat ook nog eens heel geconcentreerd te typen)
Oh wie ben jij dan? Ik ken maar 1 iemand die bij mij op de hogeschool zat en daar doe je me helemaal niet aan denken! Haha, pmetje welke studie je deed? Moet wel bijna meer dan 2 jaar geleden zijn, want daarna ben ik daar niet meer geweest.
Gast- Gast
ik heb eens bij de 3fm awards ecrits of hoe heete ze ook al weer precies, ze komt hier volgens mij ook niet.
En op het museumplein zag ik doedel eens en zag haar ook eens hier in een restaurant
En lady zag ik op haar werk
En op het museumplein zag ik doedel eens en zag haar ook eens hier in een restaurant
En lady zag ik op haar werk
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Marin schreef:Isabella schreef:TGR, Zusjes van Bert, Vruchtenhagel & Marin of Bliss (volgens mij?) in een restaurant waar ik met mijn vriend was, maar zij liepen net weg, heb het naderhand wel gezegd
Dat moet met Bliss geweest zijn, want ik ben nog nooit met TGR uiteten geweest. Heb haar 1 x ontmoet op het strand.Monte schreef:Ik heb ooit(ik dacht 1-1,5 jr geleden) Marin gespot in de bieb/mediatheek bij de hogeschool, durfde alleen niets te zeggen(ze zat ook nog eens heel geconcentreerd te typen)
Oh wie ben jij dan? Ik ken maar 1 iemand die bij mij op de hogeschool zat en daar doe je me helemaal niet aan denken! Haha, pmetje welke studie je deed? Moet wel bijna meer dan 2 jaar geleden zijn, want daarna ben ik daar niet meer geweest.
Oh ik ben geen bekende hoor, ik herkende jou van de foto's op het forum. Ik deed leraar biologie 2e graads, had altijd les in de c-toren en ging dus altijd naar de computers in de bieb i.p.v. die grote in de a-toren. Toevallig zat jij daar ook, maar ik durfde dus niets te zeggen
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Ik heb paris 1985 een keer in de leenbakker gezien en Lady4 in het ziekenhuis.
Gast- Gast
Haha wat grappig Monte! Ik kwam echt amper daar, dus dat is wel toevallig.
Gast- Gast
Ja een paar wel!
Bitterkoek
Sterre
Xandra
Edit: en Nips van het oude forum.
Allemaal toevallig, zo geinig is dat!
Bitterkoek
Sterre
Xandra
Laatst aangepast door Jen_ op za 5 maa 2011 - 11:51; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik heb nog nooit iemand gespot
Ik let zeker niet op... hoewel, dat is niet waar. Ik heb ooit eens 2 forummers gespot, maar dat was al een hele poos geleden...
Ik let zeker niet op... hoewel, dat is niet waar. Ik heb ooit eens 2 forummers gespot, maar dat was al een hele poos geleden...
Gast- Gast
Marin schreef:En ik heb jouw mama lang geleden gespot
Oja inderdaad en je had ook nog stiekem een foto genomen, hylarisch was dat
Gast- Gast
Ik had gisteren met Thomas afgesproken om te praten. Om 1 uur. Was erg gericht daarop en heb werkelijk niemand gezien . Wel zag ik pas wolletjes lopen.
Ik heb trouwens een BlackBerry tegenwoordig, maar eigenlijk kijk ik niet op het forum met dat ding.
Ik heb trouwens een BlackBerry tegenwoordig, maar eigenlijk kijk ik niet op het forum met dat ding.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Speciaal voor BJA, ik heb hem wel gespot..
Ik heb Jen 2 jaar geleden ofzo gespot bij de Mac in utrecht, alleen niks gezegd omdast ze mij toch niet zou herkennen
Ik heb Jen 2 jaar geleden ofzo gespot bij de Mac in utrecht, alleen niks gezegd omdast ze mij toch niet zou herkennen
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb FlippinBitch een keer gezien/gesproken bij mij op school! Was erg leuk.
NerdChic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10
Hahaha, dat is echt awesome! Jij was met je vriend toch? Ik heb wel stelletjes gezien op het vliegveld in Toronto bij mij in de rij.. Nu ben ik echt nieuwsgierig, whaha!mickey schreef:Was inderdaad wel toevallig ja. Ik wist dat zij in die periode ook zou gaan, want we hadden gebruik gemaakt van dezelfde actie, alleen had zij het hotel niet geboekt, maar alleen de vlucht. Ik wist niet wanneer zij zou gaan, dus keek wel even raar op toen ik haar op het vliegveld zag.Jeanette schreef:Dat is toevallig dat jullie allebei tegelijk in het vliegtuig zaten zeg, Mickey!
Gast- Gast
Ik heb Lieskuh en haar 2 zoons van de week gezien. Verder nooit iemand volgens mij.
Primrose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 283
Punten : 389
Ik heb vast ooit wel eens iemand gezien die ook op dit forum zit, maar ik heb nooit bewust iemand herkend!
Gast- Gast
Ik heb eens na zitten denken omdat ik bijna zeker wist dat ik toch ooit iemand ben tegengekomen en ik ben eruit! Ben Lejow een keer tegengekomen bij Najib Amhali!
Gast- Gast
Jen_ schreef:Ja een paar wel!
Bitterkoek
Sterre
Xandra
Ja klopt! Laatst in de stad. Ik heb iets van 2 a 3 jaar geleden toen ik nog vooral meelas jou en Marjolaine een keer gespot in een overvolle Fillemon. Verder Leaf een keer in de tram in Den Haag, en Marin bij een concert van KT Tunstall. Grappig ja
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Auxo schreef:Ik heb eens na zitten denken omdat ik bijna zeker wist dat ik toch ooit iemand ben tegengekomen en ik ben eruit! Ben Lejow een keer tegengekomen bij Najib Amhali!
*denkt na*
*hoort het kraken*
*lejow weet t nie meer*
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
jaaa met de oranje hoed van m'n vriendin op koninginnenacht! Was een goed concert!Sterre schreef:en Marin bij een concert van KT Tunstall. Grappig ja
Gast- Gast
Ja, ik wist via het forum dat jij er was, en zag je toen vooraan staan. Ik stond ook redelijk vooraan, maar dan aan de zijkant op de kleine verhoging. Het was super ja! Daarna nog koninginnenach gevierd in AMS
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Nee nog nooit iemand gespot. Wel heb ik een keertje over Multiculti gedroomd in de tijd dat zij nog op het oude forum kwam.
Gast- Gast
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Forummer gespot
» Princess gespot?
» Heb jij jezelf al gespot?
» Wolf in Nederland gespot.
» Volgens mij heb ik een bekende forumster gespot vandaag
» Princess gespot?
» Heb jij jezelf al gespot?
» Wolf in Nederland gespot.
» Volgens mij heb ik een bekende forumster gespot vandaag