TGR gespot, wie heb jij gespot?
+26
Tania
girli
Lejow
Sterre
Primrose
NerdChic
Shy
TGR
Sarah1985
Monte
Chocolate Cookie
Inge
Shisha
Océane
Blond
Lady4
Gigi_
Caroow
Phileine
_DoI
Jordana
mickey
CCC
Jeanette
BJA
Zwerver
30 plaatsers
Pagina 2 van 5
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: TGR gespot, wie heb jij gespot?
Ik heb Sushi een keer gezien, maar dat is alweer jaren geleden, toen kwam ik hier ook nog niet zolang.
Oh, en ik ben eens door een forummer gespot, maar ik ben haar forumnaam vergeten (en ik weet ook niet of ze mee is gegaan naar dit forum).
Oh, en ik ben eens door een forummer gespot, maar ik ben haar forumnaam vergeten (en ik weet ook niet of ze mee is gegaan naar dit forum).
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb inge laatst gespot in de vriendenlijst van vrienden op facebook hahaha. Blijkt dat we enkele gemeenschappelijke kennissen hebben.
Gast- Gast
mozzarella schreef:Ik heb inge laatst gespot in de vriendenlijst van vrienden op facebook hahaha. Blijkt dat we enkele gemeenschappelijke kennissen hebben.
Dat hebben vruchtenhagel en ik ook! Zo bizar! En een nichtje van Alex is een oud-klasgenootje van mij van vroeg.. Ook al zo raar!
Gast- Gast
Youandi schreef:Caroow een paar keer.. Bij de grote gele M.
Ik wilde net gaan posten dat ik jou al een aantal keer heb gespot
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Dat heb ik met jou op hyves Bij een nichtje van mijn vriend zag ik jou eens tussen haar vrienden staan.mozzarella schreef:Ik heb inge laatst gespot in de vriendenlijst van vrienden op facebook hahaha. Blijkt dat we enkele gemeenschappelijke kennissen hebben.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Doedell! (al zit die hier niet meer geloof ik?)
Gigi_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10
Ik ben Chunck eens tegen gekomen in de kroeg, dat vond ik erg leuk! En Paris1985 ben ik ook weleens tegen gekomen op mijn werk. Voor de rest niemand volgens mij.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb Nucia vast onbewust wel eens gespot, want we doen altijd boodschappen in hetzelfde ieniemienie winkelcentrumpje. Verder heb ik nog nooit iemand van het forum gespot.
Oh, en ik dacht ooit Inge gespot te hebben, maar dat bleek niet zo te zijn. Was blijkbaar een look-a-like
Oh, en ik dacht ooit Inge gespot te hebben, maar dat bleek niet zo te zijn. Was blijkbaar een look-a-like
Gast- Gast
Volgens mij kwam ik dinsdag Gurkie tegen op het station. Maar goed, kan het niet vragen aangezien ze hier niet meer komt. Als ze het niet was, had ze een enorme look-a-like.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
mickey schreef:Dat heb ik met jou op hyves Bij een nichtje van mijn vriend zag ik jou eens tussen haar vrienden staan.mozzarella schreef:Ik heb inge laatst gespot in de vriendenlijst van vrienden op facebook hahaha. Blijkt dat we enkele gemeenschappelijke kennissen hebben.
echt wie was dat dan?
Gast- Gast
Ik heb een keer Gurkie en haar zusje Jacolien gespot in een winkelcentrum bij ons in de buurt.
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
edit
Laatst aangepast door Purple op zo 6 maa 2011 - 0:50; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Heeft Belja een nieuwe naam? Ik wist niet dat ze mee was gekomen! En heeft iemand Falucca nou al gespot? Zo ja kan iemand me die namen even pmen want daar ben ik zo benieuwd naar.
Gast- Gast
Marin schreef:Heeft Belja een nieuwe naam? Ik wist niet dat ze mee was gekomen! En heeft iemand Falucca nou al gespot? Zo ja kan iemand me die namen even pmen want daar ben ik zo benieuwd naar.
Zocht je mij? Ik ben gewoon hier hoor. (maar wel een nieuwe naam)
Edit: Falucca dus. Niet Belja.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
mozzarella schreef:Ik heb inge laatst gespot in de vriendenlijst van vrienden op facebook hahaha. Blijkt dat we enkele gemeenschappelijke kennissen hebben.
Allemaal Yes meiden
hahaMaple schreef:
Ik dacht dat toen ook wel eens "zal dat Maple zijn"
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Hee kijk dat is nou nog eens op je wenken bediend worden! :-)
Ja ik vroeg een tijdje terug ook al of je hier was en hoe je heette maar was er nog niet achter! Leuk! Hoe is het met je?
Ja ik vroeg een tijdje terug ook al of je hier was en hoe je heette maar was er nog niet achter! Leuk! Hoe is het met je?
Gast- Gast
TGR, Zusjes van Bert, Vruchtenhagel & Marin of Bliss (volgens mij?) in een restaurant waar ik met mijn vriend was, maar zij liepen net weg, heb het naderhand wel gezegd
Gast- Gast
Haha, je rijdt soms nog geregeld langs ons huis, volgens mij weet je inmiddels wel waar we wonen, of niet? Hoef ik van de zomer alleen nog maar op het balkon te zittenInge schreef:mozzarella schreef:Ik heb inge laatst gespot in de vriendenlijst van vrienden op facebook hahaha. Blijkt dat we enkele gemeenschappelijke kennissen hebben.
Allemaal Yes meidenhahaMaple schreef:
Gast- Gast
Ben nog niemand van hier tegen gekomen
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Weet zo goed als precies waar je woont idd, je had toen je balkon beschreven dus weet het zo ongeveer wel volgens mij.
:p
Ben wc eend wel eens tegen gekomen in de stad, maar daarvoor hadden we elkaar beide al gezien bij de Zwolle meeting.
:p
Ben wc eend wel eens tegen gekomen in de stad, maar daarvoor hadden we elkaar beide al gezien bij de Zwolle meeting.
Laatst aangepast door Inge op za 5 maa 2011 - 7:16; in totaal 1 keer bewerkt
Inge- Ratel
Inge schreef:mozzarella schreef:Ik heb inge laatst gespot in de vriendenlijst van vrienden op facebook hahaha. Blijkt dat we enkele gemeenschappelijke kennissen hebben.
Allemaal Yes meidenhahaMaple schreef:
Nee niet jij...de Inge met die mooie blauwe ogen en korte haren.
Gast- Gast
ow
Wij hebben ook gezamenlijke facebook vrienden namelijk, allemaal yes meiden
Wij hebben ook gezamenlijke facebook vrienden namelijk, allemaal yes meiden
Inge- Ratel
Marin schreef:Hee kijk dat is nou nog eens op je wenken bediend worden! :-)
Ja goed hoor! Leuk dat je aan mij dacht! We zitten nu midden in een verbouwing dus veel tijd om te forummen heb ik niet.
Met jou ook alles goed?
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Forummer gespot
» Princess gespot?
» Heb jij jezelf al gespot?
» Wolf in Nederland gespot.
» Volgens mij heb ik een bekende forumster gespot vandaag