Forummer gespot
+19
mo-lola
Sweety
Raindrop
Rush
Blair
girli
May
Lady4
Burn
Jordana
Atelier Madame
Sjaantje
Sarah1985
nina
Lady Starstruck
_Lacey_
Error
Marin
Bliss
23 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Forummer gespot
Vandaag fietste ik van het station naar huis en toen zag ik Leaf voor de Albert Heijn staan
Iemand anders nog forummers gespot onlangs?
Iemand anders nog forummers gespot onlangs?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Forummer gespot
Ja TGR al twee keer in de tram.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Nee, denk ook niet dat ik snel mensen van hier zal herkennen Plus dat ik echt in een uithoek der uithoeken woon
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Paraplu schreef:Nee, denk ook niet dat ik snel mensen van hier zal herkennen Plus dat ik echt in een uithoek der uithoeken woon
+1 Denk niet dat ik veel meiden tegen zal komen aangezien ook ook uit een klein gehucht woon haha.
Gast- Gast
Ik heb Joy en James gisteren gespot maar dat telt niet, want dat was met opzet
Gast- Gast
Ik heb nog nooit een forummer gespot. Soms denk ik iemand te herkennen, maar ben ik veel te schijterig om te vragen of het diegene is. En achteraf gezien zal het diegene vast niet geweest zijn
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Ik heb Joy en James gisteren gespot maar dat telt niet, want dat was met opzet
Ah, was gisteren DE dag? Hoe was het? Wil het James zelf ook wel vragen, maar die komt hier voor zover ik weet niet meer.
Gast- Gast
Cimic schreef:Paraplu schreef:Nee, denk ook niet dat ik snel mensen van hier zal herkennen Plus dat ik echt in een uithoek der uithoeken woon
+1 Denk niet dat ik veel meiden tegen zal komen aangezien ook ook uit een klein gehucht woon haha.
+1
Vrijdag wel met Anouschka gemeet.
Gast- Gast
Twellie schreef:Tea-Leaf schreef:Ik heb Joy en James gisteren gespot maar dat telt niet, want dat was met opzet
Ah, was gisteren DE dag? Hoe was het? Wil het James zelf ook wel vragen, maar die komt hier voor zover ik weet niet meer.
Nee, ze is nog niet getrouwd hoor. Joy doet de fotografie en ik de make-up, en we hadden afgesproken om gisteren wat dingen door te nemen!
Ze trouwt 2 sept.
Gast- Gast
Ik heb eens een forummer in het theater in mijn woonplaats gespot, maar volgens mij komt zij hier niet meer.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb op Latin Village Smooch gezien en ook heel eventjes mee gesproken, maar dat is alweer een poosje geleden.
Gast- Gast
Ik heb lang geleden een oud forummer gespot, mag dat ook? Het was Mademoiselle op de roodharige dag.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Lady Starstruck schreef:Ik heb lang geleden een oud forummer gespot, mag dat ook? Het was Mademoiselle op de roodharige dag.
Ooooh ineens weet ik volgens mij wie jij bent!
Bliss- Lady Post-a-lot
+1 (Misschien moeten wij dan eens meeten met z'n allen)Cimic schreef:Paraplu schreef:Nee, denk ook niet dat ik snel mensen van hier zal herkennen Plus dat ik echt in een uithoek der uithoeken woon
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Hahaha ook ik heb een naamswijziging gehad.Bliss schreef:Lady Starstruck schreef:Ik heb lang geleden een oud forummer gespot, mag dat ook? Het was Mademoiselle op de roodharige dag.
Lady Starstruck- Ratel
Lady Starstruck schreef:Hahaha ook ik heb een naamswijziging gehad.Bliss schreef:Lady Starstruck schreef:Ik heb lang geleden een oud forummer gespot, mag dat ook? Het was Mademoiselle op de roodharige dag.
Maar jij bent toch wel heel lang weg geweest van t forum? Weet niet of je mij nog kent, ik was eerder Unknown Girl.
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss schreef:Lady Starstruck schreef:Hahaha ook ik heb een naamswijziging gehad.Bliss schreef:Lady Starstruck schreef:Ik heb lang geleden een oud forummer gespot, mag dat ook? Het was Mademoiselle op de roodharige dag.
Maar jij bent toch wel heel lang weg geweest van t forum? Weet niet of je mij nog kent, ik was eerder Unknown Girl.
Klopt! Ben idd echt lang weggeweest. Maar ben weer terug en met naamswijziging haha. Jazeker ik ken je nog. Leuk zeg ik wist helemaal niet jij dat was!
Lady Starstruck- Ratel
ja meerdere. lady4 in het ziekenhuis. En Famke onlangs zij heeft toen een onderzoek bij me gedaan in het ziekenhuis.
O en weetjewel eens op het museumplein
O en weetjewel eens op het museumplein
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Arden heeft mij gespot! Helaas heb ik haar toen niet gezien En ik heb ook wel forumsters gespot maar dat was gewoon afgesproken
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Ik heb nog nooit een forummer gespot waarvan ik wist dat het een forummer was. Wel heb ik wel eens mensen uit mijn omgeving herkend hier nadat ze hier bepaalde informatie hadden gepost en die had ik dan dus al wel eens gespot .
Gast- Gast
Ik heb nog nooit een forummer gespot (wel van een ander forum). Maar soms denk ik wel aan post van goh dat zou best die of die uit het dagelijks leven kunnen zijn
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ja Mamsie!
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Nobody! Heeeeeeeeeel misschien Stuit woensdag!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Sarah, dat wist ik niet! Of je moet een naamsverandering hebben gehad?
Ik heb gisteren Merai gemeet op Lowlands. Wat is dat een leuke meid!
Ik heb gisteren Merai gemeet op Lowlands. Wat is dat een leuke meid!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» TGR gespot, wie heb jij gespot?
» Heb jij jezelf al gespot?
» Princess gespot?
» Wolf in Nederland gespot.
» Volgens mij heb ik een bekende forumster gespot vandaag
» Heb jij jezelf al gespot?